wtorek, 30 czerwca 2020

Codzienność.

W ogrodzie pojawiły się nowe-stare, pożyczone, duże plastikowe donice, w które za chwilę poprzesadzam kabaczki i cukinie upchane po dwie w glinianych donicach. Pomieszane są też z dyniami. Niestety mają za ciasno a kwiatów od groma.
Dynie wypuszczają wąsy obsypane kwiatami. Liście, jak gigantyczne łopiany zasłaniają kwiatom cukinii słońce. Pojawiły się już malutkie cukinki. Tak wiem, To nie jest dobry czas na przesadzanie
ale nie mam wyjścia.
W tle słychać gwizd pociągów pędzących przez pola do Ustki. Pachną róże na tarasie. Niestety sypie się już konkretnie jaśminowiec i za chwilę będziemy go ciąć, gdyż zawłaszcza nasz taras.
Z pomidorami słabo, liście im żółkną, kwiatków owszem dużo ale owoców już nie.
Pragnę sadzić bieluń. LATO. 

Po wyborach słucham tvn24  i szlag mnie trafia. No szlag mnie trafia na to pierdolenie łysej kurwa wróżki Bielana. Propagandzista najwyższych lotów, jakby brał lekcje od samego Berii.
Powtarzają za nim wszyscy zatroskani. Dbają o swoje zeszmacenie pod pozorem miłości do ojczyzny. Co za syf.

No i co jest z tymi Chinami nie tak?
znów odkryli bardzo niebezpieczną grypę odzwierzęcą z tendencją do pandemii.
horror.


4 komentarze:

  1. Wiesz, jeżeli sobie robią tam festiwal psiego mięsa, to trudno by się w tym syfie coś nie ulęgło. Na Chińczyków nie ma bata, uważają resztę świata za debili, więc jest im obojętne jutro. Liczy się tu i teraz.

    U Ciebie lato, a u mnie leje i leje, od miesiąca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja znajoma, fanka piss wdała się w polemikę z kolegą na fb. Poczytałam i opadło mi wszystko. Argumentacja na poziomie przedszkola rozciągnięta w przyszłość do roztopienia się batonika trzymanego w dłoni.
    Aż się dziwię, że jest jeszcze moją znajomą po tym, jak napisałam 'jeżeli uważasz, że Polska bez..
    (tu wstaw dowolnie obraźliwe określenie) jest piękniejsza, opuść grono naszych znajomych, gdyż z człowieczeństwem nie masz nic wspólnego.
    Nie mam już na nic nadziei, a w polemikę z ludźmi na poziomie Katarzynki się nie wdaję, bo szkoda mi czasu i energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Matjąjadwiga również nie dyskutuje... nikogo innego z moich znajomych nie mam, może rodzina ale nie mam kontaktu i nie rozmawiamy na takie tematy...ręce opadją, wszystko opada na te

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....