środa, 4 sierpnia 2021

W drodze...

 Otóż nie mam czasu czytac a co dopiero pisać w telefonie. Wrzucanie zdjęć czy filmów to wylew murowany. Uprzejmie donoszę, że Jest dobrze. Nawet świetnie. Podróżujemy, jedziemy, płyniemy,idziemy i leżymy. .. Po jedenastu dniach w Słowenii i przede wszystkim Chorwacji nastał ten dzień ostatni i zaczynamy wracać. Na te jedenaście dni przyjdzie czas oczywiście. Tu na blogu napiszę i pokaże miejscówki i wyrażenia. A teraz jesteśmy w Zagrzebiu w dobrym hotelu i się wyspałam. Jak w zegarku osiem godzin i wstaje a że padłam wczoraj wcześniej, po czternastu godzinach podróży i zwiedzania miasta, to dziś pobodka poranna niezwykle. Za chwilę pójdziemy na śniadanie (głodna jestem jak nigdy, ostatni posiłek jedliśmy wczoraj o16) I kierunek Mikołów w Czechach czyli opuszczamy dziś Chorwację. Niestety.  Wracamy do pięknej Słowenii i uporządkowanej Austrii, tylko tam żądano od nas covidowych paszportów. Przeskakujemy granicę. Zatrzymujemy się w podobno i jak zwykle, cudnym miejscu....i powrót do Polski, niestety.

Cdn



8 komentarzy:

  1. Matkobosko! POBUDKA, ze tez ten mundry ponad miare smarkfon nie zwrocil na to uwagi :))) Odpoczywaj sobie, bo kiedy wrocisz, nie bedziesz miala mozliwosci przy nadaktywnym psim dziecku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😄😅a w dupie to mam, pobotka podbitka pobutka pisze chujek co chce a ja nie mam czasu siły i okularów. Jak wrócę poprawię 😜 albo nie. Odpoczywamy i nieodpovzyeam. Fizycznie jestem zlzchana i czasami że spaniem problem. Psie dziecko mnie martwi. A raczej fakt że trzeba będzie ja zostawiać samą

      Usuń
  2. Gapię się i chłonę. Trochę zazdroszczę. Generalnie podziwiam🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć zdrowie 😂😂😂😂😂😂😂

      Usuń
  3. Wracaj nie za szybko. I czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka dni zostało ...jeszcze tylko kilka dni 😫i powrót do zjebanego kraju

      Usuń
    2. Zawsze możecie obrać inny kierunek. Do jakiegoś mniej zjebanego. A jak nie, to będę wspierać duchowo.

      Usuń
    3. wspieraj kochana, bo powiem szczerze, że Chorwacja bardzo katolicka, ewentualnie Słowenia, choc też nie do końca, no w zasadzie najbardziej byśmy chcieli w Pradze, bo tam świetnie się mieszka ale czy Czechy z Babiczem są dobra miejscówką?? wszędzie są jakieś zjeby...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....