piątek, 25 maja 2018

w półcieniach.

Żeby nie stać się monotematyczną, że tylko remont i remont albo teatr albo narzekanie na kraj tutejszy, otóż nie narzekam, przestałam, bo nie mam czasu i siły oraz gdy tylko mogę spierdalam z kraju tutejszego. jak nie fizycznie, to wiadomojak.  Zrobiło się jednak nieswojo, gdy nie mam dostępu do netfilxa, szaleje i zastanawiam się nad wsadzaniem krzaków pomidorowych w donice.
a innych sadzonek w ziemię? no może coś z tego wyjdzie.

Patrzę, patrzę i nie wierzę, gdy tak patrzę na zdjęcia a potem w realu. bo nie rozumiem czy mam coś ze wzrokiem, czy co? nie ta sama osoba, jakoś się poszerzyła na przykład.
Na zdjęciach eksponowana w półcieniach, od góry, od lepszego profilu, wygląda na chudszą
 i młodszą i ładniejszą.
Człowiek zakłada, że chuda eteryczna, blondynka się wyłoni  a tu matrona z dużą dupą.
 i wielkim cycem. jak to w życiu, wieczne rozczarowania i wieczne kreowanie ble ble ble
Dziś zobaczyłam jak można utknąć. utknięcie, zakleszczenie, zawieszenie, wstrzymanie
 jak zwał tak zwał,  w każdym razie ludzie w dżinsach a kobieta obleczona w kanapę!
z fasonem lat osiemdziesiątych i w dodatku ją postarza.
Nie należy jednak zlewać wyglądu.

- Proszę pani a ja nie mogę krzyknąć w domu suka suka do nogi, bo jest szansa, że przylezie moja siostra
( hłehłehłe) zwierzyło się dziecko podczas rozmowy bardzo intymnej.
a ten serial, który oglądam  buduje we mnie pewność, że dobrze postępuję będąc bardzo stanowcza
i konsekwentna w relacjach z moimi uczniami.

ps
Jeśli nie spadnie deszcz i nie umyje okien, to moje kwiaty przy oknach połaciowych w sypialni zdechną od egipskich ciemności ... na szybach zalega kurz, pył od sosen i zwykły banalny brud.










14 komentarzy:

  1. Kup sobie paprocie, ciemnotkę okrągłolistną polecam... dobrze znosi niedobory światła :)I luzik.
    Posprzątasz po remoncie. Oszczędzaj siły.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem matrona z dużą dupą, więc ykhm... jednak nie będę się spotykała z ludźmi z blogów, bo jak widać to się fatalnie kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyś Ty oszalała kobieto?? i ja tez z dupą ale sobie zdjątek określonych nie robimy prawdaż?
      )))

      Usuń
    2. No wiesz, kilka osób skrytykowało tak właśnie moją sesję zdjęciową dla Koire

      Usuń
    3. no zazdrośnikow nie brakuje )))))

      Usuń
  3. A jakbys tak sama odkurzyla/umyla te okna? Bo wiesz, deszcz moze spasc albo nie, a takie czekanie do niczego dobrego nie doprowadzi. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi się nie opłaca ja mam remont )))

      Usuń
    2. A biorac z ciebie przyklad uczniowie powiedza: a ja sie nie naucze, bo i tak zaraz zapomne, nie oplaca sie :)))))

      Usuń
    3. o nie nie tak to nie działa ))) a nauczam i angazuję ))) i moi uczniowie pamiętają i nauczają sie )) no chyba, ze mają ajkiu poniżej planktonu...wtedy sorry

      Usuń
  4. Mam przemyślenie ustawione podobnie do Twojego, ale ze strzałką w drugą stronę. Znam osobę, wiem jak wygląda, a gdy widzę jej wygładzone zdjęcie w sieci, poznać nie mogę. Tusza znika, zmarszczki znikają, biust rośnie, włosy dostają jasności, a twarz ma wyższe IQ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i moje w zasadzie właśnie w tę stronę Twoją strzałkę bo ja znam osobę i widzę w sieci i poznać nie mogę ...

      Usuń
  5. a coz to za serial na N. ?
    a okna... ja myję, bo lubię, ale jakbym nie lubiła , to bym nie myła :P więc luzik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic wszystkie fajne seriale są na N. ))))))
      oraz nie lubię myć okien ale muszę

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....