piątek, 9 listopada 2012

138

 

i tak oto dziękując za wyróżnienie barrrdzo a zwłaszcza za powód))))
odpowiadam, bom wychowana w miarę ale z braku czasu krótko

1. Ulubiony film/książka? 
autorzy, których czytam wszystko-Tokarczuk, Chutnik,Sapkowski, Łysiak do "Dobrego", Tyrmand... sto lat samotności hesssos bym musiała jeszcze długo..., uwielbiam biografie, że o filmach nie wspomnę,   
pożegnanie z afryką, dawno temu w ameryce... i znów reżyserami Kieślowski...eeee za dużo by...
2. Ulubiony deser?
gorąca czekolada, tiramisu choć w zasadzie nie jadam  deserów(((
3. Jaką formę relaksu lubisz najbardziej? 
góry!!!!!!! malowanie, lepienie, żeglowanie))) upijanie się z kumpelkami ;-))
4. Trzy najgorsze wady facetów?

chamstwo, głupota i brud
5. Czy lubisz niespodzianki?

tylko przyjemne dla mnie
6. Gdybyś mogła urodzić się raz jeszcze, co byś zmieniła?

hmmmm wszystko )))) drugą wersje scenariusza bym przerabiała hehehe
7. Marzenie do spełnienia na już?
żyć!!!! mądrze, uważnie w zdrowiu psychicznym i fizycznym 
i zamieszkać w górach och od zaraz
8. Czy lubisz święta? Jakie?

wszystkie!!
9. Czy łatwo Cię zdenerwować?
teraz jestem chodząca bombą !!! wiadomo)))
temperament mam raczej wybuchowy choć ogólnie pis i lof i uśmiech

10. Z jakim typem ludzi nie mogłabyś wytrzymać w jednym pomieszczeniu godziny?   

śmierdzącym, bom wrażliwa nad wyraz)))
11. Czego się boisz?
mam wiele fobii, niestety, zamkniętych ciasnych pomieszczeń, burzy, duchów, bólu!!
 chorób i złych zdarzeń, godziny 7ej, siódemka mi się z kosą kojarzy, boję się o moich bliskich.

dobra minęła 11 -ta, muszę się zbierać i szykować do zdjęcia ekhmmmm
i dlatego nie mam czasu na typy ale jednej nie przepuszczę teraz

Acydło do zeznań, raz poproszę 
Adama poproszę również
i Ameli ze słoniami
oraz Jazz, bo lubię słuchać i może się weźmie do pisania? 

 bym poprosiła wiele jeszcze osób ale nie lubią takich zabaw lub już zostały zaorderowane

oraz wułala ))))


ino bez czapki zielonej, a to nastepną razą

19 komentarzy:

  1. wyglądasz jak wiosna, nie jak jesień :))))
    a kolor włosów mamy taki sam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i muszę przyznać, że wyglądasz super, wcale nie widać tych słodkich pokus :))))

      Usuń
    2. ubabranko raczej luźne, tygodniowego ulegania pokusom jeszcze nie może być widać.
      ...żeglarstwo powiadasz, a morskie czy szuwarowo-bagienne również

      Usuń
    3. wiesz mi widać hehehehe
      poza tym luźne, bw inne się nie wbijam ... cholera...
      a żeglarstwo szuwarowe, wszak mam w domu żeglarza i wilka morskiego))))

      Usuń
    4. Ewa=> wiewióra, wewióra, rudzielec))))żeś jako i ja_
      lubię rudo-czerwone)))
      w kwestii wyglądu napisałam Adamowi...

      Usuń
    5. Adam=> spowiadaj się Adamie z fajnych rzeczy bom Cię wywołała do odpowiedzi))))))))

      Usuń
  2. Kolorowa jesteś jak motyl wiewióro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))zależy od nastroju ;-) wiesz bywa na czarno i dzinsy z glanami i czarną bluzą z kapturem)))

      Usuń
  3. na pierwszy rzut oka widać, że ARTYSTKA!:))
    cudnie, kolorowo, radośnie - ależ fajnie Cię zobaczyć:)))

    za to z tym wywołaniem do tablicy, to mnie zaskoczyłaś totalnie!!!
    i co ja teraz mam zrobić, biedny żuczek??
    wszak ja w "blogowaniu" dopiero pierwsze kroki stawiam..
    ba! - gdzie tam kroki - raczkuję zaledwie..!!

    rozumiem jednak, że to wyróżnienie - i ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ:)))
    strasznie to miłe, że od Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo, jeśli chcesz oczywista, bo nie wszyscy lubią.
      Zasady są u Ewy i całej reszty kampanii))))
      mnie również bardzo miło czytać))))

      Usuń
  4. A mogę skopiować na tapetę? Mogę?Mogę?
    plossssie;)

    Zaszalałam , kupiłam kozaczki za 100 zł -odwala mi -wybacz!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale co skopiować kochana))))
    a kozaczków gratuluję)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to co?? ZDJĘCIA!;))

      Usuń
    2. no i teraz Ty jaja sobie robisz??))
      a rób co chcesz,kopiuj w imię boże))) zaraz wstawię jeszcze w czapce tylko o rękawiczkach zapomniałam , gdyż dziś ciepło ...

      Usuń
  6. Cudowne wzory, kolory, i ta figlarna noga w gorze- fiu fiu! Strasznie mi sie podoba Twoj przyodziewek i wlosy plomienne- niezmiennie, kreatywna duszo.'
    Dziekuje pieknie za wyroznienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyróżnienie się należy bardzo za przybliżanie świata, za kreatywność Artystyczna, pokrewna duszo ma
    i przytulam

    OdpowiedzUsuń
  8. fakt fluidy;-) wcześniej szrajbnęłam, no i teraz muszę znowu? no ale cóż, trochę już mnie znasz, i Wiesz, że kopa potrzebuję;-)a zdjęcia tak jak Ty, kolorowe, szalone, radosne, i nie do ogarnięcia;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Maleńka nie marudź))))))))))))))
      możesz nie wlepiać nagrody i pisać tych ... odpowiedzi
      ale pisać możesz nie??

      Usuń
  9. Zapraszam po wyróżnienie;)))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....