środa, 16 stycznia 2019

Nic to.

Od kilku dni się zbieram.
Przed Orkiestrą się zbierałam, W trakcie Orkiestry w niedzielę ostatnio się zbierałam...
i jakoś nie mogę się pozbierać.
Prezydent Gdańska i Wielka Orkiestra.
Czytam hejt TVP analizowany przez Onet, czytam hejt pod artykułami czy wypowiedziami ludzi na fejsie, czytam i myślę sobie kim trzeba być, żeby napisać - ZDYCHAJ...BĘDĄ NASTĘPNI...NOŻOWNIK BOHATEREM NARODOWYM...
ile nienawiści może zmieścić ludzkie serce. że tak patosem pociągnę.
Zastanawiam się nad tym od jakiegoś czasu. a wczoraj uzmysłowiłam moim uczniom, że to się nie zmieni i nie zmienia patrząc na aktualne stanowisko rządziku. Nadal manipulują informacją.
Nadal flirtują z narodowcami bredząc o niskiej szkodliwości społecznej, nadal polityka, pazerność, władza i partia ważniejsza od przyzwoitości.
A jesteśmy w szoku, bo zamachy, morderstwa polityczne nie leżą w naszej kulturze politycznej.
RYNSZTOK do którego się stacza dyskurs owszem leży w naszej "kulturze" zwłaszcza ostatnio
 ale mordy polityczne, krolobójstwo, prezynetobójstwo etcetera etcetera NIE.
Ale i to może się zmienić.

16 komentarzy:

  1. Jestem odrętwiała, wypluta, zmęczona. Praktycznie od niedzieli nie śpię, w dniu zamachu siedziałam przed tv w kompie do 4 rano czekając na wieści od lekarzy, od rana do teraz nadal słucham, czytam, nie mogę o niczym innym myśleć. I jeszcze Jurek Owsiak.. już 14 minut po zamachu dwa ścierwa oskarżyły go o tę śmierć na łamach TT, nie będę pisać nazwisk. Proszono o spokój, o ciszę nad tą trumną, ale jej nie ma i nie będzie. Wina i winni są dla mnie oczywiści, ale oczywiscie winnych nie ma, jest przerzucanie się winą.
    Giną porządni ludzie, kanalie mają się dobrze.
    Nie ma nadziei, nie widzę jej. W Europie to samo, w USA nie lepiej, świat naszej młodości nie istnieje.
    Strach o nasze dzieci i wnuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic, swiat naszej mlodosci tez nie istnial, tylko nie mielismy swiadomosci tego faktu. Niestety ludzka swiadomosc globalnie jest na poziomie ponizej zera. Patrze, widze i szlag mnie trafia, jak mozna tak bezmyslnie zyc. No ale ludzie lubia wygode, wiec ja dostaja jak kielbase wyborcza. To takie igrzyska na zatkanie mord tlumom i tlumy chetnie milcza, w przekonaniu, ze zyja w demokracji, ze jest im lepiej niz sasiadowi. I mam tu na mysli nie tylko sasiada po drugiej stronie ulicy czy za miedza, ludzie mysla, ze generalnie zyje im sie lepiej niz innym ludziom w innych krajach.
      A prawda jest taka, ze chujnia z patatajnia ogarnely swiat.
      Nie tak dawno wyczytalam gdzies komentarz kobiety mieszkajacej we Francji, ze te "zolte kamizelki utrudniaja jej dojazd do pracy". Wszystko mi opadlo, bo w tym momencie juz wiedzialam, ze ta kobieta nie ma zielonego pojecia, ze te "zolte kamizelki" walcza rowniez w jej imieniu.
      Swiat jest taki na jaki zezwalamy. Przykre.

      Usuń
    2. dobra to jeszcze dobije płęte deską...świat posługuje się jakimś dziwnym wzorem w działaniu, nawracaniu... ludzie to faktycznie głupcy a my często żyjemy w jakichś bańkach
      bez świadomości istnienia takowych...ludzie potrzebują religii, żeby ich ktoś trzymał za mordę...żeby ktoś za nich decydował wreszcie!! i to jest najgorsze.

      Usuń
  2. Czegoś takiego nikt się nie spodziewał, to jest jak meteor z innego świata, co walnął w Polskę. Ostatnia nadzieja w następnych wyborach. Jeśli one pójdą znowu po ścieżce pisiorowskiej, to ja nie wiem. Po prostu nie wiem. Nawet się boję myśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybory tuż!! trzeba i należy pójść choć tyle i trzeba zrobic wszystko, ze się pozbyc tego wszystkiego ...

      Usuń
  3. Smutne,przerażające,płaczę nad moim miastem,nad naszym prezydentem Gdańska.Po prostu brak słów

    Ela z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela współczuję...Tobie sobie nam... ale chyba juz dosyć a niedługo wybory.

      Usuń
  4. Ja dopiero dzisiaj byłam w stanie "normalnie" funkcjonować... myśleć o jedzeniu... Od niedzieli w letargu... w bańce... w niedowierzaniu... Nie chcę takiego świata... takiej polski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wpadam w tę czarną dziurę każdego dnia...

      Usuń
  5. Co teraz będzie?- pytają mnie dzieci. My nie znamy świata bez WOŚP.
    Ja też nie pamiętam. Nie pamiętam też takiego hejtu i takiej brutalności.
    Nie mam też pomysłu, jak to zatrzymać, bo śmierć Człowieka tego nie powstrzymała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem !! też uważam, ze hejt i kultura polityczna sięgnęła dna

      Usuń
  6. "A jesteśmy w szoku, bo zamachy, morderstwa polityczne nie leżą w naszej kulturze politycznej." - leżą, leżą, a Narutowicz?
    A - "Krwawy atak na biuro poselskie PiS w Łodzi. Krzycząc, że nienawidzi Jarosława Kaczyńskiego i PiS, 62-latek z Częstochowy zastrzelił Marka Rosiaka, asystenta europosła PiS, i ciężko ranił nożem Pawła Kowalskiego, pracownika biura (http://www.tvn24.pl)"

    Nasze polskie piekiełko trwa i trwać będzie. I coraz więcej nakręcać psychicznych będzie. Podziękować mediom możemy, bo im najbardziej na takim piekiełku zależy. Mają swoje gorące tematy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto JEDEN Narutowicz wiosny nie czyni. w USA czterech zamordowanch a zamachów o wiele więcej więc w naszej kulturze nie ma takiej tradycji. Wtedy był to mord plityczny i teraz jest to mord polityczny !! choć aktualne władze robią wszystko, ze by tego nie porównywać. Oraz zabili Jurka Owsiaka.

      Usuń
    2. Jeszcze nie zabili. Owsiak tak szybko zabić się nie da.

      Usuń
    3. obyś była dobrym prorokiem ...
      ile ten człowiek może znosić hejtu w zyciu.

      Usuń
  7. Hejt to zaraza... z tej zarazy rodzą się najróżniejsze potwory, w głowach również. TVP info - to dla mnie niezrozumiały temat, serio.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....