sobota, 4 kwietnia 2020

3503. i samolot do smolenska. oraz lepieje.



Anioły w niebieskościach, to nie moja robota
ale korale już tak, wygniotłam i pomalowałam specjalną farbą do ceramiki.
A ryba poniżej, to już moja robota.



***


Metafora samolotu do Smoleńska, której dziś użyła Agnieszka Holland w Drugim śniadaniu Mistrzów, mnie dopiero przeraziła.
Że wszyscy jesteśmy teraz tymi pasażerami i ... część z nas wie, jak to się skończy.
ALE NIC NIE MOŻEMY zrobić. bo wszystkie bezpieczniki pis dawno wysadził, i teraz pis może zrobić wszystko, a My nie możemy nawet wyjść na ulice.
Staliśmy się zakładnikami szaleńca, odklejonego od rzeczywistości i chcącego za wszelką cenę
utrzymać władzę, siedzimy w samolocie, nie mamy zapiętych pasów i nie możemy z niego wysiąść.
STRASZNE.

**

I mnie rozpierdalają te militarne formy komunikacji w temacie koronawirusa:
Wojna,
Front,
Armia.
 
No to gratuluję stanu przygotowania armii a zwłaszcza pierwszego frontu, czyli medyków.
To zupełnie jakby kazać stanąć do walki z czołgami ludziom uzbrojonym w scyzoryki.
[ALBO co drugi jest w ogóle uzbrojony.
no ale w kraju tutejszym jakby nie ma dziwne].

Przecież, kto jak nie My ma historyczne doświadczenie powstańcze zakończone pogromem, śmiercią  i bolesną przegraną zwieńczoną wybiciem inteligencji. za każdym razem.

 

11 komentarzy:

  1. Ale pincetplusy tak smakowaly, zwlaszcza bezrobotnym i wielodzietnym? 13-te emeryturki radiomaryjnym? Za wszystko przyjdzie zaplacic, w zyciu nie ma nic za darmo. Tak wszyscy chwalili, ze co prawda tez kradna, ale co najmniej dziela sie z ludem. Teraz lud skamle, bo nie ma opieki lekarskiej? Trzeba bylo sie wczesniej zastanowic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero...lud w kraju tutejszym jest skarlały...

      Usuń
  2. Fajne ryby :*

    Mnie przerażą Trump i jego zwolennicy, takiego skarlenia ludzkości dawno nie spotkałam, dno dna. Czym się różni Kaczyński od Trumpa?! Brzydzę się ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a brytyjski premier? według mnie do kompletu koleś..i jeszcze paru innych...
      ale Trump to jest hicior i himalaje głupoty)))))))))
      idiota w tupeciku, w dodatku niebezpieczny.

      Usuń
  3. Ten okręt tonie. I w sumie to dobrze byłoby zostawić tych drani przy władzy. Niech sprzątną to całe gówno. Bo ci, co przejmą ten burdel, będą mieli podwójne Himalaje zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a znasz teorie, ze będąc przy władzy w czasie megakryzysu, rząd się wyżywi, dostanie lekarstwa i będzie miał inne przywileje...na przykład spierdoli w razie co.
      bo ja myślę, ze to też dlatego taka spinka.
      ale ja mam zawsze najgorsze scenariusze.

      Usuń
  4. Bogaci ludzie wykupili respiratory, teraz wykupują lekarzy, którzy mają siedzieć u nich w rezydencjach i ewewntualnie ratować im życie.
    Życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Uk, moja znajoma pracuje jako pielęganirka osób terminalnie chorych. W jej domu jest takich 21 pacjentów. Opiekunowie, pielęgniarki, pracownicy chuchają dmuchają, wszyscy cały czas zdrowi, bo każdy z pracowników z żył się z tymi ludźmi, ale czują też odpowiedzialność. Testują się, kiedy trzeba, a za kasę, ogromną kasę, menagerka tego domu, ściągnęła im na głowę 68 letnią chorą (chodzącą), z jakiegoś arystokratycznego domu, i dopiero w rozmowie z babką okazało się, że wszyscy w jej domu mają koronavirusa, a ona JESZCZE nie, więc tu ją izolują, a każdy ma z nią kontakt i może się okazać, że jednak tam coś się lęgnie i wszyscy są już zarażaeni, bo babka chodząca, wszędzie zaglądała, wścibia nosa w każdy kąt itd. Ludzie i ich pieniądze. A menagerka nawet nie uprzedziła, nic. Tak bogaci i pazerni ludzie lekzeważą życie innych.

      Usuń
    2. a mówią,ze pieniądze nie dają szczęścia, życia, wolności i zdrowia...co za idioci.

      Usuń
  5. Lepieje- piękna terapia.
    Wiesz, niech będą wybory. Niech pójdzie garstka. Niech garstka wybierze PADa. I niech ten cały syf do sprzątnięcia spadnie na nich. Tak już sobie czasem myślę z bezsilności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebym nie musiała być w tym, to pewnie dobrze i im tak ale ja jestem zakładnikiem, podobnie jak Ty ...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....