środa, 15 czerwca 2022

się Spakować w czerwcu z Alice Cooper w tle po prostu.

wszędzie odnajduje trupy ...natykam się na trupy...

... wielkich szerszeni. był czas, że ich nie było. a teraz znów są. boję się o zwierzęta.


Bardzo lubię własnie takie kolorystyczne zestawy:czekolada gorzka, ciemnowypalana glina, połączenie ciemnej czekolady z niebieskim, zacieki....

Na zdjęciu, po prawej udziergana przeze mnie poduszka - wielkimi drutami z patyków)) i z bardzo grubej wełny z merynosa, od Mokoszy - ręcznie przędzonej, farbowanej  naturalnie. Miałam zrobić na fotele nakładki zamiast obicia. Dokładnie tak i dokładnie taka grubość wełny


Ale kasowo wyjdzie podobnie, bo ona w chuj droga jest i w dodatku Niestety kolorystycznie mnie nie zadowala(miał być żółty, niebieski i fiolet a jedynie żółty jest żółty, reszta jakaś taka niezabardzo). no i się jeszcze namacham osobiście tymi patolami, to po co? Ale do końca ie rezygnuje.

Nawet cukierki lukrecjowe przełamane solą pasują do moich zestawów a jakże.



Natenszas dietę zarzuciłam i powoli wprowadzam oliwę, białko w postaci jajek od szczęśliwych kur. Ale nie na zawsze. Na ten moment. [okzałosie Ból głowy jest niestety oznaką oczyszczania organizmu no i nie bardzo można funkcjonować normalnie w takich warunkach, nic dziwnego, że hotele spa na te dietę stworzono ...więc zrobię jeszcze jedno krótkie podejście]. Tymczasem pakowanko. Nie jestem ci jaKaliną, co się potrafi w kosmetyczkę spakować, poza tym dawno nie leciałam samolotem więc zdecydowanie jestemcija rozbisurmaniona. Do auta pakujemy ile nam się chce. Tym razem jednak Naczelnik poprosił o mało )))) a ja nie wiem, jaka będzie aura więc mało, nie do końca wchodzi w rachubę. Zdecydowanie mniej, niż ostatnią razą oczywiście plus psie klamoty - kanapka nowa, podusie, kocyki, ręczniki, miska, jedzonko, zabawki )))) olalala.

Ciuchy już leżą na stole w sypialni, ja ryje w garderobie i wywlekam letnie naprzemiennie z wiosennymi ?? - do telefonu już spakowana kolejna część Dzikowego skarbu, czyli Ojciec i syn. oraz do kindla spakowane nowe pozycje...eee nie będę cija czytać znów tak bardzo. Planujemy długie spacery popuszczy z piesą, wojaże wzdłuż jezior a i może pływanie po jeziorze. A powieści audio sobie w aucie posłuchamy.

No i ogarniamy chałupę, że hoho.skoro niematka ma zostać.

ps

Alice Cooper koncertuje dziś u nas we wsi. Tak wiem, to dziwne bardzo ale nie dla nas. Mamy koncerty dinozarłow rocka i nie tylko, od lat, Można się przyzwyczaić. Że przez wieś jedzie sobie Santana...W ciągu dnia miał Cooper próby i se słuchaliśmy na tarasie najlepszych kawałków. Ja pomiędzy pakowaniem a sprzątaniem a Naczelnik w pracy na fajeczce. A potem pan Alice przyszedł z córką do galerii sąsiadów se meble i talerze staroświeckie oblukać. Podobno miły gość a córka piękna. I sąsiadka Ola siedzi u nas wieczorkiem na tarasie, winko sączy i nagle mówi: a wiesz, że ten Kuper był u nas !? i on bardzo sympatyczny jest a córka jak fajna. Czy ja wiem? nie nie wiem, do diaska odpowiadam i śmieje się. oraz pytam, czy sobie zdjęcie zrobili? no nie zrobili oczywiście.

Takie klimaty u nas )))) i tylko szkoda, że kiedy świat zjeżdża do nas, to my akurat wyjeżdżamy ...

