środa, 6 listopada 2019

Tusek się nie podejmie.

Dawno nie komentowałam okoliczności politycznych w kraju tutejszym.
Właśnie
Umarł Trybunał Konstytucyjny, jak podaje fejsbuk z powodu, że PAWŁOWICZ i PIOTROWICZ duet doskonały(japierdole), duet reprezentacyjny rzekła bym, zasiądzie.
Oraz Maciarewicz marszałkiem seniorem Sejmu... pisiory wyciągnęły wszystkie trupy z wersalki (tfu).
Już mnie nic nie zdziwi w kraju tutejszym, skoro tak. Widać, że po wyborach stanęli mocno na nogach. PEWNIE stanęli, reprezentacyjnie stanęli i bezczelnie nad wyraz. Chyba zapytam Matkęjadwigę, jak tam sprawa smoleńska? śledztwo smoleńskie znaczy? osobiście, bo jutro się zmaterializuje w progu domu, tak około 19-ej.
Decyzja Tuska tymczasem mnie nie zdziwiła, ja to nawet mu życzyłam takich objawień.
PO CO MU TO!!??
życie spokojne, dostatnie, w towarzystwie sensownych ludzi, w pięknych miejscach, podróże i komfort, chce zamienić na codzienny koszmar w kraju tutejszym, z tutejszym narodkiem, który wybiera opcję pisu stojącego na straży demokracji!? z hejtem wylewającym się zewsząd, z kłamstwem i kołtuństwem oraz rydzykami i hierarchami kościelnymi promującymi pedofilię...
Kto by tam chciał, pytam się.

Smutno mi, że sensowni ludzie nie mają godnego reprezentanta na prezydenta.

ps
znów popełniłam wpis u MJ




8 komentarzy:

  1. Tusk jest trzeźwym chłopem, wie, że tu jednak nie jest tak popularny, jakby niektórzy chcieli. Dobra decyzja. Natomiast w kwestii trupów z wersalki, mam wrażenie, że Kaczyński już zupełnie odleciał. Tak daleko odleciał, że chyba nie zdaje sobie sprawy, iż nawet jego własny elektorat miał tych typów dość i nie spodziewał się, że powrócą w takich rolach. Przecież oni nie przeszli w wyborach, to chyba coś znaczy, a ten uj na kaczych łapach dalej swoje, byle jątrzyć, byle ludziom dokopać, pokazać fuck.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALBO! co nie jest niemożliwe ma wobec nich zobowiązania. Zwłaszcza wobec maciarewicza.
      albo jakieś haki, na których może kaczyński zadyndać...kto wie. To znaczy ja mu teraz komplementy prawie, zwyczajnie nie mogę uwierzyć w tę głupotę i BEZCZELNOŚĆ I MIENIE NARODU W DUPIE.

      Usuń
    2. Komu? Tuskowi? Lepiej, żeby nie startował, on naprawdę nie jest tak bardzo popularny, jak nam się wydaje. Ja tu na lokalnych portalach czytam komentarze i ci głupole naprawdę wierzą w słowa PiSu: "Wszystkiemu winien Tusk". Haki to oni mają wszyscy na wszystkich w obrębie swojej opcji i przeciwko obcej opcji. To kraj aferzystów, kłamców i kombinatorów. Trzeba patrzeć kto jest najmniej umoczony, a nie kto jest czyściutki.

      Usuń
    3. w sumie moja własna matka go nienawidzi a nieszczęsna wina Tuska obraosła już w kultowe hasła...
      masz rację wstrętny kraj

      Usuń
  2. Nie śledzę polityki. Czytam tutaj i oczy przecieram. To nieprawda, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy ze zdumienia przecierałam, jak usłyszałam o tej parze... no i wisienka na torcie, Macierewicz. Ale społecześntwo ich uwielbiam, to jest trudne do ogarnięcia rozumem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem!? ale ja jakoś ogarniam przecież mam Matkęjadwigę na podorędziu...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....