piątek, 13 grudnia 2019

Seven.

Jeszcze tylko 7 dni.
[a wy jak tam żyjecie, pot wam ciekniepodupsku, gil zwisa smętnie z nosa i doba za krótka na wszystkie zadania do wykonania?]
Zaczęłam odliczanie. Każdego dnia coś do zrobienia, każdego dnia zawodowo jakieś ekstra zadanie.
Grudzień jest bardzo kurka wodna zadaniowy.
Konkursy, wigilie, kolędowania, zakupy, wykonanie planów finansowych, rady nadzorcze ...
a OBOK tego moje własne życie. I potrzeba czasu na mój dom. i na mnie.
Nie tam, że błysk i fistaszki co to, to nie. Zwykłe POLETNIE porządki. Mycie okien, ścian, kontaktów, drzwi, lamp sufitowych, półek oraz belek z muszych obsrań. i tyle
[Normalnie robię to jesienią zaraz po zaprzestaniu srania przez latające].
Oraz robię małe PRAWIEminimalistyczne dekorowanko, bo lampki przyszły drobniutkie jak kropelki na druciku.
Już jakiś czas temu planowałam zakupić takie lampki, zachęcana pięknymi zdjęciami na Scandi czy innych blogach.

 zdjęcie z bloga scandiconcept.blogspot.com
Czekamy aktualnie na szafki na buty, jest szansa, że korytarz wreszcie będzie skończony.
dekorowanie chałupy ZAWSZE mnie cieszy, smakuje to i polecam każdemu. odstresowuje także.
tyle w temacie.
Jeszcze nie wróciłam na pole. Zimno ostatnio cholernie a mnie gil do końca nie przeszedł.
za to 
Postanowiłam uwierzyć w zapewnienia blogowe Scandi, że można usiąść wygodnie z filiżanką kawy,
herbaty
i zrobić zakupy wygodnie i luksusowo. i tak zrobiłam ... po części.
Ale co z tego, kiedy zawodowo muszę swoje odstać. Ostatnio ponad 20 minut w kolejce do kasy w jusku, po renifery na teleskopowych nogach, jako że były przeceny. a ja potrzebowałam nagród w konkursie na najpiękniejszą kolędę, pastorałkę..
Pot ciekł mi po piętach. chwała bogom wkurw mnie nie zadusił. nauczyłam się luzować.
Takie małe oszustwa popełniam na sobie od pewnego czasu:
że cieszy mnie szukanie prezentów, bocieszy i nie ważny pot na piętach
że zawsze znajdę coś atrakcyjnego dla nas i naszych przyjaciół
że to że tamto.
I depresja mnie nie zadusi, gdy szlajam się bez pośpiechu, po olampkowanym, doświetlonym sztucznym świecie?
Otóż przestało mnie to kręcić, za to boleśnie odczuwam brak czasu na takie pierdy.
Wolę w domu się kreować.
Owszem odpowiada mi zasiedzenie w empiku przy kawce z muzą na uszach i z książką w ręku, przy zapachu pierników. .. albo lamką dobrego czerwonego grzańca na kanapie w herbaciarni z dawno nie widzianymi znajomymi.
To mi odpowiada.
W ten łikend postanowiłam zorganizować taką imprezę, żeby nie zatracić się w ogarnianiu a potem leżeniu na kanapie przy kolejnym pasjonującym serialu[nie żebym miała coś naprzeciw].
Wypad nad morze z dobrym obiadem, dla odmiany.
albo długi spacer, gdy pogoda pozwoli. cokolwiek inaczej, żeby się nie zmęczyć a wytrącić
z kieratu-rutyny. żeby święta trwały dłużej. zaczęły się wcześniej, żeby było przyjemnie i jaśniej
 w życiuu.

Postanowiłam też zrobić prezent na miejscu skoro między świętami a nowym rokiem nie pojedziemy wzorem ubiegłego roku, na żadne SPA.
ps
otóż wciągnęłam właśnie nosem Tantum Verde zamiast ustrojstwa do nosa, które mi gila rozrzedza...
umrę?







15 komentarzy:

  1. Co Ty za eksperymenty robisz na sobie? Lepiej bys kokaine wciagala, a nie jakies wynalazki, po niej przynajmniej wiadomo, ze nie umrzesz, za to sil wiecej bedziesz miala, zeby ogarnac. Nie jestem pewna, jak dziala to tantum.
    Tez by mi sie morze przydalo w poblizu, chetnie bym pospacerowala brzegiem, ale do najblizszego mam tak z 500plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko jaka chujowa aura Pantero, zupełnie nie na spacery nad morzem wiesz...
      tantum ewidentnie do gardła ale antybakteryjne za to ;-)

      Usuń
  2. Tantum Vetde jest antybakteryjne😂 Nic Ci nie będzie... chyba😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś straszną rzecz i nigdy Ci tego nie wybaczę. Otóż przez Ciebie wlazłam do tego czegoś :https://decosklad.pl/
    i nic tylko patrzę i myślę, że chyba jednak nie potrzebuję. Ale pokusy są, bo porządne projektowanie przemysłowe i zazwyczaj umiar, smak i wyczucie. Jakkolwiek umiar smak i wyczucie nie dotyczy wysokości cen i to mnie jakoś zniechęca. Wolałabym za darmo.
    Tantum verde, a co to jest? Afrodyzjak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tantum to spray do gardła antybakteryjny i znieczulający...
      oj tam, sama mam się bić ze sobą w kwestii tych pięknych przedmiotów. no weź nie bądź takaaaa

      Usuń
    2. A co sądzisz o metodzie ssania/żucia oleju przy przeziębieniach itp.?
      No nie jestem takaaaa, biję się sama ze sobą aż się kurzy i wióry lecą. I się zastanawiam, czy oni mogą mieć poświąteczne przeceny. Poczekamy, zobaczymy.
      A życie Twe niech będzie miłe i powolne.

      Usuń
    3. no i ja na to liczę )))
      o metodzie olejowej pierwsze słyszę.

      Usuń
  4. Nie myślę o świętach jako o gotowaniu, sprzątaniu, pchaniu i ciągnieciu. Tak bardzo cieszę się, że spędzimy je w domu, że inne sprawy zeszły na dalszy plan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się i tak powinno być. radość ze spotkania.
      Niemniej coś przy tym spotkaniu trzeba jeść, przyjemnie jest też dać prezent, a świętowanie w odświętnym wystroju to sama przyjemność ...

      Usuń
  5. Od tamtum verde? od tego chyba się nie umiera :P Masz zakręcony grudzień, nieźle :) w tym roku postawiłam na zakupy przez internet, na książki czekam od trzech tygodni, amazon się nie spisał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książek zaprzestałam kupowac w formie papierowej. jestem na etapie kindla. Tokarczuk mam wszystkie! i mam zaległości ogromne...
      tez sie realizuje internetowo głównie w tym roku. niemniej galerie sztuki odwiedzam :-P

      Usuń
    2. Gdyby Irlandczycy dla których kupiłam książki, z resztą Tokarczuk, czytali na Kindle, byłoby łatwiej... książki przyszły po czterech tygodniach od zamówienia, tak że ten...

      Usuń
    3. no ale zdążyłaś przed świętami :-P

      Usuń
    4. W sumie to przyszły dzień po imprezie na której wręczaliśmy sobie te cuda, na szczęście w ostatniej chwili wpadłam na pomysł, żeby kupić coś zastępczego i książki poszły ekstra później. Ech

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....