poniedziałek, 5 listopada 2012

132

zbaraniałam zdembiałam dopełniłam
skonfrontowałam

zaniemówiłam i trwam w zadziwieniu i zniesmaczeniu
alem lekko ogłuszona tabletami.

pss (napisałam wczorajszej nocy, przy zamykaniu kompa, na niezłym haju)
Zapomniałam, że wczoraj postawiłam tę "kropkę nad i"
napisawszy ten komentarz. Widocznie musiałam.
Najpierw trafiłam na wykasowany już tekst,
dlatego pod zdembiałam otwierają się już przeprosiny a nie tekst o zorce,
który tam poprzednio był. I ja go mam.
Powinnam jeszcze podlinkować tekst Piotra o pogrzebie,
żeby obraz się ukazał w całości
i wułala ZBARANIAŁAM

dziś czytając to myślę sobie, że ludzie po prostu nie panują nad emocjami.
fajni ludzie
i trolle maja używanie


7 komentarzy:

  1. Mi sie niedobrze zrobilo- wczoraj u Zorki natknelam sie na rozne typy i podtypy..szkoda gadac.
    Jak tam zdrowie jasnie pani??

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja się cieszę, że umiem się trzymać od tego z daleka.
    Zipiesz? pisz mi tu zaraz bo się martwię.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to ma być? Niby nie mogę otworzyć tego co pod "zbaraniałam" ale pozostałe linki już chyba wystarczyć. Niesmak i zażenowanie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. smutek i żenada. powykreślałem z niesmakiem z listy blogów.
    najważniejsze jak zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam podobny;(, aczkolwiek właścicielka się otrząsnęła i publicznie przeprosiła..
    Jak nocka??

    OdpowiedzUsuń
  6. LUDZIE KOCHANE ŻYJE I ŻYĆ BĘDĘ )))) A WAM SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA PAMIĘĆ I SŁOWA MĄDRE I OTUCHY. BO ZE MNIE TAKA GNIDA NIE DO ZAJECHANIA JEDNAK I BYLE KONOWAŁ MNIE NIE WYKOŃCZY HEHEHE
    CMOKAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Było to zenujące i nie wiadomo czemu służące. Zwłaszcza, że opinie w zasadzie wysnute z palca :)) Zresztą... każdy ma prawo wspominać kogo chce i jak, pod warunkiem, ze nie obraża. A u Zorki jedyne, co się czuło, to szacunek i smutek po wielkiej stracie.
    Cieszę się, że wstępna diagnoza postawiona i chociaż jakieś leczenie zastosowanie... Czym się ciepło, wygrzewaj i zdrowiej wreszcie.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....