niedziela, 11 listopada 2012

140


 kotek przytulasek ulepiony małymi łapkami


wierze w kolor
wierzę, że kolor rozgrzewa,
nalewka malinowa

sypialniane dywaniki, pledy, poduchy i termofor w czerwonym ubranku


inne akcenty sypialniane w rozgrzewającym kolorze


drzewko szczęścia jest moim ulubionym kwiatkiem domowym
rozsady zalegają w przeróżnych naczynkach a dorosłe drzewa zimą 
przesłaniają całe światło wpadające przez małe okienka do chałupy.
Lubię ich grube, mięsiste zielone liście i kruche łodygi. 
To dobry prezent dla każdego.
prawda.

ps
otóż Duży wydusił wczoraj hektolitry soku z szarych renet
powiem tylko PYCHA
pychota i chęć przemożna nas ogarnęła aby go spasteryzować
i przenieść w zimowe krainy.
co uczynimy niebawem.

pss
nie palę
 


22 komentarze:

  1. Zapraszam po wyróżnienie;)))Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo, matko co to sie wyrabia?? ))
      i buziak

      Usuń
  2. Kiedy moja mama wróciłe ze szpitala po operacji guza mózgu na moim parapecie zakwitło drzewko szczęścia. Nawet nie wiesz, jaka to była radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie gadaj... u mnie nigdy nie zakwitł (((((( żaden
      buuuuuuuuuuuuuu

      Usuń
    2. ... białymi drobnymi kwiatkami. Ślicznie się ustroił na maminy powrót :o)

      Usuń
  3. czerwony rozgrzewa szczególnie:))
    świetny ten kot-przytulasek:))
    my w wystroju poszliśmy w pomarańcz - też cieplutko

    jabłkowy sok na zimę - pycha
    ja nałogowo zagryzam suszone jabłka

    no i brawo za ps!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Al orange tez super i ciepełko, uwielbiam pomarańcz.
      Suszyć jakoś nie umiem)))ani jabłek ani grzybów))

      Usuń
  4. o masz kota z podwójnym doładowaniem;-)co do koloru, to normalnie,żesz hot się zrobiło;-) się nie dziwie, że Duży jabłka ciśnie;-) znaczy się wracamy do zdrowia;-) buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze, tak trzymać. Dzielna Dziewczynka :o) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj tak!
    I doskonale, że nie palisz :)
    Ja się ratowałam lekami, odpoczynkiem i długim spaniem. Przez co dziś spać jeszcze nie mogę.
    Ale wierzę w poprawę wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z niepalenia, tak trzymac! Energetyczne i rozgrzewajace kolory uwielbiam, szczegolnie malinowy. Pomysl na kota chyba podkradne..slodziaszczy jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodziaki takie produkują nasze dzieciaki na zajęciach plastycznych)) oraz ja używam w spektaklach i dla dzieci przyjaciół zamierzam))
      buziol

      Usuń
  8. Dzielna dziewczynka bo nie puszcza dymka:)
    I ja "wyznawam" ślepą wiarę w moc kolorów:)A czerwony... esencja energii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo, dużo czerwonego, jak dla mnie za dużo, ja bardziej za niebieskim ... I JESTEM Z CIEBIE DUMNA tak strasznie, że aż strach :)))) ściskam cieplutko na rozgrzanie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam za dużo ;-))
      ja też za niebieskim Fryciu jestem bardzo))

      Usuń
  10. Jesteś wielka. Duchem, bo ciałem nie wiem :)))
    czerwony uwielbiam, wszystkie kolory jesieni

    OdpowiedzUsuń
  11. ciałem ...mi mało brakuje)))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....