niedziela, 15 września 2019

Ryby and piczesday.



 tymi ręcami wygniecione, wypalone i poszkliwione.
Eksperymentuje. szkliwo matowe zakupiłam i się zastanawiam.
Szukam. Decyduję, że będą takie surowe i czas na roztapianie szkła.
Naklejam na ściany własnego domu.
Ustawiam się przodem do przodu i frontem do wyzwań he he
a potem pomyślę, co dalej... nie planuję tak konkretnie
ale chyba w dobrym kierunku patrzę.





 w zasadzie gotowe do wysyłki... ale jeszcze nie teraz.
Czy byście chcieliście zakupić ryby w takich klimatach się zapytam, kontrolnie.

***
a wczoraj był w chałupie Piczesday.
pół dnia, godzinami odzierałam ze skórki, przebierałam, wrzucałam do gara i następnie
gotowałam i gotowałam i zamykałam w słoikach, nowozakupuinych a dziś ciąg dalszy nastąpi.




17 komentarzy:

  1. Ryby przefajne, podobają mi się i idziesz w dobrym kierunku:):):) Klimaty rybne fajne, ale mój dom nie w takich klimatach. Niemniej, jak łażę po blogach, to wiele takich rybnoklimatycznych chałup na nich widzę.
    Masz zdrowie do tych słoików:):):: W domu pewnie pięknie pachniało brzoskwiniowym dżemem. FSuper, że działasz w tematach oderwanych od pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj powiem ci, ze nie jestem przekonana...chyba muszę dorosnąć

      Usuń
  3. A to Ty masz piec do wypalania? Ja jakos nie w temacie albo cos mi umklo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w teatrze jest piec do wypału ale mały niestety...duże formaty w miejsc=kim piecu mozna wypalać.

      Usuń
  4. Alez z Ciebie zdolna bestia!! Ryby superfajne. No i te sloiki, takie dzemy wlasnej roboty to nie tylko smak ale i ogromna satysfakcja. Gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i błyszczące i matowe, bardziej jednak podobają mi się błyszczące, wyglądają, jakby dopiero co pływały w oceanie :) A piczesy: no mniam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawiłam komentarz i przepadł. Może kliknęłam enter zamiast opublikuj? W każdym razie te błyszczące ryby bardziej morskie, mokre jakby, ale wszystkie piękne. Piczesy, mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania po jednym dniu moderuje, zeby widzieć wpisy zwłaszcza w tych starszych postach ;-) takeże masz dwa

      Usuń
    2. jasne, zorientowałam się, jak już napisałam drugi :)

      Usuń
  7. ryby super (choć matowa deko mniej), ale do tego trzeba mieć klimat w chałupie i najlepiej chałupę, a u mnie to raczej tak "mniej, znaczy więcej"... :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkło zawsze już będzie kojarzyło mi się z błyskiem i taflą wody :* więc ten tego no... piękne ryby i pewnie smaczne piczki.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....