niedziela, 15 stycznia 2017

Niech gra zawsze. i jeden dzień dłużej.

... oczywiście Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy na zdrowie dla ludzi
nawet tych, którzy z niej korzystając, na niej leżąc dosłownie,
lub pod nią będąc podłączonymi, napierdalają na Owsiaka...
No taki ludek smrodliwy i podatny na agitkę,
a kogo?? a TVP, która uprzejmie od rana obrabia Dzeremu doopsko.
sołłłł i na pohybel idiotom. 

Obiecałam sobie robić zdjęcia i zacznę od dziś, zdjęcia z dokumentacją
wszelaką
tylko znów mogę nie dotrzymać sobie ...

Z telefonu, z kamery,  z aparatu mam do zrzucenia filmy, filmiki, do 3 spektakli/projektów
i do uporządkowania i do zapoczątkowania roboty. Finał najpierw z FORMĄ.
Niedługo wyeksponuję teledysk reklamujący nowy spektakl.
Następnie z kolejnymi dzieciakami teatralnymi i projektowymi,
 ze zmasowanym atakiem
trzech sztuk: teatralnej, filmowej i plastycznej.
**
Na świecie pięknie, znów spadł śnieg. tylko szkoda, że muszę jeździć autem.
Z dniem jutrzejszym nastąpi zmiana warty. Naczelnik wyjedzie na tydzień
 a przybędzie Matkajadwiga.
Tylko ja zostaję na posterunku.
i już zaczynam powoli wymiękać mentalnie ze spa, bo oto bym została nawet sama w domu.
bym ogarniała nadal pracownie, bym ogarniała papiery, bym zaczęła wreszcie malować,
może nawet bym se w glinie pożłobiła ...
no i właśnie dlatego muszę wyjechać do spa.

miałam chwilkę i znalazłam na blogu
taką chałupę prawie jak nasza, tylko nasza jeszcze niższa na dole jest, mam wrażenie
i właśnie tak zrobimy dół chałupy, duże okna jak się uda, bo to szachulec jest
 najlepiej takie do podłogi. ściany naturalne koniecznie. czyli musimy zdjąć wylizanie.
Po usunięciu płyt gipsowo-kartonowych otworzymy widok na belki i glinę,
nasze ściany zapewne jeszcze ciekawsze się okażą. he he.
niż te, oto






kuchnia a w niej oryginalny piec oraz kamienna podłoga
rewelacja


 Nasza kuchnia jeszcze przed nami, niestety nie ostały się ani piece kaflowe ani westfalki.
rozebrano też babkę glinianą...

I na koniec korytarz, przedpokój
i bardzo żałuję, że u nas nie ma już wielu oryginalnych elementów
na przykład drewnianych podłóg, drzwi ...
i my teraz odtwarzamy te elementy ogromnym kosztem, niestety.
A w oborze stoi siedemnastowiczna szafa wiejska
wyciągnięta przez sąsiada z innej obory, gdzie stała w gnojówce popas.
i ja kombinuje jak by tu ją i nade wszystko gdzie ??
najlepiej by pasowała w korytarzu ale miejsca ni ma.
hmmm








16 komentarzy:

  1. Nie oglądam publicznej!!! Więc nie wiem, że obrabia. Niech obrabia, na zdrowie. W tym względzie liczę na Karmę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że obrabia mówił sam Owsiak, a ja sprawdziłem teraz na TVP info i ...nic ani słowa o największej polskiej, europejskiej imprezie i jedynej na świecie...ja też liczę na karmę i na to, ze im nawet owsiakowe maszyny nie pomogą

      Usuń
    2. za to ględza o tajemnicach fatimskich i faustynie i o 20 dniu judaizmu ...

      Usuń
  2. Oni w dupie majo sprzet Owsiaka, bo i tak najlepsze urzadzenia ze szpitala wojskowego sa do ich dyspozycji. Ale masz racje, choroba moze ich dopasc gdzie indziej i moze beda musieli skorzystac. Ja rowniez jestem zdania, ze karma wraca. Niech ich dopadnie! Ament.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chora, a więc nie będę sobie dokładać, bo w końcu ile można?...wrociłam do Kraju, poczytałam nieco, i zaraz zaległam zżarta gorączką. Zrobiłam sobie bana na współczesność. MatkęJadwigę pozdrów serdecznie, a kuchnia fajna...ja mam ćwierć-kuchnię, gdzie belki co prawda są ale kredens żaden się nie zmieści.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale belki to podstawa Czarna )) co tam kredens...ale juz wyzdrowiałas??

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. prawda )) tylko gotowanie niej dość zajmujące i czasochłonne ;)

      Usuń
  5. Plany macie wypasione, podoba mi sie! (w ogóle fajny ten blog scandi concept, i sklep ich, bardzo bardzo)
    Matka jadwiga przyjezdza, powiadasz. A Naczelnik ucieka! Zycze sily i cierpliwosci ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teatralna, jeśli Ty mieszkasz w podobnie pięknych wnętrzach, to absolutnie zupełnie kompletnie nie masz moralnego prawa narzekać na cokolwiek! Nawet na zimę!
      :-)

      Usuń
    2. Diablico - sama sobie zyczę duuuzo siły...ech półkolonie w teatrze, dentysta dzień w dzień-leczenie kanałowe i Matkajadwiga na dobicie chyba ...

      Kalina - owszem górkę uznaję za wnętrze piękne a dołowi to jeszcze w chój brakuje...i roboty w związku z tym w cholerę...

      Usuń
    3. Jak Cię znam, to całe życie będziesz upiększać! Ku pozazdroszczeniu tych, co w blokach mieszkają... ;-)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie wnętrza ;-)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....