środa, 1 września 2021

Kumulacja.

 otóż takiego  rozdania fanatyzmu i głupoty, które rozpoczynają dzisiejszy rok szkolny, i nadciagajacego nieszczęścia, jeszcze nie było  w historii kraju tutejszego od września 1939 śmiem twierdzić I korci mnie, żeby napisać i nie będzie ale nie napiszę, bo już się nauczyłam, że  zawsze może  być gorzej. ZAWSZE. I NIGDY nie mów  nigdy. Jakieś szaleństwa się dzieją od kilku lat. Od wczoraj na FB symbolem WOLNEJ SZKOŁY jest czerwona ekierka. Dlaczego matematyka jest symbolem zmian, postępu i walki a historia zaprzaństwa i narodowego posmrodu ?? Się pytam ??

 Jutro pierwszy dzień w gileatowskiej szkole, w cieniu zarazy, noż kurwa, czy może być gorzej ?? Bardziej smutno i straszno. ale bez stanowiska rodziców, no cóż, chyba nic. A tymczasem rodziciele pragną zostawić w murach każdej  szkoły  i uciec, szczęśliwi, że  nie zdalnie w domu. No trudno, w takim razie będzie jak będzie. Na efekty nie trzeba będzie długo czekać. Już elektorat pisu, nieczytaty, niepisaty, wtorny analfabetyzm, zidiociali profesorowie i teoretycznie wykształceni sedziowie i prawnicy oraz kompletne bezmózgowie, za to we fryzurach i z pazurami oraz w beretach, RZADZI. 

Wczoraj Naczelnik ostatni raz był w swojej pracy. Od dziś nowy rozdział w jego i naszym życiu. Niech mu się  wiedzie i niech ma przyjaciół  i partnerów w tej nowej, lepszej pracy. Wierze w niego. Wczoraj też skasował alarm budzika o 5,30 jak twierdzi na zawsze. Dzisiaj rano o 9 pies oszalała myśląc, że to niedziela.

11 komentarzy:

  1. Psy mojej corki (trzy!), tez kazdego dnia pobytu u mnie (dwa tygodnie) nie slysza budzika o 5.30 i sa przeszczesliwe!!! Kopia doly w ogrodzie i lapia myszy. Ale niestety juz za pare dni bedzie dla nich powrot do szarej rzeczywistosci :)
    Naczelnikowi szerokich lotow, a tobie silnych nerwow zycze, masz suczynke ktora musi miec spokojna mamusie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twojemu Naczelniku zycze samych sukcesow i oby sie dorobil pieniedzy, a nie garba! No!
    A suczy, zeby zawsze miala niedziele w psim kalendarzu. ♥
    Zas Tobie stalowych nerf do ministera C.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boshhh, jak dobrze, że mnie to nie dotyczy aż tak bardzo. Dotknie mnie leciutko, bo podziałam doprowadzając do matury wybrańców (nie potrafię ich tak definitywnie kopnąć).
    A Naczelniku wszystkiego spokojnego w nowej pracy i wiesz… jak nie Amsterdam, to Antwerpia. Trzeba się szanować. To pisałam ja😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje w imieniu Naczelnika, ano trzeba sie szanować ...

      Usuń
  4. Dziś na rozpoczęciu roku szkolnego zobaczyłam uśmiechnięte gębusie uczniów z mojej klasy i pomyślałam, że jednak nie jest trak źle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moi nie byli uśmiechnięci...chcieli wakacji ...

      Usuń
  5. Naczelnikowi powodzenia w nowej pracy, a Tobie w obecnej:)O reszcie jakoś nie chce mi się na razie myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie tak. Obojgu powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....