niedziela, 30 grudnia 2012

185

...z lekka podróżnika sobie życzę i jeszcze bardziej w tym kierunku...

PODRÓŻNIK
podoba mi się pomysł na inne życie i opowiadanie o nim pewnego podróżnika
alternatywne do takiegojakwszyscy TUTAJ
kto to powiedział, że trzeba mieć własne mieszkanie, dom, rodzinę wreszcie
że trzeba mieć kredyt w banku i co miesiąc serducho pod gardłem,
żeby to wszystko utrzymać, spłacić aby nie wylądować pod mostem?
że trzeba tyrać od rana do nocy w konflikcie ze sobą i swoimi potrzebami i
w zapomnieniu o sobie, w biegu, w skupieniu tylko wtedy gdy bolicoś.

Podróżnik opowiada o innej podróżniczce, która siedzi na jakiejś rajskiej wyspie
uczy pływania i nurkowania pięć godzin dziennie a resztę dnia
 spędza w hamaku czytając książki...
Podróżnik większą część roku spędza podróżując, poznając inne kultury, ludzi, historię
mieszkając w miejscach pięknych z daleka od turystycznych szlaków biór podróży.
 Podróżnik wybiera i SMAKUJE
Świat jest wielki i wiele jest sposobów na życie. nie ma jednego słusznego.

Spełniać swoje pragnienia, potrzeby i marzenia
 SWOJE nie czyjeś oczekiwania
umieć wyartykułować WŁASNE potrzeby i je realizować nie ulegając
mieć ODWAGĘ żyć inaczej, po swojemu.
nie zważając na etykietę ODMIEŃCA i DZIWADŁA
Tego życzę sobie i wszystkim. u progu nowego roku z fatalną trzynastką.

.ps
..z lekka zawiesił mi się aparat foto i nie mogę pokazać kolejnych prezentów,
 które do mnie docierają
dekupażowe i szyte serducha od Anuli na przykład.
ślicznie. dziękuję.

ps
dziś lekkie porządki przed jutrem
Duży znów gotuję, ja znów sprzątam...
bo szaleństwa u nas sylwestrowe trzeci rok z rzędu.
A wieczorkiem wyprzedaże nas trochę rozerwą...
ale najważniejsze rowerowe rozerwanie w kinie nas czeka.
plum
się wzruszyłam normalnie widząc to zdjęcie
bo w lewym górnym rogu są kartki i prezenty od nas









8 komentarzy:

  1. Jolu, życzę spełnienia tego, co jeszcze niespełnione i miłego wieczorku w kinie. Ja już z mężem obejrzałam-warto, muzyka cudna, Urbaniak genialny.Pozdrawiam:) B.

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie tego Kochana!:)
    idę w te życzenia jak w dym;))
    i Tobie - zawsze - spełnienia i radości!
    oraz dużo zdrowia!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawcież się jutro i najlepszego na Nowy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wybieramy się na rower i dojść nie mozemy :))
    miłości, wolności wyborów, pomysłów, energii i zdrowia przede wszystkim dla Ciebie i Twojego domu

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełniaj swoje pragnienia i miej odwagę żyć po swojemu (już ją masz zresztą)! Tego i wielu innych dobrych rzeczy w tym nadchodzącym roku Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. też czasem sobie tak myślę, wziąć plecak iiiiiiii.. ale fakt, chyba odwagi mi brakuje, na razie;-) bo wydaje mi się, że to bujanie w hamaku to by mi pasiło, na wyspie, of course;-) mnie 13 nie kojarzy się z pechem, co ma być to będzie bez względu na cyferki.. nie podsumowuje, nie rozliczam.. idę dalej.. za życzenia pięknie dzięki i niech się spełni, Tobie, nam, wszystkim;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIECH SIE SPEŁNI NAM I DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....