wtorek, 7 sierpnia 2018

jak ja kurwa lubię Szkotów.

... ten zakrzyk w kontekście sobotniego koncertu  Waterboysów.

ech mam teraz mojego prywatnego Fisherman's Bluesa na telefonie i w kompku i wszędzie,
gdzie chcę HA!
a poza tym koncert wyśmienity energetyczny i wyczekany.
kolejny zresztą nie gorszy ale diametralnie inny, Alan Parsons - profeska pełną gembą.
klawiszowiec zagrał Boskie Buenos Kory. bardzo miło z ich strony. a nawet wzruszająco.

**
Niedziela
Burza konwekcyjna mnie wyszarpała ze snu o 6 jakby rano hmm...jebnęło kilka razy dość poważnie
a następnie lunęło. zdążyłam zebrać hamak i inne stoliki, prania.
ale i wstający i krzątający się Naczelnik, który wyrusza na pierwsze spotkanie z  Kitesurfingiem (sport wodny, polegający na poruszaniu się po wodzie na desce lub hydroskrzydle z pomocą pędnika - latawca.) tłumaczę, bo jest tyle tego tałatajstwa wodnego oraz śnieżnego, bo można się po polach też ciągać, że można ocipieć i się pogubić. Naczelnik wyruszył na Hel. trzymam kciuki.
Z drugiej strony obawiam się, że jak już zrobi ten kurs , to mi życie bezpośrednio urozmaici propozycjami nie do odrzucenia... mianowicie ciągania się z nim po tych polach.


 Takwięc jebnełoluneło i koniec. wylazło słońce i zaczyna grzać. czyli ciąg dalszy nastąpi.
jest aktualnie 7.25 i w zasadzie cała ta ulewa wyparowuje w mgnieniu oka.
Z koncertu wróciliśmy późno i późno poszliśmy spać, jestę niewyspana ale nic to mam urlop i se mogę paść na hamaku, tak jak wczoraj i przespać pół dnia, stosując się do zaleceń lekarskich jak to się powinno żyć w upałach a nade wszystko spać w upałach.
 I zaleca się chadzać spać po dwudziestejczwartej, nagolasa, przy otwartych oknach i robić drzemki w ciągu dnia.
*
Popadywanie się przeciągnęło nieco ale to i dobrze, nie trzeba ganiać z konewkami.
Nie przestało wiać więc na razie jest dość rześko, że jest czym oddychać.
Zaprzestanie pracy i teoretyczne wakacje od wczoraj, obfitują w mnogość załatwianych spraw
zdrowotnych, teatralnych czy komputerowych(muszę definitywnie uporządkować dwa laptopy), dentystycznych, fryzjera trzeba też ogarnąć...medycynę estetyczną (chacha) ups pracy, zdecydowanie medycynę pracy ale przydało by się i estetyczną. czas.

***
 poza tym kontynuuję porządkowanie chałupy i mam na to za mało czasu. bardzo za mało.
Wzgórze psów jest...straszne. podobnie mam z odczuciami dotyczącymi Ostrych przedmiotów na HBOGO
Oglądam Czarne jezioro i w zasadzie polecam, lubię skandynawskie kryminały a ten jest trochę zmieszany z hiszpańskim horrorem. sołłł ciekawe połączenie choć wzór jakby nieco oklepany
...opuszczony hotel gdzieś w ośnieżonych górach Norwegii w którym popełniono straszne morderstwo.. dawny szpital psychiatryczny...grupa młodych ludzi...

Szukam kolorowych, paczłorkowych spodni z obniżonym krokiem w internetach i ...
nie ma nic ciekawego. może ktoś ma adres dojścia, stronę, firmę??
 mam też pytanie czy korzystacie z AliExpress ?? bo Naczelnik odradza zdecydowanie.
...
koniecznie muszę zapisywać pomysły na dom na jego umeblowanie i powieszenia, ustawienie,
zapala się eureka i czasami gaśnie niestety a potem się męczę.

koniec relacji z pola bitwy. 














