czwartek, 31 maja 2018

Yippie Ki Yay MotherFucker.

No więc od połowy dnia wczorajszego myślałam intensywnie i odganiałam ten obraz,
żeby normalnie wykładać lub choć komunikować się z alumnami, bo się zawieszałam
z błogim wyrazem twarzy...otóż wizualizowałam sobie HAMAK i siebie na nim zalegającą
 pod śliwami dającym przyjemny cień a jeśli jeszcze podkręcić okoliczności przyrody,
to i wiaterek popierdalający i przyjemnie chłodzący dopełniał poczucie namacalnego PRAWIE
SZCZĘŚCIA. Odpływałam szczególnie, gdy spodnie i koszula przyklejały mi się do dupska.
No i stało się. Zaraz po tym jak:
odbębniłam 8 godzin w placówce, narażona na ataki w związku z wystawianiem ocen,
zakupiłam buty Columbia w prezencie od Naczelnika,
(nie tak łatwo namierzyć dobre buty do łażenia w góry nie - skórzane),
oberwałam mandat za brak biletu parkingowego,
zjadłam na lewo, poza dietą falafela w tortilli(zdychałam z głodu)
i spotkałam byłego aktora ... który mnie wystawił kiedyś, oj kocham go nadal ale i nienawidzę,
a to jest niedobry moment na takie wspominki. oj niedobry.

I nadszedł ten czas, ja na hamaku w majtkach i koszulce z kieliszkiem dobrego czerwonego wytrawnego, Naczelnik najpierw ochrzcił się w basenie sąsiadowym a potem zaległ na fotelu obok
i tak nam kontemplował się przezajebiściprzyjemnie popołudniowy wieczór do nocy.
Nie pomyślałam ni razu o pedofilach w mieście tutejszym i zgniłej kulturze
 i paniach bardzo kulturalnych. Mam nadzieję, że posiadają twarde dupska
 [choć parząc na rozdygotane wizerunki w "Uwadze" śmiem wątpić].
Wszyscy oni muszą mieć twarde dupy, być niewrażliwi i moralnie rozciągliwi, bez zasad,
żeby wytrzymać hejty, głupotę i zgniłe kompromisy, nie na artystyczną wrażliwą duszę takie klimaty.
[Ale urzędniczki miejskie, to co innego. Jedna wypływa od lat, od komuny... ]

No to odpaliłam weekend czterodniowy.
 Wesołego mięsapańskiego.

Yippie Ki Yay MotherFucker  (w tłumaczeniu na polski sratatata)

a,props matek
Wszystkiego dobrego matkom(zaległe 26 maja)
To ich tyranie jest upierdliwe i niewdzięczne ...i nikt tyrania nie szanuje
zwłaszcza udziałowcy. następnie pracodawcy i w kolejności współmałżonki.
Nie rozumiem więc tego dziwoląga nielogicznego zupełnie,
że mianowicie wszyscy chcą być matkami???
hmmmmmmm





15 komentarzy:

  1. Poszłam spać o 19. Obudziłam się o 8 rano. Znaczy - 13 godzin snu.
    Zanim poszłam spać, naszykowałam młodszej córce wszystkie tabletki do połknięcia z instrukcją obsługi, gdyż podejrzewałam, że gdy na chwilkę przyjmę pozycję poziomą, może już być ostateczna...
    Niby odpoczęłam, w rzeczywistości dzisiaj mogłabym natychmiast położyć się na kolejne 13 godzin.
    Niech żyje powolność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech żyje każda rzecz i czynność lub jej brak, który/która przynosi ulgę i przyjemność. Ze goronc i upały to się bardzo przyjemnie śpi, popatrz na koty )))

      Usuń
    2. Kotka mojej mamy śpi zawsze. Temperatura jej nie przeszkadza... ;-)

      Usuń
  2. Nigdy nikomu nie zazdroscilam wolnego dnia albo dluzszego weekendu, ale dzisiaj zielenieje z zazdrosci. W robocie mialam prawie kolaps z tej duchoty, poszlam wczesniej do domu. A w miescie armagiedon, bo pol Hesji i Turyngii przyjechalo do nas na zakupy. Oni maja ustawowo wolne, bo to katolickie landy i zawsze w boze cialo przyjezdzaja tu robic tlok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach dziś jestem zachwycona, dzien spędzę nad morzem i porządkując dom i ogród, wczoraj byłam zadowolona, bo pojechaliśmy z Erna nad jezioro, było chłodno jak na upały ))) a pies oszalał ze szczęścia.

      Usuń
  3. oglądasz 2 sezon Opowieści podręcznej ?
    zajebisty jest ten sezon, a już końcówka 6 odcinka normalnie mnie zachwyciła!!! i tekst piosenki podczas napisów końcowych
    i tak sobie myślę, że co niektorzy, jesłi nie wszyscy pisowcy płci obu to się chyba przy tym serialu masturbują
    co za piękna wizja ich wymarzonego świata
    normalnie oglądam i widzę te kempy pięt i żalki :P
    kobiety powinny to obowiazkowo oglądać, dziewczynki w szkołach i zacząć w końcu głosować na kobiety i tylko co niektórych facetów
    w sumie mnie też zaczęła podniecać myśl - a gdyby tak z facetów całego świta zrobić podręcznych? generalnie , to większosć z nmich to niegodne życia gnidy :)mam nadzieję, że Naczelnik nie czyta :)))
    on się nie łapie do tej statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic )))) tak ogólnie popieram w całej rozciągłości. Nie wiedziałam że jest 2 sezon czekam aż pojawi się na HBOGO aktualnie Netflix u nas zawieszony i jeszcze z dwa miechy kurcze...zamierzam zakupić powieść na wakacje.

      Usuń
    2. na ekinomaniak.tv jest

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego zaległego. I tak pomyślałam, że należy dziewczyny i chłopców edukować dość wcześnie i opowiadać o zagrożeniach i jak na nie reagować. Konieczne i bezwzględne edukowanie uchroni dzieci przed sytuacjami, które w przyszłości mogłyby je przerosnąć.

    Pamiętam dyrygenta z Poznania, głośna afera... jak molestowani w młodości ojcowie, przez tego właśnie dyrygenta, w dorosłym życiu zapisywali do tego chóru swoich synów. To jest chore, chore.

    Tyle i aż tyle. Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj zobaczyłam bardzo dobry film pt. OPOWIEŚĆ z 2018 z Laurą Dern w temacie i bardzo akuratny. Zobacz koniecznie.

      Usuń
    2. to znaczy trochę jest logicznie przetrącony i dziwny ale to chyba proba rozwikłania świata trzynastolatki i potem próba pokazania jaki wpływ ma trauma z dziecinstwa na dorosłe życie...dziwny, obrzydliwy ...

      Usuń
  5. Życzę Tobie niespiesznego, ciepłego, "radosnegomimowszystko" długiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....