środa, 6 kwietnia 2022

historia kościoła rzuca długi cień i końca nie widać ...

Każdy papież/święty/filozof chrześcijańsko-katolicki, czy prawosławny zatłitował coś chujowego :

niech się Polacy modlą, wierzą i czczą cara... 

każda władza pochodzi od boga...

błogosławię faszystów idących na wojnę... za wiarę

i tak przez dwa tysiąclecia...

a dziś nic się nie zmieniło.

niejaki cyryl przydupas putina, pierdoli takie rzeczy, że się ma ochotę wysłać go czym prędzej do pana jego również strzałem w tył głowy, ze skrepowanymi rekami.  jak można nadal czcić i modlić się do boga, którego pierwszy minister na ziemi ma jachty, wille, pałace i popiera działania wojenne ??? a ty biedny ludzie źle żresz, biednie żyjesz i masz sracz za stodołą. no czy ludzkość nie jest oczadziała i otumaniona wiarą i strachem ?? i czy ten dil nie jest przypadkiem trochę frajerski ?

a teraz Franciszek dorzucił do pieca ostrożnie, jak zwykle. co by mu szkodziło nazwać sprawy po imieniu: morderców mordercami, już się dziś nie można wykręcać, że się nie wie.  Dziś dopiero wyraźnie widać ogrom hipokryzji i polityki i uwikłania w sprawy doczesne i kłamstwa. Widać mamonę, która dyryguje światem, żaden tam bóg jeden z drugim. i jego parobki.

do tego morawiecki, kaczyński, i ziobro beczą jednym głosem w  kwestii orbana i jego postawy. cóż to jest za hipokryzja, cóż to jest za zgnilizna moralna.

no cóż, dzień jak co dzień. świat w zasadzie jest chujowy. To nie miłość nakręca świat ale korzyść nienawiść i chęć odwetu, teraz następne pokolenia Ukraińców będą po wsze czasy nienawidzić ruskich...

bilety na prom do Szwecji zakupione.


26 komentarzy:

  1. To moze sprobuj sie rozejrzec po tej Szwecji, czy nie daloby sie tam zostac. Kraj prawie zlaicyzowany, w kazdym razie z klechami nie majacymi wplywu na polityke, zajmujacymi sie ewangelizacja dla chetnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kochana...bardzo bym chciała. ale czy moge?? zobaczymy co w trawie piszczy.

      Usuń
    2. W Szwecji pełno bałkańskiej emigracji, warunki bardzo sobie chwalą. Ja jestem w Pl u taty na świąteczny czas i gdyby nie spęd z wszystkimi dziećmi z emigracji to bym się tylko wkurzała na wszystko. Ceny z kosmosu, inflacja z kosmosu i zadowolenie rządu z siebie też z kosmosu.

      Usuń
    3. Ano wszystko w kraju tutejszym wybujałe i ceny wybujałe i inflacja wybijała o ego wybujałe że japrd.

      Usuń
    4. Dodam, że my nie jedziemy na święta doatkijadwigi. Spędzamy ten czas w domu i dobrze a Matka przyjedzie do nad po świętach przed naszym wyjazdem

      Usuń
    5. Moj tata to luz w temacie swiatecznym, ale chce go zobaczyc przed sezonem prac polowych u nas😀 dodatkowo przyjeżdżają moje dwie starsze córki z UK, a że to się zdarza raz na dwa- trzy lata to, jak mówi moj tata, będzie okazja przed śmiercią zrobić zbiorowe zdjecie😉

      Usuń
    6. Repo jak to dwie dorosłe córki i syn jak zrozumiałam masz 3 dzieci? Czy źle zrozumiałam chodzi o siostry? :-)

      Usuń
    7. Mam czworo dzieci😬 Trzy córki i syna. Jak to się stało nie wiem:))))

      Usuń
    8. :))))) wyrabiasz plan )))) ja nie mam w ogóle więc...

      Usuń
    9. I to totalnie bez planu, bo niespecjalnie lubię dzieci i nigdy nie chciałam mieć. Bujne życie towarzyskie plus bałagan z chorobami i hormonami i tak wyszło😋 na szczęście dzieci dorastają i wszyscy juz pełnoletni.

      Usuń
    10. achacha Repo jesteś urocza )))

      Usuń
  2. Już mnie to wszystko nawet nie szokuje, właściwie potwierdza się, że należę do masy, wobec której decyzje podejmowane są odgórnie, politycznie, jak wygodniej temu, kto ma najwięcej kart w rękawie.
    W dodatku wszystkie te wypowiedzi są potem wybaczane przez wyznawców - zauważyłaś? Abo oni jeszcze ich tłumaczą.
    Obrzydliwość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrzydliwość po stokroć !!! ale o czym to świadczy ??

      Usuń
    2. O tym, że ręka rękę myje, a historia pana, wójta i plebana nadal się toczy, tyle tylko że ciągle z nową obsadą!!!!

      Usuń
    3. P.S. Dobry czas na wakacje, też coś bym zaplanowała, ale jakoś mi się trudno samej zebrać...

      Usuń
    4. Ach jesteśmy bardzo zmęczeni, dosłownie fizycznie targam na plecach wór ale i psychicznie tym wszystkim... ja jestem zmęczona od trzech lat ... w zeszłe 2020 wakacje nigdzie nie byliśmy... na nartach zimą nie byliśmy dwa lata ... nawet nie wiesz, jak mi pomogła nasza letnia wyprawa.także gdy tylko mogę brać dwa dni urlopu a realnie mieć 6 to nie zastanawiam się już.

      Usuń
    5. Też mi nadal ciąży to covidowe zamknięcie, więc sobie jednak mały urlop na święta wymyśliłam. A może i potem coś jeszcze :)
      Zmęczenie trzeba odreagować, inaczej nie da się normalnie dalej funkcjonować.
      Dobrze robicie!

      Usuń
    6. z wiekiem jakby jeszcze bardziej trzeba odreagowywać, kiedyś mogłam tyrać po 12 godzin 6 dni w tygodniu...dziś, to absolutnie niemożliwe i na szczęście niekonieczne. dziś muszę kochać siebie bardziej )))

      Usuń
  3. W jedną stronę te bilety? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tym, co stało się w Buczy zrobiło mi się nagle wszystko takie obojętne, nieistotne, kurde, wiecie, ja dzisiaj chyba zapadłam się jakoś w sobie. Przesadziłam wielką różę pnącą i wcale nie czułam jej ciężaru chociaż to smoczysko. I nie wiem, co dalej...inaczej czyta się opisy II wojny sprzed kilkudziesięciu lat, inaczej to, co teraz ze świadomością, ze to równolegle do czasu mojego życia. Jeszcze nigdy wręcz tak fizycznie nie odczułam ludzkiej tragedii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko to jest wierzchołek góry lodowej...są inne miejscowości no i Mariupol... Nie mam słów.

      Usuń
    2. Ja mam nadzieję, że tego sie nie zapomni.

      Usuń
    3. a ja mam nadzieje, że nie tylko nie zapomni ale i jeszcze trybunały dla zbrodniarzy się tym zajmą...i Czeczenią i ...innymi

      Usuń
  5. Nie ograniam rozumem tego, co mówią i robią ludzie pookroju Cyryla, Franciszka i inni tacy. Zesrana dyplomacja. Miłego urlopu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nie ma co ogarniać, to jest zwykłe skurwysyństwo. do urlopu jeszcze trzy tygodnie buuuuu ale dziękuje.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....