niedziela, 4 października 2020

Formy przestrzenne.

 







oto forma przestrzenna 00,1

NIBY kubki, misy, odwrócone misy, pobite i klejone, skrócone o dzióbek wazony, zdrapane, spękane, o chropowatych fakturach, moje rzeźby praktyczne(uśmiech).



***

Wczoraj zrobiliśmy z Naczelnikiem kawał dobrej ogrodowej roboty.  Na wiosnę przyjdą kolejne nasadzenia. I to jeszcze nie koniec tej jesieni. Jest ciepło i słonecznie na razie bezdeszczowo, więc można działać. Oby tak jeszcze było do końca października. Nagle mnie bardzo zainteresował ogród i lepieje i obrazy a otaczający ciemnogród odpływa, przynajmniej do czasu.

W dalszym ciągu gotuję maliny z solą, ryja wykrzywia niemiłosiernie, jeśli nie są mocno słodkie z natury. Ale jeśli się chce naturalnie bez cukru, to się ma wykrzywiony ryj. nespa?

ps

niech przyjdzie właściwy bóg i pierdolnie gromem i zmieni oblicze tej ziemi. mam już dość tego okrucieństwa, głupoty, infantylnej interpretacji, cwaniactwa, ideologii bogonarodowych, herezji, modlenia się pod figurą i prawicowych nagonek i lewicowego rozdawnictwa...


8 komentarzy:

  1. Piękne! Masz kobieto talent (Rudy Anioł wiszący przy oknie mruga porozumiewawczo :D)
    Czy te kubki nadają się do kawy?
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubki sa jak najbardziej do picia kawki, mają szkliwo spożywcze.

      Usuń
  2. Bardzo mi się te formy przestrzenne podobają:)Do czego te maliny z solą. Nie powiesz chyba, że tak je konsumujesz, na słono?????? Słyszałam o różnych połączeniach smakowych, ale sól i maliny jakoś mi się nie komponują.
    Czy ty masz elektryczny piec do wypalania, czy taki tradycyjny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piec jest elektryczny a maliny konserwuje szczyptą soli podczas gotowania i do słoików. Nie czuć tej soli, ale owoce muszą być bardzo słodkie.

      Usuń
  3. Zachwycam się wytworami bo na więcej nie mam siły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję Margo dopiero raczkuje ale sprawia mi to ogromną przyjemność i to jest mój odstres.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....