czwartek, 8 listopada 2012

136

mało będzie, bo idę na trochę do teatru jednak
za oknem kolorowo-żółto ale leje
połknę kilka tabletek coby się poruszać w miarę normalnie
opatulę, zakutam, wcześniej rozgrzeje prysznicowo,
wysmaruję specyfikami rozgrzewającymi
i oblekę ciało w bawełnę i wełnę
i czapki zielone i szale pomarańczowe i walonki czarno-szare,
jak to walonki
i zielone leginsy i rękawiczki w kolorze śliwki
i tylko płaszcz będzie czarny wełniany prawie zimowy
a sweter będzie w kolorowe paski z przewagą czerwieni i kapturem.

i tylko dla tych przyodziewków lubię jesień.

15 komentarzy:

  1. Gęba mi się chacha jak sobie Ciebie wyobrażam w opisanych strojach:)
    Też dla takich przyodziewków lubię jesień,opatulających i kolorowych:)Lecz nie tylko, a między innymi.
    mła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no kolorystycznie to Ty normalnie reklama jesieni, a raczej jej barw;-) albo tęczowej rewolucji;-);-);-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja bym bardzo chciała, żebyś Ty tu swoje zdjęcie w tym stroju wstawiła. Prawdziwa tęcza jesienią :)
    Moje ulubione kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialabym Cie zobaczyc taka opatulona w kolory ..:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. miało być kolorowo i jest kolorowo:)) super!!
    zacne dopełnienie naszej wczorajszej rozmowy:)
    widzę, że słów na wiatr nie rzucasz, jeno w życie je wcielasz:)
    (jeszcze trochę Sapkowskiego, a język mi się przeinaczy jako żywo;)

    pozdrawiam tedy i uścisków moc zasyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wezmę chyba od młodej kredki i sobie to namaluję, jak staniesz przed lustrem to w zasadzie już masz teatr ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zestawienie kolorystyczne, i tylko cały czas się zastanawiałam co mi to przypomina, z czym kojarzy?... i już wiem, podobnie wyglądał ten krasnoludek czy gnom w meksykańskiej knajpce :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba walnę focha na Was wszystkich... hmmmmm
    jednak walnę!! tak prewencyjnie, na wszelki wypadek
    a jutro postaram się zdjąć się w lustrze w onym przyodziewku...

    OdpowiedzUsuń
  9. i jeszcze tylko dodam, że niczego dziwnego w taki zestawieniu nie widzę, wrecz mnie zdumienie dopadło, że jak to sie ludzie tak nie ubierają????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto tu był zdziwiony?? raczej zachwyt u wiekszości wyczytałam, a przynajmniej u mnie. Zaraz to ja walnę focha.

      Usuń
    2. no dobra wyjątek jesteś))) ale i tak was podejrzewam o
      ciągnięcie sobie łacha))))) cholery

      Usuń
    3. ooo protestuję i wypraszam sobie:))
      jakże bym miała się nabijać, skoro sama namawiam i piszę, by w kolorach się pławić?:))
      a rękawiczek w kolorze śliwki zazdraszczam - to mój ulubiony:)

      Usuń
    4. dobra
      odszczekuję))
      chau, hałłł

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....