sobota, 31 października 2020

PIS OFF.

 

 Boże od******l się od Polski.

 Boże chroń Polskę. Mówią niektórzy. Ale w chwili obecnej raczej interesuje mnie opcja odwrotna, Raczej jestem porzygana na te bogonarodowe bzdety, tożsamość narodową i patriotyzm. Ja nie mam z tym nic wspólnego, okazałosię. Ja się z tym nie chcę już identyfikować. MAM tego dość. Od dawna mam tego dość. Identyfikuję się raczej z tym wkurwionym Narodem, z obrażaną inteligencją i zdychającą kulturą.

Skoro hasła sarkastyczno-ironiczne dominują te manify, to znaczy, że jest naprawdę niedobrze. Wszak ironiści raczej trzymają się z daleka. 

Dlaczego odnoszę wrażenie, że oni ci pisowcy, ich ministrowie, premier, oraz prezes chcą nas powybijać: w czasie zarazy kilkuset tysięczne manifestacje na ulicach, a wczoraj setki dziadków na cmentarzach i ludzie w karetkach czkający godzinami na szpitalne łóżka, których nie ma, nauczyciele narażani miesiącami w szkołach, lekarze wykończeni i różnicowani kasowo, studenci i młodzież a przede wszystkim kobiety wyzywane od lewackich ścier, moi sąsiedzi, którzy żyją z chryzantem na listopadowe obrzędy skazani na dramat. i w efekcie głód. Faszyści bijący kobiety podczas i po manifach. CO TO KURWA JEST????? jak nie niekompetencja, chamstwo, buta, występowanie przeciwko własnemu Narodowi i Ojczyźnie. Solidaryzują się z obcym państwem - Watykanem i jego pracownikami. W zasadzie można ich skazać za działalność na rzecz obcego państwa i zdradę Ojczyzny.

Nie było wczoraj bardziej żałosnego widoku niż ta armia boga, narodowców stojąca w żałosnej liczbie pod kościołami. I ten tłum, który przechodząc obok nawet na kościół nie spojrzał. Naprawdę sądzicie, że gdyby chcieli to by nie weszli? zdeptali by was na miazgę i tą miazgą napisali by na murach świątyń:

WYPIERDALAĆ.

Ale oni przeszli obojętni i to jest największa porażka kościoła katolickiego. może biskupi jeszcze o tym nie wiedzą...

ps

odsyłam do bloga Jaskółki

tam jeden mądry biskup luterański powiedział coś bardzo ważnego:

" ... Może to jest ostatni moment, aby młodych przyjąć, może już nigdy nie będą chcieli przyjść i krzyczeć albo rozmawiać. Koszt kilku zamalowanych ścian jest niczym w porównaniu ze stratą,  jaką ponosimy jako chrześcijaństwo.”


 

8 komentarzy:

  1. Bo to byl biskup luteranski, niekoniecznie nastawiony na zyski, bardziej dbajacy o wiernych, o ich dobro. Nigdy nie uslyszysz podobnych slow od biskupa katolickiego, on bedzie straszyl mlodziez pieklem i szantazowal niedopuszczeniem do bierzmowania. Ale to dobrze, bo Polska znalazla sie w czolowce jesli chodzi o laicyzacje. Popieram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja popieram ale te dziady w sukienkach się jeszcze nie zorientowały, że to początek bardzo konkretnej upadłości... i odejścia ludzi młodych od kościółka. To i tak w kraju tutejszym będzie proces długi i bolesny a także dopóki nie wymrą mohery(sory)niemożliwy bez hipokryzji-bo co na to babcia albo prababcia, nie możemy tego zrobić babci ...

      Usuń
  2. To nie jest oficjalne stanowisko Kościoła, ale bardzo, bardzo zbliżone, w zasadzie, podobnie piszą wszyscy pastorzy.
    U mnie pojawiła się nerwica żołądkowa i staram się odciąć na razie od tych wszystkich informacji, ale tak się nie da.Młoda na kwarantannie, jej bank w odkażaniu, zamknięty, koleżanka była na stypie z zakażonymi, po pogrzebie księdza.
    Kontaktujemy się w maseczkach, uważamy, ale... napięcie rośnie, jutro wymaz, po tygodniu czekania.
    Z tymi cmentarzami to przegięli- 3 najważniejsze dni, tysiące strat, tysiące zawiedzionych. Ludzie nie są głupi, jednak są w maseczkach, trzymają odstęp, spora grupa była już inni przyszliby p-o wtorku.
    Czekam kiedy ten PiS szlag trafi. Nie miałam marzeń, teraz mam to jedno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj spokój Naczelnik dwa dni zapierdalał u sąsiadów z chryzantemami, i było pospolite ruszenie znajomych, sąsiadów i wszystkich życzliwych ludzi... udało się sprzedać wszystko i ludzie uratowani ale było sytuacja taka w czwartek, że oboje płakali jak dzieci, z rozpaczy. za to wczoraj płakali z radości. co to chujów pisiorowych- Jestem pewna, że ich trafi szlag, to widać słychać i czuć))) niebawem.

      Usuń
  3. Mądrego dobrze posłuchać. Nie myśli o tym, co tu i teraz. Myśli do przodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamu i nie napisałam jeszcze, że wypowiedzieli się też i katoliccy księża 5xtak i 5xnie.
      ciekawe i ostrożne stanowisko. Nie mogę myśleć do przodu ciągle mam wrażenie, że to wszystko jest tymczasem, że to jakiś sen kurwa.

      Usuń
    2. Mam wypowiedź jednego mądrego, katolickego. Chcę się do niej odnieść u siebie, ale chwilowo za dużo w tym wszystkim emocji.

      Usuń
    3. ja już straciłam nadzieję, tam ktoś mądry w ogóle jest ... mnie już ten kościół w ogóle nie interesuje. Sama wiara też wydaje mi się przymusem, rygorem, upokorzeniem kobiet a pierdolić ich wszystkich. amen.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....