środa, 16 października 2019

i po.

A ja na to tak

widok z okna sypialni na nasze świerki, sosny i pożółkłą śliwkę na pierwszym planie.
i na sąsiada ofkorsss






Ktoś na fejsie napisał, no to gdzie spierdalamy?
Nie wiem, czy to w ogóle możliwe, smutno mi jednak. nie mam planów wyjazdowych,
za to mam plany życiowe w kraju tutejszym... a nie chce mi się już być Meridąwaleczną.
Ale zaczynam grać w totolotka i planuję wygrać spore pieniądze(obuchacha), za które uda mi się przeżyć bez pracy a z możliwością wyjazdów. ..
Ech byłoby pięknie.
Nigdy na nikogo nie liczyłam w moim życiu. zawsze byłam skazana na siebie, pod każdym względem i zawodowym przede wszystkim.
Więc świat, życie, dobre duchy i wszystko inne ma na tym padole u mnie dług, nes pa??





11 komentarzy:

  1. Ojesu! Jakie piekne mgliste pajeczyny. W ogole lubie mgliste krajobrazy i calkiem jak nie ja zaczynam lubic jesien. W tym roku jest szczegolnie peikna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otaaaak piękne i światło o tej porze dnia magiczne jest i zupełnie inny klimat i magivzne zdjęcia i zaczynam rozumiec malarzy, którzy malowali o świcie.

      Usuń
    2. Anna Maria - w punkt! Właśnie to chciałam napisać! Ze jak nie ja, zachwycam się jesienią. Jest piękna. Nie wiem, czy wszystkie poprzednie lata była brzydka, czy ja patrzyłam innymi oczami. W tym roku - nie mogę wyjść z podziwu.
      I zdjęcia z pajęczynami (choć nie cierpię pająków) - cudne!!!

      Usuń
  2. Na deprechę znalazłaś piękny sposób. Zazdroszczę, że masz takie tajne miejsca. Też tak chciałabym. Pozdrawiam pełna uznania. Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola tylko wywalenie z siebie tego wkurwa na mnie działa. Poza tym mam takie piękne okolice i taka piękna jesień aktualnie, że szkoda przy kompie o świcie siedzieć ;-)
      oraz witaj.

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia;) U nas w ogóle nie było babiego lata, żadnych ulotnych pajęczynek, nic, nic, nic. Nie wyjeżdżaj, zostań, jest nas więcej i damy radę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jest pięknie teraz, wystarczy, że przestanie padać i zaświeci słońce, choć ja pamiętam takie najpiękniejsze babie lato we wrześniu...na spacerach z Erną, kiedy to miałam czas robić zdjęcia ...
      wiem, wiem, tylko tymczasowo mam dość durnego narodu.

      Usuń
  4. Wygraj kochana, wygraj, bo komu jak komu, ale Tobie to się należy. A zdjęcia piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie piekne miejsce, ze się nie chce spierdalać ....ale mus chyba. ściskam

      Usuń
  5. Szkoda, że nie mam czasu patrzeć na jesień na mojej wyspie. Z drugiej strony zajęta jestem spierdalaniem, więc mimo wszystko jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech dreamu jak się powiedzie, to będziesz pć.atrzec na jesienie do woli...dzis napiszę bo zaczęłam się nieco ogarnia

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....