poniedziałek, 12 listopada 2012

141

rozdzierająca niemoc, niezdecydowanie od rana, od zawsze...

blog taki czy siaki czy sraki
każdy bym chciała, każdy
i taki i siaki i sraki i... jeszcze inny
i bym chciałam być top trendy w kwestii wnętrz i decoco
i bym chciała komentować rzeczywistość
i drogi pamiętniczku bym chciała, bo podoba mi się wiedzieć co było
z kronikarską wręcz precyzją
i w konkretnym temacie(teatralnym) i o sztuce
i w wielu innych tematach
i prezentować swoje prace bym chciała
i galerią bym chciała pociągnąć wręcz..
i nade wszystko bym chciała  literacko.

nożesz kurwa zdecydować się nie mogę.


i pewnie dlatego dostałam to
     od MIŚKI)))))))))
za co oczywiście podziękowania uniżone składam
oraz
LUDZIE, LUDZIE zwariowałam nagrody rozdaję
bierzcie i kopiujcie z tego wszyscy, którzy macie podobne rozterki
i czujecie się uprawnieni.
bo ja jednak lubię łamać zasady.

ps
nie palę w ciągu dalszym...


29 komentarzy:

  1. Ostatnie zdanie sprawia mi najwięcej radości!
    Podziwiam!
    Mój adoptowany brat - niepijący alkoholik -twierdził,że łatwiej mu było rzucić wódkę, gorzej z papierosami...próbował kilka razy...pokonał śmiercią;/
    Cieszę się ,że jesteś silna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja bardzo lubię taki Twój misz- masz;))

      Usuń
    2. no Misia z tą śmiercią to nie musiałaś na prawdę.
      taki doping powoduje paraliż. ale oczywiście pomaga...
      Z zawartości bloga ja sama zadowolona nie jestem, miotam się niestety... co oczywiście nie ma nic wspólnego z nagrodą ;-)to taka moja licencja poetika hehehe

      Usuń
    3. No popatrz! Niektórzy to nawet miotają się z wdziękiem;)

      Usuń
  2. No nie? Ty też ? Tak "wszystko_naraz_chcąca" i robiąca ?

    Jako,że mam podobne rozterki to biorę sobie oto tamtę powyższę nagrodę raz wtóry. Bowiem jak powiada stare przysłowie z ula " od przybytku głowa nie boli.":) Ale na żadne pytania nie odpowiadam.... darmo biorę:)

    i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jakie pytania? sie pytam miska nic o pytaniach nie mówiła
      hmmm
      oraz bierz jak dają)))

      t.

      Usuń
    2. A bo to nagroda dla leniwych , hehe, bez pytań!
      Doceniająca !!!

      Usuń
    3. to ja też biorę, takiej jeszcze nie mam :))))
      jakby co, to nie oddam.
      Ale że jesteś pewna, że to za rozterki dają? bo ja spod znaku ryb, a każda ryba w inną stronę ciągnie.... więc wiadomo.... no i cierpliwa jestem bez granic... do granic :))
      a z papierosów Twoich a raczej ich braku bardzo się cieszę :))

      Usuń
    4. Miśka=> o to, to ja bardzo leniwa jestem

      Ewa=> bierz i nie oddawaj, w koncu każdy ma rozterki
      prawda

      Usuń
    5. no to mi ulżyło,ze bez pytań:)) Bo już wyrzuty sumienia miałam ,że zagrabiłam mienie:)

      Usuń
  3. znam ten stan dobrze
    miotam się rozdarta,
    rozwieszona jak pajęczyna w ciasnym pokoju
    sto pomysłów na minutę
    i kolejna kawa "na uspokojenie"
    głowa jak drzemiący wulkan przed erupcją..
    i bywa lepiej, bywa gorzej
    u mnie jeszcze z czasem krucho
    garść skrawków wyszarpanych
    staram się małymi kroczkami

    a teraz choć pół godzinki na drzemkę, bo rezerwa się kończy
    ściskam mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. chciała bym, chciała, chciała bym, chciała, a gdybym był młotkowym;-) lalalalala dają to bierz, gonią uciekaj;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wzięłam i Ty też se weź))))

      t.

      Usuń
    2. jak dla mnie to już te wcześniejsze mnie załatwiły, więc dziękuje postoje;-) nadmiar skupienia bywa niebezpieczny;-) w tym wypadku skorzystam z "uciekaj";-)

      Usuń
    3. ok,
      od mła nie wzięłaś listera...jednak

      Usuń
    4. ale, że którego??? bo ja mało kumata w tych tematach;-)

      Usuń
    5. dobra ja się nie czepiam)))
      ale tego pierwszego!!

      Usuń
  5. Kurczę brać, nie brać, brać nie brać ... ?
    A Twoje prace są prezentowana. Dwie na ten przykład u mnie i ostatnio musiałam bronić swojego Twojego kota jak lew ;-))))
    Aż się boję wyciągnąć mojej Twojej choinki, co by mi przyozdobiła pięknie salon na święta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie biorę, kolejna notka z psychiatryka i mogłabym nie zdzierżyć ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale one te opowieści cudne są !!!!

      Usuń
    2. Aqular=> o nagrodach z Tobą nie rozmawiam ;-p
      dobra, dobra tak tylko mnie tu pocieszasz z tymi wytworami

      Dreamu=> pisz notki z psychiatryka, pisz aż mi się kawa ulała w trakcie czytania...))))

      Ew=> prawda?!

      Usuń
    3. Otóż, wcale Cię nie pocieszam, serio, serio, znajomi chcieli mnie przekonać, że na ich ścianie, mój Twój kot będzie znacznie lepiej się prezentować ;-) Ale nie ze mną te numery, o!

      Usuń
  7. może bym se i wzięła ale... czy ja wiem? tak po prostu?... i pamiętaj, że: JESTEM Z CIEBIE DUMNA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NaSamPierw marudzisz,że masz dość, a potem kcesz brać??-No cóż -typowa kobieta!;)

      Usuń
    2. A to do Fryci o tej typowej kobiecie??

      t.

      Usuń
    3. Frytka=> tak po prostu)))

      Usuń
  8. cieszę się z Twojego niepalenia bardzo bardzo, wytrzymaj, proszę Cię. Jak chcesz to mogę coś poświęcić w tej intencji, na przykład dla towarzystwa mogę nie jeść lodów aż do świąt:] Miętowych też mogę nei jeść.

    OdpowiedzUsuń
  9. Klarka))) na prawdę wystarczy, że ja mam przejebane!!!
    jest ciężko...właśnie jedz te lody miętowe!!! jedz ile wlesie, na zdrowie)))

    t.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....