poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Przepraszam żem dupa wołowa.

Kochane moje i ewentualnie kochani (???) właśnie mi Margo uświadomiła istnienie 80 komentarzy do moderacji w odpowiedniej zakładce mojego bloga, nożżż kurna  NIE WIEDZIAŁAM
 i przepraszam najmocniej.
 Od rana siedzę czytam i teraz publikuje i odpowiadam. cofając się post za postem.
I cofam się i cofam z publikowaniem do ...zeszłego roku?? na razie do stycznia tego roku.
I przepraszam raz jeszcze Margo, Kaline,Akulara, DD, Jagę,Klarkę,Nikę,Venus,Pieprza, Sonic,Dreamu,Filipka, Star,Iw i innych,
 którzy napisali i pomyśli o mnie ZDZIRA i źle o mnie pomyśleli a zwłaszcza ci, którzy tu po raz pierwszy skomentowali a tu ani komentarza ani ani...
 i słusznie że o mnie pomyśleli tak właśnie, bom matoł i ślepota...ale się nie obrażajcie.
Za to odkryłam anonima i gallusa ponownie i oczywiście czyta się te bzdety z rozbawieniem
 po czasie

... a miało być o koncercie i o wczoraj ale będzie później.
ps
jest prawie 11 a ja nadal moderuję i jestem dopiero w czerwcu... także ten ...

ps1
no dobra jest prawie dwunasta a ja jestem w dupie ze wszystkim: z jedzeniem, piciem, remontem sprzataniem booo
UWALNIAM posty i na nie odpisuję. jestem w kwietniu i na dziś wystarczy.

13 komentarzy:

  1. :) A ja pomyślałam, ze to ze mnie dupa wołowa, bo napisałam komcia , a się nie ukazała...no to dumam, ze źle kliknęłam :) to już byłybyśmy dwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm bardzo mi przykro i teraz mam robotę ...

      Usuń
  2. Hejter umarł nagle 8 maja, więc od tamtej pory powinnaś mieć z nim spokój. Chyba że pojawił się ktoś nowy, u mnie od tamtej chwili jest spokój. Dobrze, że odnalazłaś komentarze, teraz zamiast walczyć z kurzem, dłubiesz w odpowiedziach, hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeszcze zdycha 14 czerwca ubiegłego roku...a potem pojawia sie niejaka aga, anonim aga i ...wiadomo.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. heheheh
    nieźle :))) oraz podziwiam, że masz siłę
    my i tak Cię kochamy, nawet jak masz nas (niechcący) w dupie :P
    ja już nawet zapomniałam, co napisałam, tak że ten , no :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej no na swoje usprawiedliwienie mam to, że w połowie mają zaczął się remont ...

      Usuń
  5. A ja w swojej naiwnosci myslalam, ze skoro moderujesz komentarze starsze niz 1 dzien i wiedzialas jak to sie robi, bo sama mnie o tym informowalas, to co najmniej od czasu do czasu SPRAWDZASZ kieszonke "komentarze czekajace na moderacje". Ja sprawdzam codziennie. He he he!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero kochana )) otóż sprawdzam pocztę )))))))owszem zawsze było na poczcie przysięgam !! a o moderacji nie pomyślałam ale oni niedawno coś tam sprokurowali ...

      Usuń
    2. Mnie juz dawno przestaly przychodzic powiadomienie na poczte mailowa, co zreszta jest praktyczne, bo mniej mam do kasowania maili. Za to sprawdzam codziennie komentarze oczekujace na moderacje.

      Usuń
    3. mnie przestały w okolicach ...maja ? a tak to głównie anonimy.
      kilka z wpadło w zeszłym roku ale zrobił sie cyrk jak zczęłam majstrowac ja sama z ustawieniami ... zdaje się w okolicach czerwca ... sama widzisz że jestem tak zajechana, ze nie widzę nie słyszę i nie kojarzę ...

      Usuń
  6. Spoko luz i bez napinki. Lato jest przecież, prawda? 😁

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....