czwartek, 26 sierpnia 2021

pourodzinowy.

 Zabalowałam urodzinowo. ale wracam do normy?! jestem nałogowcem, więc jeśli wpadnę w ciąg, to trudno mi zaprzestać i odwrotnie. Dlatego nie piszę. Zajmuje mnie malowanie. Czytanie. Oglądanie. Oderwałam się do polityki i zjawisk na które nie mam wpływu, nawet pozornie ale jednak i większy z tej wiedzy stres i niepożytek, niż pożytek z mojego działania ...

Stres wiąże się z nadchodzącą katastrofą w postaci nowego rozdania w nowym roku szkolnym. Z absolutną drwiną myślę sobie o swoich myślach na początku zarazy. Otóż rozbierają mój kraj na moich oczach, Z pieśnią(maryjną)na ustach sprowadzają do katotalibatu. Jutro dowiem się jakie są wytyczne. Ech nie chce mi się w tym uczestniczyć. I choć piszę to nie pierwszy raz, to tym razem powody są porażająco poważne.


 i mam nadzieję, że widzicie dwie twarze a nawet trzy...w tym dwa profile.


szukam moich obrazów, tak jak szukałam mojego teatru.

6 komentarzy:

  1. Ja widze tylko jeden profil, a jesli ta druga twarz jest czarnoskora, to tez widze. Zabij mnie, nie widze trzeciej, ale wyraznie widze flaszke. I dzbanek.
    Wspolczuje Wam nauczycielom, bo albo pozostaniecie wierni wlasnym przekonaniom i zalozycie tajne komplety, albo bedziecie musieli uczyc czarnkoizmu, wbrew sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu brawo. Czarnoskora tez może być. Zaczynam traktować te robotę jak na to zasługuje, jak dodatek do pensji. Robie swoje i znikam. Reszta mnie nie interesuje.

      Usuń
  2. Trzeci to chyba profil kobiety seksownej. No nie wiem. Smutny obraz:( Smutne to wszystko. Dobrze, że chociaż poimprezowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta seksowna mnie rozwaliła 😂😂ano smutne. Musze wygrać kasę w totka...musze, nie mam wyjścia.

      Usuń
  3. Widzę wszystkie trzy.
    Nie jest złe to co robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniecha brawo 😉 malowania mebli i obrazow nie postrzegam w kategoriach dobrze/zle lubie to i mam wewnetrzna potrzebe i nie za pieniadze w sensie zarobku i utrzymania. Z teatru tez się nie utrzymuję. To mi daje wolność.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....