środa, 1 grudnia 2021

że zima. SPRZECIW jest ważny !!!

 

 Sypnęło śniegiem nagle i zrobiło się niebezpiecznie na letnich oponach. dodatkowo ryją drogą krajową bez zmiłowania, a ruch wahadłowy dokłada się do tej całej katastrofy. Wyjeżdżam wcześniej. wstaje wcześniej. szybciej jestem zmęczona. za szybko robi się ciemno. nie lubię. Po co praca? po co to komu?

Postanowiłam od jutra ogarniać chałupę, wyjątkowo zapuszczoną ostatnio. małymi krokami, powoli. Wieczorkiem mamy koncert. Będzie sympatycznie, bo tak nieszablonowo w środku tygodnia przyjemność.  W sobotę to co innego, w sobotę byliśmy na premierze a potem nieoczekiwanie oblewaliśmy ją w knajpie. szoty poszły mi w język i nogi, jak to szoty. dawno nie piłam.

Jeszcze tylko kilka imprez i trochę wolnego - świateczno-noworoczne łapanie dobrych chwil w domu. wtedy rozpalimy kominek, zaprosimy przyjaciół, sąsiadów. Żadnej pracy w tym czasie, żadnej pracy domowej. Tylko piżama, dobra kawa, dobra książka, film. Podjadanie, przegryzanie, zagryzanie. Może jakieś spa w okolicy, na Kaszubach. Taki dwudniowy wyskok chcemy sobie zafundować też w przyszły łikend. z psem. Tymczasem nasi sąsiedzi bliscy nam ludzie od soboty w Egipcie wypoczywają przez dwa tygodnie. zamknięci w hotelu. i trochę im zazdroszczę i trochę się martwię. 

Niesamowite, że ja tak ganiałam w sekwencji: renifer, jelonek, bombka, pomarańcze i mandarynki, czekolady, choinka, lampki, pierogi, barszcz. I od końca. ziuuuu. dwadzieścia spotkań, imprez, konkursów, wigilii. no i teraz to pierdolnęło. kiedyś musiało.  Raz w tygodniu szamanka wygniata ze mnie, stres zległy i spięcie.  zazwyczaj na początku tygodnia, a na końcu joga mnie uspakaja, masuje, relaksuje i rozciąga. jedne sekwencje zamieniłam na drugie. i już raczej inaczej nie będzie. nie ma powrotu do tego wariactwa.

No i ciąg dalszy szaleństwa i prześladowań w kraju tutejszym:

Zdjęcia zużytych podpasek zaleją ich skrzynki mailowe. Oto odpowiedź kobiet na rejestr ciąż

  • Fundacja Feminoteka nie zgadza się na rejestr ciąż, dlatego zainicjowała właśnie ważną akcję.
  • Prosi kobiety, by wysyłały na rządowe maile zdjęcia zużytych podpasek z informacją, że nie są w ciąży.
  • Pomysł akcji spotkał się z pozytywnym odzewem.
  •  🩸🩸🩸 Centralny rejestr ciąż to nienowy pomysł - debiutował w 2008 roku. Ówczesna ministra zdrowia, Ewa Kopacz, zapowiedziała w ten sposób walkę z podziemiem aborcyjnym. Wysyłałyśmy wtedy podpaski do rządu na znak protestu. #TrudnyOkres
    Chyba czas powtórzyć tę akcję.
    🩸🩸🩸Dla oszczędności czasu i środków proponujemy wysyłkę zdjęć podpasek, tamponów, kubeczków, majtek menstruacyjnych drogą mailową – dajmy rządowi znać, że ciąży nadal nie ma, okres przyszedł!
    🩸🩸🩸UWAGA: zdjęcia wklejajcie w treść maila, a nie dodawajcie jako załącznik – większa szansa, że przedstawiciele rządu je zobaczą.

