piątek, 13 stycznia 2017

o tym, że wszyscy mnie straszą ...

apages satanes oraz hessoss maryja a kysz kurwa.
brudziński coś pieprzył u Rymanowskiego o trzech kadencjach pisu ??

Oplułam się delektowaną kawą, przy kontemplowaniu aury, przez okna w pracowni.
Stałam tak wczoraj z kubkiem kawy i z trwogą na twarzy zapatrzona w te śniegi
 i odwilż jednak. myślałam o kłopotach z dotarciem do szkoły
 i nagle trach, dotarło do mnie to zdanie... zaśmiałam się krótko i gwałtownie
ale za chwilę uśmiech spełzł mi z twarzy równie gwałtownie, bo dotarło,
że to możliwe...w kraju tutejszym. z tutejszym ludem, z tubylcami-wyznawcami.
Choć nie byłoby co zbierać, po tych trzech kadencjach, kraj w ruinie. normalnie.
Obywatel ograbiony ze wszystkiego, patologia zasilona pińćset plus, kultura narodowa,
artystów brak, sejm zamordęwzięty, katole i narodowcy plują na resztę. żydokomuna.
i bieda ogólna, bo unia się na nas wypina a inwestorzy spierdalają...
I jak tu czuć się bezpiecznie??? ja już więcej pracować nie mogę. i nie chcę.
Dziś gimnazja a jutro ?? niewiadomokto. niewiadomoco.

....

Niemniej aktualnie bardziej jestem zaniepokojona aurą. bo bliża ciału koszula.
w telewizji straszą kolejnymi opadami śniegu z deszczem. i właśnie pada.
...
 Nie widziałam Powidoków, wybieram się właśnie ale już wiem,
że nie ma tam prywatnej historii Kobro i Strzemińskiego. szkoda.
byłam ciekawa, co zostało z obietnicy Wajdy, że się zajmie Kobro i że Ona zasługuje
na biografię i na swoją filmową historię. 
Według Sobolewskiego ...niedoskonałe ale przejmujące. i na to liczę.
No i jeszcze mnie Wajda straszy zza grobu nadciągającym totalitaryzmem.



11 komentarzy:

  1. nie pluj kawą, bo szkoda i ciężko się spiera, jak już czymś musisz, to jadem, jak lepszy sort... :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wczoraj tak wystraszyło życie, ze nawet to co wokół politycznie i pogodowo przestało się liczyć. Skurcz w żołądku mam do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słuchaj ich i nie oglądaj w czasie przyjemnych chwil z kawą, szkoda dobrego nastroju... Kisses miła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ja jej tez mówie, ze to trzeba w malych dawkach tylko przyjmowac. A ona sie uparla na overdose.

      Usuń
    2. Noo właśnie właśnie, odłuchuję audycję Oli Kaczkowskiej, polecam http://www.polskieradio.pl/9/351/Artykul/1714384,Ciemna-strona-mocy-12-stycznia-godz-0200

      Usuń
    3. się nie uparłam, słucham Trójki rano zawsze, taka tradycja))

      Usuń
  4. Ja chce na bezludna wyspe! I zeby mnie tam do konca zycia nie znalezli!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z ust mnie to wyjęłaś Pantero ...ale z dostępem do internetu i anteną satelitarną))))))))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....