wtorek, 21 maja 2019

ostatnie pierdzenie ...przysięgam

Doszłam do wniosku ostatnio, że mamy
za mały dom na ilość mebli, które stoją w oborze, garażu, gotowe do roboty i ja je będę robić latem.
Tak sobie zaplanowałam wakacje. robienie mebli, malowanie ich i porządkowanie pracowni
i malowanie obrazów, robienie krzywych garów, kubków glinianych, dokończenie kuchni w domu.
Ostateczne przemeblowanie!? ułożenie  prawiedoskonałe i zakomponowanie garderoby.
WYKOŃCZENIE precyzyjne remontów. a tym samym postawienie kropki nad i.
Jeśli to jest w ogóle możliwe w moim wydaniu takie doprecyzowanie ostateczne
 eeee chyba nie jest to możliwe...wszystko jest w ruchu i ciągłej gonitwie i w robocie...przecież.

Nie mam siły na planowanie wakacji.  Nic mnie też nie kreci w tych planach.
Nie cieszy.
Wysiłek ponad miarę. spakowanie się.ranyyyboskie jak ja pierdzę i skrzeczę.


8 komentarzy:

  1. Na pierdzenie Espumisan, wiec zazyj i przestan. Oraz tez nie chce mi sie wierzyc, ze poprzestaniesz na tym, co masz w garazu. Znajac Twoja niespokojnosc, cos tam znowu wpadnie Ci w rece. Nie mozna tez przecenic terapeutycznego dzialania na dusze przy renowacji mebli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze taka możliwość, że nie będzie mi sie chciało...

      Usuń
  2. Mam ochotę popierdzieć razem z Tobą - chujnia z patatajnią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. big chujnia z patatajnią a gdzie ty jestes Jaga ostatnio, że ciebie nie ma czy się u mnie znów nie aktualizujesz??

      Usuń
    2. Jestem w czarnej dupie - i nie aktualizuje się tylko ciągle jedno i to samo przeżywam na nowo. Mam teraz pt NIENAWIDZĘ ŚWIATA - tak wiem, minie i kiedyś będzie bolało mniej - tylko jeszcze nie ochłonęłam po poprzednim , nie minęło jeszcze dwa lata a tu następne... ile można znosić?

      Usuń
  3. Ten plan to na jedne wakacje??? Bo ja mysle, ze to troszku duzo.... :))
    Ale moze sie wyrobisz? Zycze ci tego, przynajmniej nie bedziesz miala czasu na pierdzenie :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia i tak właśnie wygląda ODPOCZYNEK w moim wydaniu...kur..twarz
      a tu zapomniałam napisać leżenie na hamaku.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....