poniedziałek, 7 stycznia 2013

192

nowe kocowe wdzianka pościelowe miłe są i ciepłe
i dobrze, bo nam się zima wróciła, nieoczekiwanie.
Za to słońce dociera do nas z tej strony planety
i zagrzewa do boju. no to do boju.
Dziś kolejne wizyty lekarskie i walka z rejestracją,
dziś montowanie paczek do jutrzejszej wysyłki.
pracowicie i jakby się poprzedni miesiąc przełożył na dzisiejszy...
 

(zajawka kolejna)
Z jak zołza i jak zakutana we własne cielsko,
potrzebujące bólu, rozpaczliwie potrzebujące doznań ekstremalnych.
każdych doznań ekstremalnych. tak zaprogramowana jest i wina niczyja. ot genetyka.
Dlatego nie ma stałego miejsca pobytu, ciepłego mieszkanka, kotów, psów ...dzieci.
nie ma kogo kochać. nie może. nie ma czasu, trzeba jeździć, zarabiać korzystać z passy
trzepać kasę. Kasa rządzi.
ot genetyka.

***
zasłyszane
niee no nie mów mi, kurwa, że cie pogoniła stary, ty do kuratora idź, do urzędu idź
i powiedz co tu się dzieje, że ci dzieciaka ze szkoły wyrzucają bo nienormalny jest
perorowała, z fajką z w zębach i oblewając się piwem, bo puszka była uchylona.
Autorką myśli wygłoszonej zbyt intensywnie, była uczennica okolicznego gimnazjum osiedlowego,
wulgarne dziewcze (w formie i treści) perorowało od dobrej godziny w kierunku ojca dziecku,
obleczonego w dres i głównie wystającego pod klatkami
 i po drugie głównie - bzykającego te panienki. O zgrozo. Produkcja nie skończona.
W tym czasie dziecko ganiało jak poparzone wokół, orbitowało w przestrzeni osiedlowej,
wpadało w otwarte drzwi klatki schodowej i w otwarte przypadkiem drzwi czyjegoś mieszkania,
zakrzyknęło, że chce do kibelka i żeby drzwi nie zamykać bo się boi.
No i nie ma się co dziwić, mamusia zamykała go w kibelku a tatuś dresiarz nie miał jej za złe.
Synuś posiada lęki wszelkiej maści i wszystkie możliwe odchylenia od tak zwanej normy
zapewne przez rodzicieli, którzy będąc w ciąży faszerowali się każdym możliwym ziołem.
ot genetyka.




11 komentarzy:

  1. Zajawki bezlitosnie celne i smutne..przypominaja mi o moich "zaslyszeniach" i widzeniach sprzed kilku lat ( na SL wulgarnosc i chamstwo to rzadkie zjawisko- genetyka(?)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakże genetyka)))
      patrzę, słucham i juz wszystko jest mozliwe

      Usuń
  2. ale chyba gdzieś zgubiłam mój komentarz hmmmmmmmmmmmmm , ale dzie?;-);-);-) w każdym razie u mnie też biało, tylko, że pewne sprawy sprawiają... że wkur.... mnie męczy... i mnie nosi... żesz normlanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to a dzie????
      ja się nie wkurwiam, nie mogę!!

      Usuń
  3. pracowicie, to znaczy, że jesteś w dobrej formie:))
    trzymam kciuki za wyniki - badań i działań!

    zajawka - czarno... na białym
    i "bez lukru"
    widzimy to wokół, niektórzy odwracają wzrok,
    Ty patrzysz i rejestrujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak mi się wydawało, ze jestem w dobrej formie...
      leżę i w domu i odpoczywam.
      a zajawki no tak mnie naszło z jakiegoś musu wewnętrznego...

      Usuń
  4. Życzę wygranych walk z rejestracją. I oby było zdrowiej.
    A zajawki...ech..

    OdpowiedzUsuń
  5. no mogłoby Ci się już wreszcie poprawić ze ztym zdrowiem. Przecież ile można ??? Ty siły musisz mieć na te wszystkie sprawy Twoje
    Ale że na badania chodzisz grzecznie i fajek nie palisz, to chyba jakąś nagrodę powinno Ci się przyznać. Jakiś order przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. no mogło by tymczasem.... jestem na zwolnieniu((
    palenie poszło von definitywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z palenia się cieszę...że SE poszło!
      Zdrówka!...zwolnienia Ci zazdroszczę!;/

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....