poniedziałek, 9 września 2024

Lubię zapalić po seksie.

[postanowiłam zdjęcia wszystkich zmieniających się winiet wrzucać w danym poście  kiedy się pojawia lub kiedy znów zmieniam ]



Tak się lato rozochociło w tym roku, że już drugi raz robiliśmy jego zakończenie :-)))

w Ustce tym razem. W Meduzie, gdyby ktoś był w ustce, to polecam. tylko trzeba się anonsować, bo obowiązuje rezerwacja miejsc. ani jednaj minuty, poza początkiem, gdy to wybieraliśmy sobie dania, nie siedzieliśmy sami, bo na zmianę towarzyszyli nam właściciele, najpierw ona potem on...gaduły.  



Zjadałam na przystawkę śledzia, po kaszubsku w trzech wariantach ślicznie podanego

Niestety gruzińskich dań z kurczakiem, wegetariańskich placków, i ryb nie było. za późno się wybraliśmy na te kolację. Szkoda. Ale w okolicy, to jest zdaje się knajpa z największym wyborem wegetariańskim. Zjadłam więc pieczarki faszerowane widoczne na zdjęciu powyżej. 


(tych gruzińskich placków nie było już, niestety).

Naczelnik zjadł placka ziemniaczanego pysznego i chrupkiego z mięsem



pochłonęliśmy też gorącą wegańską zupkę bardzo gęstą i sytą (sąsiadkaOla)

"Meduza reklamuje się jako bar ale zdecydowanie, to restauracja w stylu "Dymu na wodzie'. i nawet z podobnym wystrojem [Może dlatego, że ten sam człowiek ściągał ze świata, organizował i robił meble]. czyli mój sąsiad :-DD

No ale ja się nie znam i nie wiem o co cho. było fajnie i smacznie oraz bardzo Nalewkowo.

Właścicielka nam szurnęła na powitanie własnej roboty nalewki : Komitet powitalny po 6 sztuk kieliszków na tacce drewnianej. razy dwa. Mnie najbardziej zasmakowała nalewka z czarnej porzeczki. PYCHA. podobno z dużą ilością liści. A to mi przypomniało, że muszę natychmiast zerwać i zamrozić razem z aronią, te liście wiśniowe, dopóki jeszcze są.

Resztę nalewek znam i sama robię wiec...aroniowa, czarny bez, pigwa i jedna nie zlokalizowana smakowała, jak moje zlewki nalewkowe. też smacznie.

Oraz smakowaliśmy domowe delikatne białe wino.

*

 Łóżko jest miejscem ukochanym przeze mnie :-)

w łóżku odbywają się najfajniejsze rzeczy. Łóżko lubi też Ciri. a zimą koty. 

Wyciągam nuszkę zrelaksowaną a tu co czuję pod paluszkami? klapek Naczelnika, przytargany przez psa. czasem też wystraszę się potwornie, bo nadepnę nocą na kurczaczka piszczącego. w okolicach łóżka. 

**

Tym, którzy mają depresję proponuję, żeby ją natychmiast porzucili na rzecz dobrego samopoczucia, wiecznego zadowolenia, notorycznego bycia uprzejmym i nie wkurwiania swoją miną otoczenia :-)
No nie oszukujcie, przecież się da. Wszystko się da, wystarczy nad sobą popracować i postarać się zmienić, prawda?. Bo Wy macie depresje a reszta, to ma parszywy charakter. Także i tak macie lepiej :-)
UWAGA !!!
To jest beka i trochę złośliwy żarcik, z samej siebie i z otoczenia i ciągnięcie łacha !!!
Może nie do końca taktowny i może znów kogoś obrażę, wkurwię i takie tam ale wiecie gdzie ja to mam. A na poważnie, to zdarza się tak, że ktoś sobie myśli, że piszę o nim właśnie. specjalnie. Otóż nie.

ps
No LUBIĘ :-)) zapalić po seksie.

24 komentarze:

  1. Ja to jednak rzuciłam palenie całkowicie, nawet po i w ogóle, tylko seksu nie wrzuciłam, bo nalewki również. Po zapoznaniu się z raportem na temat wpływu alkoholu na ciało człowiecze, przyszło mi to lżej niż z fajkami. Może niepotrzebnie trafiłam na wywiad Roberta Rutkowskiego w sieci o uzależnieniach i skończyło się chojrakowanie. Obłędnie wygląda jedzenie na tych tależach, mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedzenie wyglada obłednie i jest smaczne:-) wiesz wszystko co jest dobrze podane na dobrej zastawie, wyglada obłednie, natomiast różnie bywa ze smakiem....czasem. Tu nie. tu smakuje. i porcje w sam raz.
      Lubię takie miejsca, gdzie estetyka dopinguje jedzenie, gdzie kwiaty, meble, zastawa to sztuka i to podstawa. Ten wystrój jest w zasadzie symilar z wystrojami knajp w stylu powiedzmy europejskim.

