czwartek, 29 października 2020

PAŃSTWU z dykty i kartonu mówimy zdecydowane WYPIERDALAĆ !!!!

Wstęp.

Życie jest kompletnie nieprzewidywalne. I tak, pisze najlepsze/drańskie scenariusze. ale głównie straszne. horrory i polityczne, psychologiczne thrillery i czasami komedie, ale wtedy głównie my sami się śmiejemy. albo nam nie do śmiechu, za to inni mają pompę.

ROZDZIAŁ:Nigdy bym się nie spodziewała.

Kilka miesięcy temu, gdy kneblował mnie strach przed zarazą otóż patrzyłam z przerażeniem na protestujących Białorusinów. I myślałam LUDZIEEE pozarażacie się i umrzecie. ale myślałam też, jakimi są odważnymi ludźmi, zdesperowanymi w walce o swój kraj, o siebie. To byli głównie młodzi ludzie. Nie, za żadne skarby świata nie chciałam być na ich miejscu. I jeszcze nie jestem ale chyba mi bliżej, niż myślałam. 

ROZDZIAŁ:I zapanował chaos.

NIKT nie demoluje kościółków ani pomników. JESZCZE (Ale jak tak będziecie pierdolić to się zastanowimy. no bardzo jest to roztropne podpowiadać co mamy robić. bardzo.) Mijały nas wczoraj karetki pogotowia i chyba wiem, co sobie myśleli o tych tysiącach protestujących siedzący w nich ratownicy. NIC już nie działa. Całe państwo jest rozpierdolone. Służba zdrowia to katastrofa. Cudowny piękny katolicki bogonarodowy kraj. Skarlały potwór zalegitymizował przemoc!!! nawołuje do przemocy i czarni zamaskowani aniołowie (jaki bóg tacy aniołowie) atakują kobiety i uciekają. OTO CAŁA PRAWDA O WASZYCH BOHATERACH. Zgodna z wielowiekową tradycją, uświęconą prze kościół katolicki. I dlatego ten kościółek aktualnie i nieodwracalnie popłynął. Oto na naszych oczach, szybciej niż myślałam realizuje się scenariusz irlandzki. W zasadzie wszystkie mądre głowy mówią o klinczu. Ja mówię, nie nawołujcie do rozmów, bo tu nie ma o czym i przede wszystkim z kim rozmawiać, to jest przełom i równia pochyła. To są ścierwa bezduszne, które chcą napchać polityczne kołduny. To jest układ mafijny(pisiory i katole) który należy rozpierdolić. W tle lub za plecami, przepychają ustawy, szykują kolejną zajebistą reformę szkoły. Już kurwa nie mam siły. Na marszu wczoraj pojawiło się bardzo dużo dorosłych, że tak powiem, i będzie nas więcej i więcej, bo wkurw sięgnął zenitu. A młodzi ludzie mają was czarni i czerwoni, W DUPIE. I nie biorą jeńców. I zapewne zatkało kakało.

 ROZDZIAŁ:Dziękujemy ci stary dziadu, bo rzucałeś kamieniami i chyba niechcący spowodowałeś lawinę :-) Tak się kończy rzucanie kamieniami przez starego dziada. ( i to sobie dziś napiszę na kartonie)



Ja nawołuje - nie wchodźcie do kościołów, TRZEBA wyjść z kościoła. Macie czarni swoje lekcje religii, macie swoją hipokryzje uprawianą od lat, macie obłudę i przymus. oto EFEKT. I jeszcze jedno, nikt nie używa przemocy TYLKO wasi bojówkarze. Ale następnym razem będziemy przygotowani skurwysyny.

A teraz komentarz do sytuacji, najlepszy natenczas:















20 komentarzy:

  1. Nie mogę w komentarz wkleić mojego ulubionego mema😓

    OdpowiedzUsuń
  2. Siadł mi system nerwowy. Wczoraj jeszcze jakiś ku...s przesłał info na facebooku o przygotowaniach do stanu wojennego. Info sprzed 4 miesięcy i zanim spojrzałam na datę, załamało się we mnie.Wysiadł mi żołądek, serce puka nie w rytmie cha cha, a jakiegoś ciężkiego marszu wojskowego... Skurwysyn lekarz profilaktycznie skazał córę na kwarantannę i skierował na wymaz, chociaż nie ma objawów, a tylko boli ją gardło. O tym dowiedziała się od policjanta,który przyjechał ją skontrolować... Kolejka do wymazów...Wściekła, bo chciała "pospacerować" w Cieszynie. Nie wiem, czy w tym, nie jest jakaś metoda skretyniałego kościółkowego lekarza.
    Jestem, z Wami, protestującymi, ale... strasznie boję się, bo mimo wszystko, wojsko na ulicach było lepsze od rozwścieczonych bojówek czarnej sotni.