17 komentarzy:

  1. I ja z tych co do siateczki się spakują😀 to życzę miłego wypoczynku i jak najmniej stresu przygotowawczego w związku z przekazaniem dobr do czuwania.
    Wełnę właśnie nabyłam, u nas jest tania i tradycyjnie farbowana, może też taki pokrowiec machnę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się one ogromnie podobają, machnij a co!! pomyślałam, że zawsze zdjąć można i wyprać a nie fotele do czyszczenia oddawać...zawsze łatwiej. ale ja tę wełnę bym musiała sama farbować na taki kolor jaki mi pasuje. I tu problem jest, bo skąd taki gar wziąć ??? właśnie się spakowałam i teraz chałupę ogarniam ... Dziękuję i ściskam.

      Usuń
    2. Tez bym se machnęła, ale mnie wełna "gryzie" i siedź tu na takim gryzoniu potem:)

      Usuń
    3. Jaskółko do podziwiania zrób 😊a i bardzo lubię połączenie brazów konkretnych z niebieskościami , w odzieży też.

      Usuń
    4. Ja mam raptem fotele dwa, to i podziwiać nie bardzo jest co, bo one są używane do siedzenia głównie. A gryzonia nie chcę. Mogę takie grube sploty wykonać w narzucie np. na kosz wiklinowy

      Usuń
    5. Jaskółko zrób sobie fotel )) aco. ta wełna nie gryzie wyobraź sobie ))

      Usuń
  2. Majac troje dzieci w roznym wieku i meza, nauczylam sie robic liste pakowanych rzeczy, inaczej byl polowy zapomniala. Po rozpakowaniu pourlopowym lista ladowala z powrotem w walizce, zeby nastepnym razem nie szukac i tak sluzyla nam ta lista przez kilka lat. Dobry wynalazek, polecam!
    W samolotach rzeczywiscie trzeba sie bardzo ograniczac, a umiejetnosc zapakowania wszystkiego do malej walizki jest nieoceniona.
    Kiedys namietnie robilam na drutach i zaluje tylko, ze nie robilam zdjec swoim wyrobom, teraz juz mi sie nie chce machac drutami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz kochana ja od wieków zaprawiona w bojach, zarówno na festiwale teatralne- stały zestaw uzależniony od pór roku, jak i loty samolotami na wycieczki po świecie... ale zawsze miałam kłopoty z pakowaniem ))) a teraz dawno nie latałam, to i problem się zrobił...ale Twoja metoda robienia listy owszem sprawdza sie i to mam przerobione,

      Usuń
  3. Tak, takie łączenie ciemnej czekolady z niebieskościami jest bardzo oryginalne. Twoje misy, ryby i inne cudeńka ceramiczne wymiatają, po prostu wymiatają. Coś przeoczyłam, gdzie tym razem się wybieracie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ miło mi bardzo kochana )) na wyjazd tym razem na Mazury dalekie i w miejsce cudowne sprawdzone przez nas już ))) przyjazne zwierzętom, cudownie położone na skraju puszczy, na skraju jeziora...ze SPA i łaźnią - ruska bania, okolica też nam nie obca, także będzie fajowo )))

      Usuń
    2. A to super:) My dzisiaj kolejne ruiny zwiedzać jedziemy, w Czechach:):)

      Usuń
  4. Te ceramiczne naczynia, misy, kubki sa przepiekne, rzeczywiscie robisz je sama?
    Poduszka tez jest ladna i kolorystycznie pasuje, fotele mam pokryte narzutami lnianymi, nazywam te narzuty szmatami, mimo ze sporo mnie kosztowaly i lubie je, sa przyjemne do siedzenia, szczegolnie w lecie, latwo sie piora i prasowac nie trzeba, fotele wygladaja super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misy miski koty kybki...owszem robię sama )) a lniane szmaty są najpiękniejsze

      Usuń
  5. Pięknie zestawiasz, jak zawsze lubię, bardzo. Miejcie fajny czas :*

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....