      Usuń
    2. czasem myśle, że czas rzucania minął...
      ale zobaczymy efekty cisnieniowego pomiaru i wtedy sie okaże...
      wino pijam ale mniej, i rzadziej i czasem nalewki...ale rzadko bo slodkie. tylko na trawienie.

      Usuń
  2. Chyba wobec rzucenia nalogu nikotynizmu, po seksie bede palila marihuane, mogie sobie legalnie, a co! Tylko ze ta gópia marycha wzmaga apetyt, wiec palenie to ryzyko, ze dupa urosnie. A wtedy tylko wiecej seksu pomoze spalac kalorie. Chyba zdrowiej byloby wciagnac kreske, wtedy mniej sie chce jesc, za to wiecej figlowac.
    Ales temat poruszyla! :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam kłopot z marycha jak wiesz i dlatego seks zamiast marychy na wyluzowanie :-)
      także chyba bym sie za bardzo wyluzowała ...
      ale ty próbuj śmiało. nie zaszkodzi.

      Usuń
  3. Jako młoda dziewczyna trochę się martwiłam, że nie palę bo wszyscy po seksie palili w tiwi i myślałam, że to obowiązkowe 😁
    Nigdy nie zapaliłam po seksie, taka sytuacja 🤭

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesliwa-szczesliwe, ze po a nie zamiast. :))) A jak ktos nie pali wcale? Chyba nie znaczy, ze sie wypalil? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie palic bym chciala ...mozliw, że sie wypalił :-)
      ja wypalona jeszcze nie jestem, co najwyzej juz znudzona...

      Usuń
  5. Lubię łóżko, lubię seks( jak koń owies, pamiętasz? 😄) ale.zapalić nie.
    Czekam też na nasz wyjazd, bo teściowa będzie nam dogadzac na maksa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym paleniem to jest kłopot poważny...i co ja zrobie jak rzucę??
      no chyba sie ta tesciowa jusz steskniła na maxa długo jestescie w kraju tutejszym

      Usuń
  6. No kurczę, nigdy nie paliłam, ale po seksie miałam apetyt na sok pomarańczowy, serio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz i tu zazdroszcze jotko, tez wolała bym nie palic i miec apetyt na sok pomarańczowy

      Usuń
  7. Nie palę :)
    A czy można mieć depresję i parszywy charakter? Tak.
    Jedzenie obłędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można w zasadzie :-) i ja znam takie typki. a z tą depresja to jest u nich tak, że się zagryzają, żółć je zalewa ... z wiadomych powodów.
      Moniko zaprawdę powiadam ci, jedzenie bardzo dobre ale zastawa jeszcze lepsza.

      Usuń
  8. Skutecznie zakończyłaś lato 😅
    Chłodno i mokro od razu🙃 Niech wraca z powrotem. Deszcz może zostać, ale niech przeplata się ze słońcem i grzeje mi ciepłą wodę😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kajam się jakniewiemco.
      Nie chciałam na prawdę🥺 owszem dziś jest cztm oddychac ale za to leje...buuu i nie mam się w co ubrać

      Usuń
  9. Mamy gruzińskiego ogrodnika, dzisiaj przyniósł chaczapuri z fasolą😀
    Nie lubię, zapalić znaczy, ale gdyby fajki były z czekolady, to bym lubiła, chociaż czekolady w ch… nie mogę😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂no ja w sumie niczym gruzińskim nie zagryzłam w efekcie...ale wszystko przede mną.
      Czekolada kiedyś żarłam. Ale teraz zero null.

      Usuń
  10. DYM NA WODZIE się utrwalił w pamięci nie tylko przeogromnym szerszeniem, ale i cud żarciem, które to onego wielkiego bzyczącego zwabiło. O MEDUZIE będziem więc pamiętać., gdyż polecajki Teatrowe się sprawdzajo.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co do papieros - przed czy po - nie przeszkadza, byle nie w trakcie!
    ŻonaMietka

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....