    OdpowiedzUsuń
  3. marsza? marszu? kurde.... wybierzcie sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana kilka kilkanaście tysięcy wkurwionych kobiet i mężczyzn. niech oni znajdą tylu bojówkarzy...wczoraj u nas też stali. Policja nas chroniła ale oni, ci w kominiarkach wrzasnęli to: chuj z lewakami, kobiety jesteśmy z wami.
      także ten ... trzeba się poruszać dużymi grupami i chronić wzajemnie. ja się bardziej jednak obawiam wojska...choć chyb raczej do dzieci strzelać nie będą???co?

      Usuń
    2. Tamte lata-70te, 80te... wojsko na ulicach... w 70tych zastrzelono, w 80tych zastrzelono...Gdynia, Radom, Lublin, kop. Wujek, Jastrzębie- Manifest Lipcowy, nie mam pojęcia, czy wojsko ma świadomość tamtych zbrodni. Nie mam pojęcia, czy wojsko zdaje sobie sprawę, ze to rząd jest kaprawy i nie warty funta kłaków, a tym bardziej poświęcania opinii praworządnych dla niego. Połowa wojska choruje, druga połowa powinna przypomnieć sobie poniżenia, jakie im zgotowali Maciarewicz, Kaczyński i Błaszczak. Inni, a właściwie wszyscy powinni pomyśleć o tym, że to o kobiety, ich kobiety chodzi i pośrednio o ich życie z tymi kobietami. Nie wiem... uważam, że nie będą strzelać.

      Usuń
    3. wiedzą, znają uczymy na historii!! że partia strzela do robotników.
      że Janek Wiśniewski padł...w Słupsku już raz była rozpierducha trwała tydzień, gdy policjant zamordował dzieciaka 12 letniego.regularna wojna.

      Usuń
  4. Ja jestem tym wszystkim zalamana, bo niby wlasciwie nie powinno mnie juz nic obchodzic, nie zyje tam, nawet nie mam obywatelstwa, nie urodze juz dziecka, a moje corki zyja w normalnym panstwie, ale mimo wszystko czuje jeszcze wielka wiez. I tak sobie mysle, ze ten narod w wiekszosci nie zasluzyl sobie na nic innego, w koncu sam wybral, dal sie przekupic temu...
    U nas powoli tez zamykaja kramik, ale dopoki bede mogla chodzic z Toyka na spacery, nie zwariuje do reszty. Kiedy i to mi zabiora, nie wiem, co zrobie.
    No i codziennie umieram ze strachu o matke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie to współczuję tej odległości do matki. Ja mam syna z rodziną w Anglii, ale oni jeszcze młodzi i radzą sobie, ale starsza pani, schorowana, tak daleko....straszne.

      Usuń
    2. I skazana wylacznie na siebie, bo wszyscy boja sie wirusa i przestali wychodzic z domow.

      Usuń
    3. Tym bardziej współczuje. Miejmy nadzieję, że sobie poradzi. Wkurza mnie taka sytuacja i bezsilność. Gdyby ta Łódź była bliżej....

      Usuń
    4. no masz rację Pantero, sami sobie a nawet SAME sobie ten los,,,ale wiesz, to jest indoktrynacja od pieluch, to jest tradycja, rodzina i naciski z każdej strony. Ale wiesz,ja nie wzięłam ślubu kościelnego, aktualnie żyję w wolnym związku, nie chodzę do kościoła, nie wpuszczam czarnych do domu po kolędzie,nie daje kasy. Można?, można.
      Z mamą współczuję bardzo.

      Usuń
  5. też uważam że mówimy zdecydowane WYPIERDALAĆ Ale kot może zostać !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, ale to bardzo mam nadzieję, że obecne protesty coś zmienią. Niestety przy takim psycholu u sterów władzy można się spodziewać wszystkiego najgorszego. Tylko, że ludzie już mają dość. I mają cholernie dużo siły! I są to głównie młodzi ludzie, młode kobiety, którzy są potężnie wkur.... zaniepokojeni. I oby im sił wystarczyło, bo to co się tam dzieje, to naprawdę już prywatny folwark PiS-katolandii.
    Załamujące to, nie mam nawet siły wchodzić w szczegóły, ale śledzę wszystkie protesty od samego początku, aż muszę robić przerwy, bo zapominam o sobie.
    No oby wreszcie ruszyło to pospolite ruszenie i rozwaliło ten system. Tylko tam wszystko pokojowo, a tu by się taran przydał i metody pałą lub maczugą, bo inaczej to się nie da!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siłą tego PROTESTU jest spokój i tylko werbalny wkurw: Jebać pis. Wypierdalać. oraz połączenie ironii, kpiny wyrażanej na kartonach. TO JEST SIŁA.
      Też mam nadzieję IW a nawet pewność, że to wiele zmieni, wszystko zmieni. Jeśli nie teraz, to przy następnych wyborach upierdolimy pisior i prawicę. A w przypadku kościoła TO JUŻ SIĘ DZIEJE :-)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....