poniedziałek, 30 listopada 2020

manipulacja.

 Rzondzik ma problem, jak tu manipulować danymi, żeby było dobrze. 

nagle z 20 tysięcy zachorowań zrobiło się ... pięć!? a z 600 trupów zrobiło się 100!? no to chyba cuda jakieś, cuda na okoliczność zbliżających się świat. bo święta być muszą, są święte, jak sam kościół katolski. nie wolno wkurwiać katoli.

Bo z jednej strony Strajk Kobiet nie odpuszcza i robi afery, których głównym bohaterem jest chujowa policja i raczej dobrze by było, żeby ludność zamknąć w domu na dupie a buntujące się Kobiety pozamykać w cholerę w ciupie.

Z drugiej strony przedsiębiorcy mają wkurwa i bogobojni górale głosujący na pisiorów się wkurwili nie na żarty. A dziś wkurwili stoczniowców w Świnoujściu. Szpital na narodowym, to dopiero powód do wkurwa oraz skandal i katastrofa, która stoi pusta a w szpitalach powiatowych ludzie umierają. W sanepidach, zusach burdel sięgnął dna i społeczeństwo nie chce się testować. LUDZIE NIE ROBIĄ TESTÓW. {Sama byłam dotknięta tym burdelem i mój zakład pracy.] Drukowanie kasy za chwilę doprowadzi nas do załamania gospodarczego a rzondzik nie che pomocy ani do Niemców, ani od Unii... Przedsiębiorcy za chwilę zaczną zwalniać wszystkich jak leci, system się załamie, kraj się rozpadnie A rząd kłamie i manipuluje oraz uprawia propagandę sukcesu.

PRL tej chujni się kłania do pasa. z podziwu.

Dobrze nie jest i nie będzie. Co rozporządzenie, to wtopa i bubel. kto to pisze? ja się pytam i jaką kasę za to bierze? Bo czy zamknęli, czy otworzyli galerie handlowe, to podobno jeden na drugim trzecim poganiając, każden każdemu i ony onemu na plecach siedział. I to nie jest żadne zagrożenie. Szkoły tańca normalnie działają, bo nagle wszystkie się do mistrzostw przygotowują...joga też działa, ale spacery na świeżym powietrzu w maseczkach i dystansie społecznym są niedozwolone. Do tego pisiorskie afery jedna za drugą i kościół pedofilski w całej krasie ale Żadnej prawnej reakcji państwa pisiorskiego w tej kwestii. No państwo w którym żyłam przestało działać i przestało istnieć...żyję w jakimś gównie po szyję i czuję jak zalewa mi oczy, uszy i nos.

Tymczasem w mieście tutejszym więcej kobiet w galeriach handlowych, niż na strajku kobiet. i już wiadomo, dlaczego wszystkie powstania narodowe w kraju tutejszym były przegrane. 

Ale, żeby nie było, że tylko narzekam, Proponuję kolejne ROZBIORY. tym razem bym miała życzenie być w niemcach, austrii i czechosłowacji.

4 komentarze:

  1. Powiem Ci, że jakby granicę zza mojego domu na kanał przenieść, ja już jestem w normalnej rzeczywistości, chociaż muszę przyznać, że Niemcy również się gubią i popełniają błędy, a ludzkość ma dosyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, w Niemczech tez burdel, ale troche mniejszy.
      A w ogole to zapomnialas do mnie drogi, Teatralno? Cos Cie nie widze u mnie na nowootwartym blogu. A tam takie zajmujace dyskusje pod wpisami.

      Usuń
    2. NIE ZALINKOWAŁAM...przepraszam, dziś, to zrobię i nadrobię jutro.

      Usuń
    3. Dreamu nie ma porównania wg mnie. niebio-piekło. Już sama ilość robionych testów...my nie mamy panstwa, nikt tym dyliżansem niepowozi ...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....