piątek, 6 lipca 2018

A ty mnie zabierz na wyspy szczęśliwe

Los Gigantes, Teneryfa.
Zabierz mnie Naczelniku, 
bo się zakochałam i mam niedosyt i wewnętrzny imperatyw powrotu do świata
bez internetu, telewizji, radia ... bez kontaktu z chujowymi wiadomościami, bez robactwa, bez nadmiernego ciepła, bez zaduchu, bez tysiąca spraw do załatwienia i BEZ REMONTU. 
*
Dopiero się ogarniam, poruszam w tym kurzu i brudzie zalegającym wszędzie, usiłuję prać, 
jeść i usiłuję się nie przejmować. 
Tym czasem budowa się posuwa ale nieco za wolno.
W chałupie też nie mam dostępu do internetu w czasie pracy budowlańców. Czyli jest po jedenastej 
a ich jeszcze nie ma...  Szef zamieszania, to zdolny fachowiec [ i opłaca się przeczekać każdy armagedon] bez dwóch zdań, tylko podwładnych musi zaganiać do roboty ...
 **
Powoli będę nadrabiać zaległości internetowe, Netfliksowe. wszędzie i wszystkie. 
Zrywam czereśnie i się obżeram, zamiast kanapek. Podlewam kwiaty. Oglądam zapuszczone grządki. zrywam cukinie z zamiarem ???.  I  marznę.
Ciągle mam ciężkie nogi po podróży - od 14 czasu ichniego do ósmej rano czasu naszego z czego 
7 godzin w samolocie !!!!!  horrorr i fistaszki.
Dochodzę do siebie fizycznie i psychicznie. Powoli. 
Wrócę tu z obszerniejszymi relacjami w tym foto, zarówno z wysp jak i z remontu.





8 komentarzy:

  1. Ty masz chyba za dobrze, remont sie robi, a Ty na wyspach szczesliwych. Tez bym tak chciala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. remont się robi od miesiąca...potrwa jeszcze kolejny ...a wyspy za krótko...ale oderwałam się na chwilę.

      Usuń
  2. Pięknie! Coraz częściej noszę się z zamiarem jebnięcia wszystkiego i wybycia gdziebądź, a najlepiej na koniec świata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpocznij i pokazuj fotki :) reszta się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpoczywałam jeden dzień a teraz biegamy po sklepach i internetach bo kuchnia, bo zlew, bo bo bo bo a od poniedziałku do teatru a za dwa tygodnie w góry na kolonie.

      Usuń
  4. wszelkiej maści budowlańców i dewastatorów nienawidzę z całego serca, w naszej chałupie zamiast remontować najchętniej podłożyłabym ogień
    może stać nad nimi z bronią albo coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ...to więcej nie przyjdą i wtedy to dopiero dupa blada Klarko ))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....