sobota, 14 stycznia 2017

o rozczarowaniu wikingami i 0 UCHU PREZESA.

Nocą wczorajszą dojadałam Wikingów, z doskoku, a raczej wzięłam na klatę dwa odcinki
z nowej/dla mnie/5 serii, w dodatku ze środka serii, więc nie wiem, co się dzieje??
WTF (łyski, tango, fokstrot/łotdefak) ??
ale to, co się zadziało w 2 odcinkach 14,15 NIEPODOBAMISIĘ !
Lagertha zabiła Aslaug, chudą drugą żonę Ragnara, który
ze swoim kalekim synem wraca na pewną śmierć do Brytanii i ...
rzeczywiście umiera o zgrozo!?? i ku mojemu wkurzeniu (w straszny sposób).
 Ale według legendy tak właśnie zginął władca Danii i wiking "Łamacz Praw, najeźdźca.
Poryczałam się.
Muzyka, jak zwykle podbija emocje. czyli zespół VERDUNA (posłuchajcie i popatrzcie)
Prawdą jest, że na  Ragnara Lothbroka reżyser Hirst jakby nie miał dalej pomysłu...
że niby król Wikingów tylko normalny, tylko inteligentny i tylko przebiegły być nie mógł. 
Od natchnionego przez bogów wizjonera, potomka Odyna, wg legend. do ... no właśnie:
najpierw się Ragnar nawrócił na katolicyzm,
i wykazywał cechy mnicha buddyjskiego,
potem oszalał i naśladował Flokiego(ech uwielbiam )
a następnie stał się okrutnikiem  ... nieprzewidywalnym, natchnionym i wreszcie ...ateistą.
ALE ŻEBY OD RAZU UKATRUPIĆ TAKIEGO PRZYSTOJNIAKA !?
już w czwartym sezonie!! ??
jestę oburzona!!!

Co gorsza przewiduję, co będzie dalej. będzie tylko gorzej oczywista. okrutniej i bez Ragnara.
czyli dodupy.
Mam nadzieje, że Lagertha jakoś wybrnie, bo lubię kobietę.
No taka jestem rozczarowana jakniewiemco.

Niemniej powiadam Wam, jeśli lubicie pławić się w  skandynawskich klimatach,
magicznym średniowieczu, to bierzcie ten serial na warsztat, bo jest przepięknie wykonany,
z dużym historycznym zacięciem, z pietyzmem, z cudownymi zdjęciami...
począwszy od fryzur, strojów  a skończywszy na statkach i osadach, przestrzeniach i widokach.
Ech lubię gdy dbają o prawdę ale też dorzucają odrobinę magii.

**
A na deser KONIECZNIE  UCHO PREZESA   HICIOR !!! 
jest jeszcze odcinek drugi, a czekamy na trzeci, [na razie zwiastun he he]
i dobrej zabawy )))))
oraz Robert Górski tym razem posiedzi, gdyż prezes nie posiada poczucia humoru,
(w przeciwieństwie do premiera T. )
które jest, jak powszechnie wiadomo, wypadkową inteligencji i dystansu do siebie i świata.
Ale za Górskiego mogę wyjść na ulicę i rzucać koktailami mołotowa !!
***
poza tym obieramy dom ze świątecznych klimatów.
jutro przybywa Matkajadwiga ... ech
i zaczynam nierówną walkę z paskudami na feriach w teatrze. 
ale tylko dwidziestomamaparoma 
hej.

ps
a ja będę jak Katon 
[Ceterum censeo Carthaginem delendam esse (łac. „A poza tym sądzę, że Kartaginę należy zniszczyć”)]
powtarzać: 
A kurdupel z kumplami demontuje demokrację. 

ps
i zastanowiło mnie stwierdzenie 
cytuję "że nie czytam już tak dużo, bo doszedłem do wniosku, że żyjąc życiem moich bohaterów
nie przeżyję własnego... "

19 komentarzy:

  1. Jakos mi seriale nie leza, bo trzeba pilnowac terminow albo przeszukiwac internety. A w ogole to nie lubie kostiumowych, wole wspolczesne. Malo ogladam w tv, a do kina to juz w ogole nie chodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantera wejdz na cda albo inne platformy i szarpnij jednym haustem trzy serie )))

      Usuń
    2. a ucho prezesa w internecie tylko oczywiście ))) na youtube

      Usuń
  2. oglądam na bieżąco, i też mnię się nie podoba, że ów nie żyje.... za klasykiem pojadę: "a taki był piękny, amerykansky"....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja na bieżąco nie mogę, bo nie mam programu buuuuuuu

      Usuń
  3. nooooooooooo i teraz żeś mnie zakochała ...JAKA MUZYKA PŁYNIE!!!!!!!!!!!!gdzie to od początku jest ??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie zdjęcia !!!!!!!!! przepadłam !!!!!!!

      Usuń
    2. prezes i świta genialni :))))))

      Usuń
    3. no to cieszę się, że jako i ja przepadłas he hebo muza i seriał henialne )
      ja łyknęłam trzy serię cięgiem, jak lubię na cda a nadają na history ... trzeba sie rozglądać i trzymac reke na pulsie, podobno nadaja na róznych,
      a Verduna ma płyty i mieli już pierwszy koncert i bilety w ciągu godziny się rozeszły ...ludzie byli wkurzeni, bo się nie załapali, a oni zdziwieni, że są tak popularni w kraju tutejszym )))

      Usuń
    4. dzięki .....dziś będzie uczta :))))))

      Usuń
    5. smacznego )))
      ja zas własnie sobie Osobliwy dom Pani Peregrines oglądam )))bo kocham rezysera

      Usuń
  4. Z serialami u mnie słabo. No time, a jak jest time, ni ma chęci, ale muza magnetyczna. Oraz masz rację Górski pójdzie siedzieć, ale go odbije, bo bez niego byłoby nudno 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomogę Ci )))) ramie w ramię jak Wikingowie ))
      wiem, ze z tajmem słabo ale ...warto Dreamu, warto

      Usuń
  5. Większość platform z serialami nie działa poza Pl, a ta platforma tak. Dzieki za namiary. Zaraz się zabieram za Lock, Stock and Two Smoking Barrels- uwielbiam ten film :)
    A jeżeli chodzi o tamtą, inną kocią sprawę to jak kiedyś będziesz miała możliwość, przy okazji i sprzyjających okolicznościach przyrody tylko. Jak nie da rady to też przecież dramatu nie ma przecież! W razie co to mam jeszcze dwa żywe fafluny do popatrzenia 😜😜😜

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Górski the best of the best, ale masz rację, naraża się :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naraża sie i ja nie wiem czy on wie, ze on wie, ze sie naraża... podobno prezwes oblukał i poczynił kilka uwag...oraz się nie zachwycił ...

      Usuń
  7. Muzyka jak z epoki, a jednak współczesna...

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....