piątek, 9 listopada 2012

137

wróciłam zjebana jak koń po łesternie
że się tak kolokwialnie wyrażę.
zapodalłam tablety, przez co widzę podwójnie i mam zwiechę intelektualną
oraz się przelewam nad tą klawiaturą i bredzę

jutro konkurs recytatorski
lubię
w ramach pracy wędruje po empikach w poszukiwaniu książek, płyt
wędruje po homeedjuu i też wypatrując okazji i rzeczy pięknych
i wreszie wędruje po jusku gdzie przeceny
a ja lubię nordic dizajn.

no dobra koniec tych męczarni
popełniam kolejną zbrodnię żre właśnie orzechy a nie mam siły znów myć zębów
dobranoc



16 komentarzy:

  1. No to widać Twoje zdrowie mknie ku lepszemu :o) . To świetnie :o) . A swoją drogą to proszę wkleić swe zdjęcie w barwach jesiennych :o) . Będzie pięknie :o) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem pięknie i śmiesznie....
      ok niech będzie, postaram się))))
      pozdrawiam

      t.

      Usuń
  2. Oj i ja lubie empik, i nordic dizajn, o orzechach nie wspomne (obecnie marzenie scietej glowy). A do prosby o fote kolorowa dolaczam sie, a jakze!;-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka praca to rozumiem:)
    Pozazdrościłam i też sobie dzisiaj będę wędrować po podobnych stronkach:) Nawet już zaczęłam.Od ikei, bowiem ja tez bardzo lubię nordic dizajn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a daj namiary na ikea, na stronkę, zazdroszczę bardzo wszystkim, co to mieszkają w pobliżu, z drugiej strony może to i dobrze.... kasa, kasa...((((

      t.

      Usuń
    2. kobieto... ikea.com:)))Ja też mam do ikei daleko, psia mać, ale w 2013,w listopadzie ma się to zmienić.:) Będzie w Lublinie:)

      ps. A propos kasy..to mam cichą nadzieję, że pod koniec 2013 już będzie, bo teraz....lepiej nie poruszać tego temata:)

      Usuń
  4. A czy lekarz wydał pozwolenie na takowe szaleństwa?
    I gdzie zdjęcie SIEM pytam? Wstałam z telepaniem w głowie - dałam Grzdylowi mleko, chleb i parówę (w nosie ma te z szynki, wcina biedronkowe, aż strach się bać, co w nich jest!- i zaglądam, by nacieszyć oko kolorami barw...a tu co?Żadnego zdjęcia!!
    Co to ma być??;)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. NO MÓWIŁAM, ŻEŚCIE CHOLERY I SIĘ NABIJACIE)))))))
    JESZCZE NIE WSTAŁAM Z WYRA!!!
    DOBRA. BEZ FOCHA BOM WYROZUMIAŁA))))
    NASMARUJE POSTA I SIE POGIMNASTYKUJE DO ZDJĘCIA...
    ps
    nad chorym się znęcacie

    t.






    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmm co to ja chciałam....acha! Ja nie lubię orzechów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. brawo za kolory i odwagę:))
    fotkę i ja chętnie obejrzę:)
    cieszę się, że energia do działania wraca!!
    a orzechy też lubię, jesienią szczególnie.
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. booożeeeee drogi
      szykuj się za to do spowiedzi

      Usuń
    2. matko kochana!!
      a cóżem to uczyniła nieszczęsna?:)

      Usuń
  8. cholery, cholery... a kto tak obrazowo siebie opisał??? Najpierw zachęcasz, a potem wykręcasz... i odkręcasz...

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam odkręcam a kto teraz odpowiada na zadane pytania w związku z wyróżnieniem??? no kto?? nooo ja chyba nie! i zaraz się ubieram i robię zdjęcie, matkooo))) chyba padnę z e śmiechuuu

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....