wtorek, 13 listopada 2012

142

dostałam od ZANTE
i zobaczyłam dziś dopiero, nie wiem jak to się stało??
Dziekuję i oczywiście jutro srana odpowiem na zadane pytania,
bo cytując Ewę czego się nie robi dla Zante)))
plum

1) Nadejdzie taki dzień, że …
się przeprowadzimy w góry, pojedziemy razem na dłuuuugie wakacje, objedziemy kraj samochodem, nie pomyślę o papierosie...
 
2) Gdyby z nieba spadło mi 3000 zł…
dołoże do następnego tankowania, wyremontuje kotłownie..

3) Najcenniejszą moją pamiątką jest…
są zdjęcia, kołowrotek po babci Zofii, biżuteria i gadzety po babce Antoninie 

4) Są filmy, których się nie zapomina. Dla mnie to…
smażone zielone pomidory,  wszystkie filmy tego potwora Larsa von...
oraz W. Allena

5) Taki niby drobiazg, a mnie cieszy. Dla mnie to…
każdy uśmiech do mnie

6) Pieniądze szczęścia nie dają, ale…
pomagają realizować marzenia o podróżach i wygodnym żywocie, 
poza tym dają szczęście))) 

7) Rozśmiesza mnie do łez…
mała brytania, monty pajton, niektóre blogi,  abstrakcyjne poczucie humoru

8) Przyjaciel to…
ktoś najważniejszy !!!

9) Jest posiłek i bywa uczta. Dla mnie to…
każdy posiłek upichcony przez Dużego...
 
10) Otacza nas mnóstwo sprzętów i gadżetów. Nie wyobrażam sobie życia bez…
wszystkiego co mi potrzebne, ale gdy pomyślę ...to tylko niezbędne!!! 
dojrzałam do bycia mnichem
 
11) Jutro będzie nowy dzień i niech mi przyniesie…

spokój

no i tak.
A ja poproszę o dalszy ciąg PSYCHIATRYKA))))  DREAMU


19 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji kolejnego orderu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty co się opierniczasz??

      Usuń
    2. Chorobsko mnie dopadlo..:/

      Usuń
    3. oj, no to zdrówka życzę DUŻOOOO
      a zty opierniczaniem to przesadziłam...

      Usuń
  2. Ha! No to samo napisałam:) Zante to ma dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam się do prośby psychiatryka :)))
    Będzie dobrze z papierochami, przyjdzie taki dzień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papierochy mnie rozpierniczają jednak
      myślisz, że przyjdzie??

      Usuń
  4. Weź zajrzyj do swoich notek: 138 i 139 i mi powiedz: TAK WYGLĄDA MNICH?????????????????????
    ;-)))) Serdeczne dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak się na łyso ogolę i w habity ubiorę to lepiej będzie??)))

      Usuń
  5. A ponieważ jak do Ciebie za pierwszym komentem wlazłam to nie było odpowiedzi tj. rozwinięć zdań to się ustosunkuję:)
    Cała Ty w tych 11 punktach, wszystko mi pasuje.
    Do tego "Smażone zielone pomidory":) Kocham ten film oraz książkę. Zaczytałam ją na amen:)No i W.Allen.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesoo, to już może nie wydać. Tak psychodelicznie nie będzie, bo pytania się fajne ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Woody Allen jest najlepszy po prostu ;-))) I jakoś mię nie dziwi, że lubisz jego filmy. Przejrzeć Harry'ego- to mój ulubiony film Allena.

    OdpowiedzUsuń
  8. ...wypowiedzieć się chciałam ..tak odnośnie pkt 8- ŻYCIE JEST ŁATWIEJSZE Z PRZYJACIÓŁMI...
    ...a jutrzejszy dzień-niech przyniesie spokój....(bo go bardzo potrzebuję:(((

    OdpowiedzUsuń
  9. "smażone" też wywarły na mnie wrażenie, pamiętam do dzisiaj chociaż to już ehhh, tak jak "stalowe magnolie", "czułe słówka".. są filmy, ehh są..

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, na czułych ... się osmarkałam nieraz, niedwa...

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....