poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Zostan w domu # maluj meble. 4200/100









Jeszcze jej nie skończyłam, domalować muszę nogi, zmienić gałki, zabezpieczyć lakierem.
[ w dodatku ryba mi się zbiła i teraz będę naklejała pobitą...może to lepiej, nie będzie takie wylizane].
zmienić zardzewiałe zawiasy ...

 także
Jeszcze nie ma ostatecznej wersji.

***

I teraz wiadomość z frontu walki z rodzicami:
Wysłałam matce odpowiedź, że nie będę sprawdzać zaległych ćwiczeń z zeszytu od początku roku.
Dokładnie skanu tych ćwiczeń. Sprawdzę po powrocie do szkoły.
Dwa dni później dziecko przesłało mi 25 ćwiczeń zeskanowanych do sprawdzenia.
Nie wiem, czy matka nie potrafi czytać ze zrozumieniem, nie ma odrobiny wyobraźni, że aktualnie sprawdzam ćwiczenia internetowe na bieżąco i mam ich dziesiątki tygodniowo, że są dzieciaki,
które poprawiają je w nieskończoność ... i w końcu, ze nie mam technicznych możliwości, żeby jej poprawiać.
...
nie wiem, co mam napisać, żeby babsko się odpierdoliło.


10 komentarzy:

  1. Spieszę ze wsparciem: Szanowna Pani, w zaistniałej sytuacji oceniane są prace uczniów, którzy pracują na bieżąco. Pani syn/córka na przedłożenie ćwiczeń do sprawdzenia miał/a czas od początku semestru do 13 marca. Obecnie nie mam TECHNICZNEJ MOŻLIWOŚCI poprawienia ZALEGŁYCH skanów. Proszę o dopilnowanie aby docierały do mnie jedynie bieżące materiały.
    Z poważaniem
    Teatr😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))
      Ja bym to inaczej ujela:
      - Nie umisz czytac, qrna? Pisalam, ze NIE bede sprawdzac teraz, ino po pandemii, qrna!!!

      Usuń
    2. Aaa, z tych nerf zapomnialam pochwalic szafke. Ta potluczona ryba to gdzie bedzie przylepiona, na drzwiczkach czy blacie, bo widze dwie opcje.

      Usuń
    3. Ależ ja bym to ujęła w jeszcze bardziej wojskowych słowach 'czytaj ze zrozumieniem, kurwa', ale tego Teatr nie mogłaby przekleić do e-dziennika😁

      Oraz również zapomłam siem zachwycić szafkom😂

      Usuń
    4. achacha SIEMPRE mam proste wojskowe odpowiedzi na paluszkach )))))
      ale napisałam pierwsza wersje Dreamu, jednak argument o terminie zaliczania, poprawiania prac zostawiam sobie jako asa w rękawie...bo cos czuję, ze to nie koniec.

      Usuń
    5. Pantero, otóż ryba fioletowa i pobita zresztą(AAAAA) będzie przyklejona do drzwiczek.
      Pragnę tez dodać, że kolory są o wiele ładniejsze niż na zdjęciu. senkju.

      Usuń
  2. chyba muszę do Ciebie po poradę w sprawie malowania mebli uderzyć, jak się to wszystko skończy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam test na testportal i on się sam sprawdza. Co za ulga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kalina, jest czas na takie rzeczy, żeby sobie przyswoić ))
      mam w tym roku małe dzieci, małe i głupawe. nie wiem czy się uda ale spróbuje.
      ja im zapodaje gotowce z tego https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....