środa, 11 grudnia 2013

403

kilka lat temu wsadziłam patyka wierzbowego pod płotem
dziś rośnie duże drzewo z którego pleciemy wianki na święta
w pracowni stoi duże płótno z aniołami i ...czeka na skończenie
na stole porozkładane gliniane wypały i gipsowe wylewki
oraz słoiczki z kolorową farbą ceramiczną uniemożliwiają konsumowanie
przygotowania same w sobie mnie pochłaniają,
 a tu jeszcze konkursy świąteczne i wigilie i zakupy...

..
a ja bym chciała troszkę pochorować...tak troszkę dla odpoczynku
tak niewiele, żeby polepić i pomalować tylko,
żeby się ogrzać w domowym ciepełku, poczytać rano w łóżku niespiesznie.

tak bym chciała
 odpocząć


7 komentarzy:

  1. nie wywołuj wilka z lasu:(
    jutro odbieram wyniki -chciałam troszkę schudnąć, a poszło 14 kg i źle się czuję - odpocząć i tak nie mogę
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. a stosowałas diete? i czy nie daj Boże białkową????
    oraz GRATULUJĘ jakniewiemco miśka tego schudnięcia!!!
    też bym chciała tak 10 albo choćby 8 )))))

    t.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niedługo Kochana, już niedługo:)
    Leniwe świętowanie i mnóstwo czasu dla siebie.
    A tych form do pomalowania zazdroszczę ogromnie!
    Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. pogadałam z Zolinka na temat zdrowego odżywiania, bo to jej konik.
    Przestałam słodzić kawę, herbaty nie umiem gorzkiej, więc ograniczyłam,słodkie z glową -nie całkowicie, bo jak pękłam to jadłam aż nadto, ale np lepiej marsa, niż pączka, bo coś tam pożytecznego jest, a nie tylko puste kalorie.Kolację w miarę wcześnie, pilnowanie śniadania itp
    ale tylko na początku, jak doszłam do wagi sprzed ciąży, czyli 66 już byłam zachwycona, ale teraz jadę w dół bez niczego;/mam już 58 (sukienka od Ciebie teraz na mnie wisi ;/) i najbardziej się boje, żeby nie wróciło, bo mi się to podoba.Zobaczymy dziś wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez z patyka wyhodowałam .....ciekawam bardzo tych Twoich świąt ....a tych wianków z wierzby to już bardzo ,bardzo :)miłego niepędzącego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj moje cudne dziewczę.. Nic mądrego nie powiem oprócz tego, ze wiem jak to jest chcieć odpocząć.Rozumiem Cię w 100%-naprawdę...buziakuję , cmokam i tulkam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za te urocze słowa )))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....