Przyszło mi do głowy, że katolom/prawicy/rządzącym  wolno tłamsić moją wolność i moje sumienie, wtłoczyć w system nakazowo-zakazowy, zrobić ze mnie statystyczne dane, zaglądać w gacie... i nie wiem co tam jeszcze wymyślą, bo na tym się nie skończy. Idę o zakład, że kolejnym krokiem będzie ZAKAZ antykoncepcji u kobiet w wieku rozrodczym. Potem zakaz studiowania a nakaz rodzenia. I kto mi da gwarancję, że tak nie będzie ?? proszę bardzo, słucham.

 ALE ICH ZAPYTAĆ O SUMIENIE KATOLIKA, który z obojętnością patrzy na śmierć w lesie. Albo co gorsza drze ryja w temacie i hejtuje pomagających, oburzonych, piszących, że to nieludzkie a na blogach wkleja zdjęcia Jezusa, Maryi i JPII wielkości konia trojańskiego.  To zaraz święte oburzenie jest, że jak to tak ? że nie wolno ludziom w sumienia zaglądać.  Kobietom w gacie wolno, w dokumentację medyczną wolno, w łóżko sięwpierdalać wszystkim wolno, a katoli z ich chrześcijańskich powinności, które głoszą wszem i wobec, rozliczać NIE WOLNO. bo to brzydko jest. i nie po chrześcijańsku. 

19 komentarzy:

  1. Gdyby nie koszty przesyłki, optowałabym za przesyłaniem podpasek użytych, a nie ich zdjęć. I nie priorytetem. Ładnie by się zaśmierdły po drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jestem za przesyłaniem śmierdzących podpasek,tamponów etcetera
      jak najbardziej, mnie już ręce dawno opadli, wstyd opuścił, wkurw eksplodował, i każda metoda, pokazująca rzeźnickie metody władzy jest dobra a nawet bardzo dobra. a nawet wskazana.

      Usuń
  2. A co, na swieta wpada do Was sanepid, ze tak musisz ogarniac chalupe? Wez i daj sobie na wstrzymanie, na wiosne posprzatasz. A w ogole to mam wrazenie, ze ja juz to czytalam, te czesc do podpadek, czy moze mam paranoje?
    I dlaczego tylko zdjecia zuzytych podpadek, ja slalabym podpaski. Zuzyte ofkors. To by dopiero mieli robote i zapaszki w biurze. No i skad ja teraz wytrzasne zuzyte podpaski?
    ***** katoli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE mamy paranoi, ledwo tam zamieściłam komentarz, a tu nowy tekst uzupełniony o....akcję-podpaska.
      Temat akcji- nie potrafię przełknąć obrzydzenia. Trudno, może ona będzie skuteczna, ale mnie się nie podoba. I nie chodzi mi o temat tabu, że nie należy o tym mówić itp. nic z tych rzeczy. Po prostu są granice intymności i demonstrowanie zużytych podpasek, moim zdaniem, grubo je przekracza.

      Usuń
    2. Koleżanko Annoo, nie macie paranoi, część napisałam wczoraj a uzupełniłam dziś i zamieściłam jeszcze raz ))

      Usuń
    3. Jaskółko - oczywiście, że to jest intymna sprawa każdej z nas i to może być nieco przesadzone a nawet szokujące a już z pewnością śmierdzące, gdyby poszło trybem jak w 2008 Kopaczowej, ale skoro oni przekraczają intymność naszą, rejestrami ciążowymi i krążków dopochwowych, to zdaje się, że w kraju tutejszym nie ma żadnych granic intymności. O tym właśnie piszę na końcu. Wszystko jest legalne i wporzo z ich strony, najbardziej absurdalne, urągające kobiecej godności, co tam RODO, co tam dane wrażliwe, co tam dokumentacja medyczna... to jak z tym walczyć?? jak pokazać oburzenie i niesmak ?? łamanie praw obywatelskich do poszanowania mojej prywatności ??