15 komentarzy:

  1. Wprawdzie nigdzie o tym nie czytalam w madrych ksiazkach, ale moj organizm sam domaga sie sjesty w dzien, wiec pozwalam cialu odpoczywac, co skutkuje niemoznoscia zasniecia o przyzwoitej godzinie, a wstawac trzeba w srodku nocy o 5.30. Bardzo sie mecze, ale ani nago nie pospie, ani okna na noc nie otworze (parter i koty). Za to wentylatory nie przestaja sie krecic. Oby do jesieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiej jesieni Pantero ?? ja nie chcę jesieni, ja tam wole upały już niż nasza jesienną zgniliznę ;-P oraz jasne, że ponad trzydzieści to przeginka, u góry ruszać się nie mogę a co dopiero sprzatać ...

      Usuń
  2. Ostre przedmioty oglądam z uwielbieniem. Pozostałych nie znam, ale poznam :)
    Na Ali kupowało kilku znajomych i odbyło się bez zarzutów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic mnie się bardzo podobają ostre ...ale chodzi o obrzydliwy klimat tego parszywego południa, fuj.

      Usuń
  3. O Ali tylko slyszalam, ze jest ok, ale nie jestem miarodajna, wiec pytaj dalej.

    Na seriale jeszcze sie nie zalapalam, opieram sie recami, nogyma i pazurami…. chce Netflixa i... nie chce… jak to bylo: miec ciastko i zjesc ciastko… wiem doladnie, ze jak sie wkrece to po mnie, a juz mam problem z brakiem czasu i checi na sprzatanie, wiec??? Nie, nie mam charakteru ze stali!!!

    Sjeste robie co kilka godzin, glownie po to, zeby Najglowniejszy spod auta wylazl, gdzie cos naprawia… przy 37 stopniach!!! AAAAAAA!!!!!
    Dzis byly juz jedne lody, obiad, drugie lody, kawa i owoce, teraz kolacja - juz nie mam pomyslow :))
    Ale za kazdym razem jest chlodzenie pod wiatrakami. Chwale tego, kto to wymyslil :))

    Pomysl z zapisywaniem pomyslow pochwalam, tez to zauwazylam, ze z glowy za szybko wypada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim najlepszym pomysłem na goronc jest woda oraz hamak w cieniu, śpi się rewelacyjnie na szczęście tu zawsze wiej ;-)

      Usuń
  4. Więc. Ali jest i nie jest spoko. Już śpieszę. 1. Wszystko taniej, a to samo, co możesz kupić w sklepach.
    2. Długo idzie, bo od 2 tygodni do 60 dni. 3. Jesli paczka nie dotrze/będzie zniszczona - Chińczyk bez mrugnięcia oddaje kasiorę. Ale. Rozumiem Naczelnika, bo to jak z chipsami. Nigdy na jednym się nie kończy. Ali wciąga.
    Oraz: potrzeba mi hamaka, bo zasypiam na stojąco. Dobre jest to, że o 6 rano w ponieziałek będę free as a bird.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hamak jest debest )))zwłaszcza w cieniu.
      dzięki za info Nat.

      Usuń
  5. Spodnie z obniżonym krokiem kupuję od Rundholz, co do pływania/latania, rozumiem że Naczelnik przygotowuje się do wakacji nad oceanem :) Aliexpres to co sprzedaje, to badziewie, odpuść sobie, ja znaczy - unikam made in china.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam fajne spodnie na le sie okazało ze to ali...buuu
      następnie Naczelnik pokazał mi zdjęcia w internetach co miało przyjść a co przyszło, hmm.
      Tez nie wchodze do Chińczyka normalnie w zyciu. ciekawi mnie czy na tym ali tylko chiński towar.

      Usuń
    2. tylko :* to chiński market

      Usuń
  6. U mnie z serialami słabo jest, gdyż nie lubię się wiązać. Z Ali planuje rywalizację moja Młoda i Ci powiem, że ludzie zniechęcone są jakością i zmęczone oczekiwaniem... i to jest luka, którą mus wypełnić 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem i czekam )))))
      co do seriali, to generalnie jestem niecierpliwa ale na Netfliksu i czy innych platformach wstawiają całe sezony ))))))) niestety nie w każdym przypadku...

      Usuń
  7. Słyszałam namiastki dźwięków i żałowałam,że mnie tam nie było. U mnie nadal wakacyjnie i wakacyjnie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam)) ale czy wakacyjnie? wakacyjnie to raczej nie .. buuu

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....