niedziela, 25 października 2020

Trzeba było nas nie wkurwiać.

No więc WOJNA.

NIC a nic się nie pomyliłam w ocenie naszych rodaczek, matka-polka ma się dobrze, Niestety. Pierdoli coś spod kocyka na kanapie, że jej się JĘZYK manify nie podoba. że langłycz młoda damo !!!Ożęszkurwamać.  Matrono i głupia babo w normalnym języku z tymi chamami się nie da. Grzecznie i inteligentnie to już było. NIE ZROZUMIELI.

Otóż matrony i matkipolki oraz zwykłe pizdy w typie kai godek nie wasza sprawa, że się chcecie sprowadzać do bycia dupą i inkubatorem, nie wszyscy muszą. Nie wszystkie kobiety chcą być matkami i nie wszystkie są gotowe na poświęcenia, na matkowania, na rodzinę. I chuj wam do tego, czy ja jestem za aborcją. I nie, nie chcę mieć upośledzonego dziecka, nie chce nawet z zespołem downa, choć owszem kocham jedną taką. Zresztą, co to kurwa was obchodzi???  i z jakiej przyczyny mam się komuś tłumaczyć. W dupie mam waszego boga, wasze rytuały, gusła i zaklęcia. I życzę bardzo, z całego serca, wszystkim bezwzględnym pojebom samych wadliwych płodów, dżumy i cholery i zdychania w męczarniach.

Ja jestem za edukacją seksualną, za antykoncepcją i aborcją na życzenie. Jestem wolnym człowiekiem i nikt nie będzie ani myślał, ani decydował za mnie.

 Bolą mnie plecy, jestem nieco zdenerwowana, boję się, bo zaraza szaleje a w tłumie wiadomo, niebezpiecznie jest ale jestem tak WAKURWIONA i wiem, że powinnam się zachować przyzwoicie, mam uczennice, aktorki, że na gwałt chyba czas odpowiedzieć gwałtem, więc SPACERUJĘ, wrzucam filmy na fejsa a następnie te filmy mi blokują... (jarak jarek przyjacielu mój cała Polska wie jaki z ciebie chuj, jebać pis) krzyczę i skanduję różne hasła, dotleniam się w maseczce. Obok idą moi znajomi i przyjaciele. Czy my jesteśmy nieodpowiedzialni?? no oczywiście, że tak. Czy my łamiemy prawo, tak łamiemy. I chuj.

I jestem dumna,  z tych młodych kobiet i z tych bardzo młodych najbardziej. Im wierzę, że jeszcze nie jest dla nich za późno, że się wyrwą ze schematu, że w końcu będą konsekwentnie napierdalać w pis i kościół. do skutku. do samego końca. i to jest szansa na dobrą zmianę w kraju tutejszym.

Ps

i nie tylko ja jestem wkurwiona

16 komentarzy:

  1. Oby tylko tego entuzjazmu wystarczylo na dluzej, bo ta walka bedzie dlugotrwala. Pis i episkopat licza na to, ze to spacerowanie Wam sie szybko znudzi, bedzie zimno i mokro, beda nowe zakazenia, nowe obostrzenia ze strony wladz. Beda probowali czyms uspokoic nastroje, jakims ochlapem, a potem liczyc, ze zapomnicie, ze sil i checi zabraknie. Sprobuja powtorzyc scenariusz z protestow nauczycielskich. Mnie pozostaje bardzo mocno trzymac kciuki za polskie kobiety, za Was, za siebie w koncu, bo choc z daleka, nie przestalam byc polska kobieta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero, niech spróbują. Zobaczymy. ale jedno jest pewne albo ja mam taka nadzieję, otóż mam nadzieję, że się nam właśnie rozpoczyna scenariusz irlandzki. Tam morderstwa dzieci i pedofilia w kościele rozjebały system a w kraju tutejszym możliwe, że to jest początek końca.

      Usuń
  2. Tak, zdziwnienie, że kobieta może rzucić kurwą zapanowało ogromne. Że kobieta nie potrafi pięknie się różnić i zaniża (swoim brukowym językiem) poziom debaty publicznej? Ich poziom debaty dawno osiądnął poziom poniżej dwóch metrów mułu. Niech zarządzają swoimi penisami... a nie, przepraszam, oni albo używają mózgu, albo ch..a, użycie dwóch organów naraz ich przerasta.
    ***** ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiego skurwysyństwa i takiej obłudy jeszcze nie grali.

      Usuń
    2. Grali, tylko teraz wszystkim spadły klapki z oczu. Może z tego wyjdzie coś dobrego. Czytałaś co jeszcze przemycili razem z zakazem aborcji? My nie mamy już nic do powiedzenia.

      Usuń
    3. czytałam ...chuja im sie uda

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają te okrzyki o Jarku. I bardzo mi żal tych, co0 obrywają pałami i gazem. Któraś na facebooku napisała, że pytają ja znajomi z innych karjów co znaczy "Wypierdalać". Po czym pokazała się tablica z tłumaczeniami w kilkunastu językach. Świat jest szybko przez Polki edukowany.
    Napisałaś, nie trzeba było na wkurwiać. A może trzeba było. Wszak ten "kompromis" aborcyjny to zgniła śliwka. Tak, trzeba było takiego dźgnięcia, ale nie w tym czasie. Nie w czasie pandemii. Jak się ludzie pochorują, rząd zwali wszystko na kobiety i ich protesty. Chyba się nie mylę, że właśnie tak będzie tłumaczył swoją nieudolność. Coraz bardziej jestem przekonana, że to specjalna,kaczorowska akcja. A godek powinna wypierdalać z kraju w podskokach, bo jeszcze trochę i zostaną z niej same szmaty. Kaczora ukrywają....
    Jestem z Wami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kaczor i dudus na kwarantannie och jakże w porę. tchórze zasrani. rzucić granat i spierdolić jakie to typowe dla tych popaprańców bez serca.

      Usuń
    2. czas niedobry ale zgadzam się z Tobą ten kompromis był chujpwy i dobrze, że się tak stało. Oby tak dalej. A kamień na kamieniu nie ...

      Usuń
  4. Bardzo dobry tekst na blogu Nienawiść.pl - Wypierdalać,czyli jak pokochałem Gosię Rozenek.
    Ja też protestuję,trzymajmy się,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam. przeczytam. dziękuję.

      Usuń
    2. Przeczytaj koniecznie. Chyba polubiłam perfekcyjną panią domu😂

      Usuń
    3. Przeczytałam. tak, oni zapominają dla kogo są i kto ich utrzymuje, a pani Rozenek należy się ogromny szacun.

      Usuń
    4. Cudny tekst. Trafione w dziesiątkę.

      Usuń
  5. Zauważyłam, że słowo, którego najczęściej ostatnio używam, to "jestem wkurwiona" tak mi przykro, kiedy czytam, co się dzieje w Polsce.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....