      Usuń
    4. Pantero - a dlatego zdjęcia, bo kobiety chciały być eleganckie, subtelne, kulturalne i delikatne )))))

      Usuń
    5. Ja bym nie byla elegancka, subtelna ani kulturalna, z chamami trzeba po chamsku, a nie bulke przez bubulke, dlatego wysylalabym zuzyte podpaski. Tylko skad je wziac?

      Usuń
    6. pożycz od corki :-P

      Usuń
    7. Oburzałaś się teatru, kiedy Ci dwa posty do tyłu mówiłam o kobietach na wsi. teraz też radykalnie twierdzisz, ze tak trzeba, A ja wiem, że taki protest też nie odniesie skutku, tylko jeszcze bardziej będzie wyśmiewany.
      Popatrz na Lempart, ja z całej duszy ja popiera,m, popieram wszystkie akcje dotyczące prawa kobiet, ale ona przestaje być popularna przez swój straszliwy radykalizm.
      A jeżeli tak, to dlaczego nie szukać innych sposobów na protesty? Wylana farba spotkała się z wyśmianiem, oburzeniem. Fakt, że te wszystkie akcje dają do myślenia, ale nie sądzę, że kobiety będą robiły zdjęcia podpasek i wysyłały na skrzynki mailowe pisiorów.
      Nie, niestety, nie wzięłabym w takiej akcji udziału.
      Pantero, poszukaj w śmietniku.

      Usuń
    8. A poza tym, posyłając zdjęcie dajesz doskonałe narzędzie do ręki odbiorcy- swój adres mailowy.

      Usuń
    9. Nie oburzam się, trzymam sie swojej wersj w dyskusji. Jeśli działania Strajku kobiet nie dają rezultatów, to co da ??jeśli nie radyklanie, to jak??

      Usuń
    10. Nie puściłaś tego ostatniego komentarza o kobietach 60+?

      Usuń
    11. nie zauważyłam. Podpisałam już tyle list protestacyjnych a wszędzie wymagano moich danych, że ten mail wydaje mi się śmieszny )))

      Usuń
  3. Pozwolisz, że jeszcze dopiszę, bo ciągle myślę o Twoich słowach, dotyczących "moherów" 60+.
    I myślę, że nawet, jak wychowały córki w "tradycji", to chyba te córki swój rozum mają, są obeznane z komputerem, mają dostęp do środków przekazu, komunikują się z rówieśnicami i nie są ubezwłasnowolnione. To one powinny się ocknąć i walczyć o swoje, a nie kobiety 60+, które w zasadzie są już w końcówce życia.
    Na razie to właśnie kobiety po pięćdziesiątce są głównie na ulicach. Mam wrażenie, że młode z wygodnictwa chcą załatwić swoje, za pomocą rak swoich matek. A to właśnie one powinny ruszyć i protestować, bo mają przed sobą, co najmniej 20 lat aktywności biologicznej (rozrodczej).
    Wystarczy, że 60+ opiekują się ich dziećmi i ich dziadkami, to wiele, to bardzo dużo - wystarczy na tyle, by nie wymagać od nich jeszcze walki "w imieniu" młodych kobiet i oskarżać o "złe wychowanie" córek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko ale ten post nie jest ani o Tobie, ani o mnie :-)

      Usuń
    2. Oczywiście, przecież piszę o kobietach i o formach protestu. Nie da się pisać, by nie zahaczyć o nasze spojrzenie na te sprawy. Dzięki, że umieściłaś moje zdanie:)

      Usuń
    3. owszem powinny. PISAŁAM o rekcjach na radykalną owszem ale skuteczną Lempart tak zwanych pań po 60 z pasjansemi, z oburzeniem reagujących na farbę, (no to już widzę jak reagują na podpaski))) trochę przypominających dwa stare dziady z balkonu w mapetach.

      Usuń
    4. ale tylko trochę, bo dziady miały poczucie humoru...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....