poniedziałek, 28 maja 2018

i co z tego, że świeci słońce.

... skoro wczoraj mnie dobiło wszystko, co usłyszałam w tv.

Nie jestem na bieżąco, za dużo się dzieje w moim życiu spraw kanalizujących moją uwagę, emocje
i potrzebuję odpocząć, oderwać się, potrzebuję wietrzenia głowy.
Nie otwieram tv, nie przysłuchuje się informacjom, bo co jedna, to przyjemniejsza... bardziej dołująca.
Znam ten scenariusz. Znam przyszłość. ale tekst, że to niepełnosprawni rozpierdolą ten rząd,
napełnił mnie nadzieją. i w swojej naiwności liczyłam na empatię społeczeństwa.
 bo, że oni kłamią i są bezwzględni, to przecież wiem.

Założyłam sobie, że nic dobrego mnie tu już nie spotka.

ps
przewiało nam łby nad morzem,
posadziliśmy pomidory w donicach a dynie i cukinie w warzywniaku.

15 komentarzy:

  1. Ta czesc spoleczenstwa, ktorej niepelnosprawnosc wlasna czy w rodzinie, nie dotyczy, ma to gleboko w dupie i odbiera ten protest negatywnie, jako kolejne glodne geby do ICH pieniedzy. Jakis polityk skwitowal w mediach spolecznosciowych cala te sytuacje jednym slowem: wygralismy. Z kim? Z kalekami? No to pogratulowac! Niedlugo pozniej usunal wpis, kiedy wylalo mu sie na pusty leb wiadro pomyj, ale screeny pozostaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero, ta właśnie postawa, ten brak wrażliwości mi sie w głowie nie mieści...
      czy wszystko musimy robić bo nam sie opłaca?? albo nie opłaca.
      poza tym kążą rodzić WSZYSTKIE dzieci...i co?? i gówno i zdychajcie...

      Usuń
  2. Propaganda pisowska wszystko potrafi zohydzić. Wydawałoby się, że czasem robią to prymitywnie, ale jednak do wielu ludzi to trafia. To trudne do pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego uważam, że mamy durne, prymitywne, sterowalne, rasistowskie, antysemickie...społeczeństwo pozbawione empatii.

      Usuń
  3. Aż mnie skręca ze wstydu, ze nie możemy pomóc osobom, którym powinniśmy pomagać bez mrugnięcia okiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MY pomagamy Kalino, wielu ludzi pomaga, swoim sąsiadom, dzieciom, zrzucamy się na operacje, leczenie ....My tak.

      Usuń
  4. Przyznam się, że raz czy dwa próbowałam obejrzeć tvp info. Nie dałam rady. A ponieważ uznałam, że nie można polegać tylko na jednym źródle informacji (w moim przypadku tvn24), wyłączyłam się "wogle". Z dbałości o własne zdrowie psychiczne również.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz jak mnie to wszystko smuci, ech. Niech Ci pomidory rosną a dynie i cukinie pięknie kwitną, kwiaty pysznie smakują :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie bardzo rozczarował brak solidarności zwykłych ludzi z niepełnosprawnymi i ich rodzinami. Jak dla mnie nie do pojęcia, że można dać się tak zmanipulować.

    ps. Lepiej bez reszty poświęcić się remontom domu i ogrodnictwu i babrać się w gnoju z kompostu własnej produkcji, niż śledzić obrzucanie się błotem naszych szanownych polityków. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa mnie jednak rozbawił szturm modlitewny wybierający się do Irlandii ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic o tym nie wiem ...

      Usuń
    2. To było po tym, jak w Irlandii w referendum na temat zniesienia restrykcyjnego prawa aborcyjnego, mieszkańcy wyspy w większości opowiedzieli się za zmianami i wolnością wyboru. Wtedy Panipis wymyśliła, że Irlandii potrzebny jest szturm modlitewny ludzi z Polski :P

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....