środa, 14 października 2020

W Dzień Nauczyciela mi się kurwa ulewa.

 Niejaki minister Schreiber Szrajber, Szajba??? Korba i Idiota się popisał ostatnio.

Cytat, że zawód nauczyciela nie wpłynął na chorobę i śmierć, to jest kurwa cytat roku. Setki i tysiące uczniów, którzy nie mają objawów, są potencjalnymi nosicielami i są NIE DO USTAWIENIA I OPANOWANIA, w szkole, no to są przecież doskonałe warunki pracy. Teatry, filharmonie, knajpy ograniczone do 25 procent widowni, klientów a w szkołach gania bez opamiętania setka potencjalnych nosicieli bezobjawowców, bomby z opóźnionym zapłonem i spoko. Logiczne to wszystko jak chuj.

 Zawód lekarza też nie wpływa na zachorowanie i śmierć, no gdzieżby tam. Lekarze nie ryzykują, tylko są leniami, którym się nie chce poświęcać dla ludzkości. Podpisano arogancki Sasin.

Inny popapraniec przyrządowy tłumaczy, że to lekarze kierują na testy, a testów jest dość i to wszystko wina lekarzy, że nie robi się testów, nie ma łóżek, że karetki wożą chorych od kajfasza do annasza, że pacjenci będą umierać w karetkach a winą dyrektorów szkół jest kwarantanna, burdel w szkole i generalnie chujowe nauczanie jednak.  

NO TRZEBA na kogoś zwalić, tę PORAŻKĘ. NIE SYSTEM jest winny tragedii ale OSOBIŚCIE lekarze i cały biały personel. Najpierw mieli wypierdalać z kraju tutejszego, gdy się nie podobało, oszukali i okradli rezydentów a teraz nie ma kim robić.

KOLEJNA NAGONKA. Ten rząd, to piewca śmierci i nagonek. To banda aroganckich, pozbawionych wrażliwości i mózgu antycovidowców. Tak to jest, gdy idioci wybierają prymitywnych, niewykształconych, niewykwalifikowanych ideowców: Partia żywi, partia płaci partia nigdy was nie zdraci.

A do tego były minister Szumowski, no ręce opadają, arogant? kłamca? konfabulator??? testy , które sam zakupił nie są wiarygodne!? no kto by pomyślał.

14 komentarzy:

  1. Poszlas po bandzie i bez trzymanki, ale nalezalo sie jeszcze wiecej i dosadniej. Ja juz nawet nie umiem tego skomentowac, wystarczy, ze codziennie umieram ze strachu o moja matke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam więcej i dosadniej ale wykasowałam, bo mi serce pęka ...
      współczuje Aniu z powodu mamy.

      Usuń
  2. Myślę podobnie, ale brak mi było odwagi na taką odważną wypowiedź. GRATULUJĘ !.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego Olu, wielu z nas tak właśnie myśli ale wciąż za mało ...

      Usuń
  3. A ja jednak złożę Ci życzenia w dniu belfra- cierpliwości, pogody i hartu ducha w pracy, no i mnóstwo zdrowia.
    Wszystkie Twoje słowa mówią prawdę, taką aż do bólu trzewi. Więcej już nie skomentuję, bo ta bezsilność wobec arogancji i głupoty rządowych oraz wielu pospolitych ludzi zatyka mi gardło i blokuje palce.
    Wierzę, że dożyjemy jeszcze pięknych dni, bez tego strachu i ciągłego zadziwienia mnożącym się ludzkim złem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Jaskółko.a ja już sama nie wiem, czy jest dla nas ratunek... w tym kraju z tymi pożalsieboże obywatelami.

      Usuń
  4. Brawo!Wreszcie Ktos powiedzial cala prawde o obecnej sytuacji,

    OdpowiedzUsuń
  5. No co ja Ci mogę tu dodać, podpisuję się, ament

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ament i kopa w dupe kazdemu debilowi. Mam nadzieje, że miałas przyjemny dzień.

      Usuń
  6. Najlepszego dla Ciebie w tym dniu:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypowiedziałaś to, co myśli większość.
    Z okazji Dnia Nauczyciela anno domini 2021 życzę Ci szczęścia, zdrowia (czyli braku zarażenia), siły i wytrwałości. A nam wszystkim jak najszybszego zakończenia tego cyrku naokoło, może wtedy da się jeszcze coś uratować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iw. może da się coś uratować ...ja nie mam takiej nadziei, głupi ludzie, głupi kraj, okrutne tradycje i jacy obywatele, taka władza.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....