piątek, 13 września 2019

czasami jestem multitemporal a czasami chcę być transhumanoidalna.

Jakoś tak gówno mnie obchodzą te wybory ...ostatnio. po co mam się przejmować, skoro i tak strony okopane, stanowiska mocno osadzone i już nikt nikogo do niczego nie przekona i od niczego nie odwiedzie.
Nie wiem co by się mogło wydarzyć???  i przeraża mnie to bardzo.
Zaczęliśmy ogladać nocami na zmęczeniu i wkurwie, dla rozrywki i zmany nastroju...dwa seriale
na HBO. oba świetne, otóż oba nieco sajens ale takie bardzo możliwe, samospełniające się.
a nawet już istniejące ... u nas.
"Rok za rokiem" niezbyt to odległa przyszłość, zaledwie parę/paręnaście lat ale dobrze wiemy, że
świat zmienia się w błyskawicznym tempie, technologie, wirusy, upadające banki, bo jakaś giełda nie zatrybiła, i nagle zostajesz bez kasy, bez oszczędności życia, bez kasy na leczenie...
a w tle karierka populistycznej pani polityk, w tej roli rewelacyjna Emma Thompson, kropka w kropkę, toczka w toczkę nasze pisiory ...donaldy trampy...węgierskie pisiory...w sumie przerażający
 i ciekawy. Ale nad pieniędzmi w banku się zastanawiam. I nad schronem.
tu dobry opis.

"Przybysze " to dla mnie rewelacja. absolutny numer jeden. ZABAWNY w taki sposób jak lubię. Uwielbiam i nie mam czasu opisywać, to sobie przeczytajcie sami. Czekam na każdy odcinek.
no i norweski.




16 komentarzy:

  1. A wiesz, ze mam podobnie? Tez juz mi rece i cycki opadly, bo i tam, i u nas u koryta siedza dyktatorzy niszczacy panstwo. Tyle ze kazdy na swoj gowniany sposob. Ale kazdy dosc brutalnie, z wykorzystaniem aparatu panstwowego, cenzury i pogrozek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem co się stało z moim postem. w sumie tak mną tapnęło, że się zakręciłam. rozumiesz prawda.
      polityka to gówno. każda i każdy polityk to gówno. choćby nie wiem jak się starał. pierdolił, staje się populistą a słowom, że przyszedłem do polityki ,żeby cos zmienić etc etc juz kurwa od dawna nie wierze.

      Usuń
  2. Podobny stosunek, jak do polityki mam do seriali, tak, że nie podzielę zachwytu😉
    Poza tym wypierdalam, więc teges... 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz mi gdzie i w ogóle napisz coś kobieto, plis plis

      Usuń
  3. A ja probuje na mojej wsi wyalienowac sie z rozentuzjazmowanego tlumu.... tylko dzisiaj uslyszalam, ze Merkel bedzie zabierac tych w pelni zapigmentowanych inzynierow i lekarzy siedzacych na ulicy we Wloszech, bo im tam ciasno, a kosciol ewangielicki buduje specjalne statki, zeby ich z morza wylawiac. Nie wiem, gdzie ich tu w Niemczech wsadza, bo juz troszke jakby miejsca brakowalo, a i pieniazki coraz mniejsze na koncie...
    Czyli moja proba wyalienowania sie wisi jakby na wlosku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da sie Basiu...zwyczajnie się nie da no chyba, że bezludna wyspa.

      Usuń
  4. Nie oglądam, nie słucham. Wstydzę się za polityków i politykę.
    Chcę mieć wokół siebie swój świat. W to mi teraz graj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i właśnie w tym kierunku podążam ...bowiem i ja mam okopane stanowisko i nie dam się sprowadzić na inne, więc po co?? wstyd? ja ich nienawidzę wszystkich... gardzę nimi.
      Biedroń tez nie lepszy...kurwa mać.zwłaszcza prywatnie. Owszem kilku było kilku jest na świecie których szanuję ale w kraju tutejszym NIKOGO.

      Usuń
  5. Polityka mnie ciągle interesuje i raczej nie przestanie. Czasem nią rzygam, czasem czuję się beznadziejnie, ale dla mnie jest jak narkotyk.Muszę wiedzieć. Poza tym mam partnera do dyskusji, i to wcale nie jałowych. Jaskół doskonale potrafi wyczuć i ocenić to, co się dzieje. Ale Tobie się nie dziwie, bo gdybym pracowała dalej w szkole to po powrocie do domu, byłaby cisza i kompletne olewanie. Na emeryturze inaczej się świat odbiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko nie mówię, że kompletny rozbrat ale już się nie daję tak wkręcać ...

      Usuń
  6. Też wyłowiłam Przybyszy i jeszcze Temple, ale o tym drugim jeszcze nie mam zdania. A i czasu mniej, więc może nie wytrzymam... ale na Przybyszy zawsze znajdę czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz koniecznie zobacz spodoba Ci sie Margo, jestem pewna!!i ja niestety muszę wybierać...

      Usuń
  7. "przybyszy" oglądam, zdecydowanie lepsze od polityki .... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrezygnowałam z HBO bo jakoś nie mogłam się zmusić do oglądania czegoś sensownego - fajnie że Ty coś wyłapałaś :)
    PS.wszystko jest lepsze od polityki

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....