sobota, 24 sierpnia 2019

befor and after


 kredens kuchenny.


 szkoda, że bardziej befor nie mam, na biało już przez mnie pomalowany był.



za szybką u góry w witrynce będą jeszcze wklejone stare lustra na tylnej ściance, żeby odbijały światło. Myślałam o pomalowaniu na biało tylnej ściany ale już za późno.

 kolorystykę ustawił ten piękny marokański kafelek, widoczny na środku.

 czy ktoś tu widzi rybę?
 Patol znad morza i jeszcze się piasek z niego sypie, co niektórzy poczytali by za wielki plus.
W środku  ten kredens pomieścił wszystkie słoiki i trochę garów, które na podorędziu być muszą.

*
Dziś od rana wielkie cięcie, rżnięcie w ogrodzie.
Tniemy sosny, świerki, czereśnie, wiśnie, śliwa,wierzbę, tuje.
Wszystko nm porosło kilkudziesięciometrowe, zasłoniło słońce i jest zagrożeniem, niestety.
Zostawiamy te świerki i tak bardzo duże, ze względu na gniazdowania.
a drewno pójdzie na wielkie wiejskie ognisko na zakończenie lata.
Zdjęcia pokaże jutro.

16 komentarzy:

  1. Ales wymyslila! No bomba!!!
    I jeszcze tyle w sobie miesci, wiec praktyczna ta bomba.
    U nas przepieknie, spacerujemy do wypeku, az Burek nam padl ze zmeczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas goronc piekielny a ja do rroboty muszę buuuuu
      dziękuję za bombę :)

      Usuń
  2. Kredens wymiata, a ryba z piachem jeszcze bardziej. A tak nawiasem... ona pewnie do obrony nada się, wiesz, tak za ogon i przez łeb, jakby ktoś nadmiernie szumiał. Mnie się skojarzyła z maczugą zbója Madeja.
    Żal krze3wisato drzewiastych, ale jak mus, to mus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pacz o tym nie pomyślałam ))))
      żal ale mus, nie robimy wycinki tylko przycinkę choć spróchniałe owszem trzeba.
      w naszym ogrodzie jest za dużo i za duże są. ale ja się upierałam że ptaki, że gniazda, ze wiewiórki...zrobiło się niebezpiecznie.

      Usuń
  3. Piękny! A patol -oczywiście, że ryba:) i jaka poręczna ( i podręczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem mozna zdzielić ;-))
      najlepsze jest w nim to, że istnieje dostatecznie długo aby nabrać szlachetności...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. nooo kochana bez przesady gdzie mi do Twoich diabłów
      ciesze sie, że przypadł do gustu. Cmok Diable/

      Usuń
  5. Bawisz się i to jest w tym najcudowniejsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalina co ty piszesz traktuje to barrrdzo poważnie ;-))))))

      Usuń
  6. Kredens z duszą. A ryba jak się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dusza w nim jest, bo używany, odrapany i ma dużo lat i jest eko ;-)) i był czyjś.

      Usuń
  7. Kolory!!! Energia w najczystszej postaci. Pięknie jest 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze lubiłam wszystkie odcienie "niebieskiego" ujmując najoględniej. Dzięki Dreamu.

      Usuń
  8. Rany, bardzo lubię Twój kredens, ryba - jak każdy widzi, jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bardzo się cieszę, lubię jak lubisz ;-)))) i jak widzisz.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....