środa, 30 listopada 2022

Stan licznika.

Wklejam, bo jestem pełna podziwu, że się komuś chce te pisdzielskie afery komponować, zliczać, wymieniać i śledzić(na dzień dzisiejszy 819 a wiadomo, że każdy dzień przynosi coś nowego, bardziej złodziejskiego i bardziej homofobicznego i niebezpiecznego).

Chyba nikt nie rozumie, jak to jest świetnie mieć środek tygodnia wolny. 

Zwłaszcza po takim wtorkowym zapierdolu. Dziś Zrobię sobie odpoczynek, poczytam, lekko ogarnę górkę, uszykuję prezent dla Andrzeja. Siebie ogarnę na jutro, poszukam i przejrzę zdjęcia z pierwszej greckiej wyprawy, bo posta przygotowuję, poukładam ciuchy, umyję głowę, poczytam, ściągnę książki plikami...złoże zamówienia internetowe, zmienię pościel, och żeby mi tylko dnia wystarczyło. ...

No i z chałupy nie planuję wychodzić. Coraz częściej tak wyglądają moje dni zimą. Nie wychodzę też w łikendy.

WIEM, wiem szlajanie się po lasach, polach, plażach jest bardzo zdrowe. OTÓŻ Nie jest, gdy piździ. Wiatr przeszywający doszpiku może narobić. I nie jest, gdy kurdupel kazał palić czym popadnie, a w mojej wsi niektórzy wyznawcy posłuchali...kurewa. 

Zamówiłam kolejne buty nieskórzane z reserwatu i kolejna dupa blada. W ciągu ostatnich trzech lat: na cztery pary zamówionych butów, jedna jest w miarę(śniegowce) ale wszystkie pozostałe nie do noszenia w zasadzie. Tym razem przyszły buty kanciaste ze skarpetami, i zachowują się, jak klapki, czyli pięta szybuje do góry. Aktualnie ściągam wkładki pod pięty, i wkładki trzymające stopę, nooo szaleństwo jakieś. Powinnam je odesłać. W Pozostałych wysiadły zamki...jedne oddaję a drugie jeszcze próbuję naprawić. uch. trzeba się było trzymać zasady, że butów w internetach nie kupuję. Żeby mi to było ostatni raz. 

Kiedyś, po raz pierwszy zresztą, zamówiłam buty do tańca: jazzówki i snicersy (modern). Jazzówki pomimo dokładnego obmierzenia stopy z  każdej strony, okazały się za małe to i sprezentowałam dziecku. Snicersów używam nadal. Czyli 1:1 ale i tak sobie pomyślałam, że pierwszy i ostatni raz kupuję, bez przymierzania. No i proszę jaki to człowiek niesłowny jest.

Zamawiam też kolejne magnesy, gdyż nasze wykony lodówkowe rozeszły się jak ciepłe bułecki. i fajnie. Poza tym dostaję te pudełka ekologiczne z żarciem w tygodniu. co jest bardzo miłe i wygodne ale w łikend wszystko, co związane z utratą wagi idzie się bujać ((((...muszę sobie nie odpuszczać :-)

 A teraz to:

Moja szkoła, Akademia Teatralna imienia Zelwerowicz w Warszawie, jedyna Akademia w kraju tutejszym, ma za niskie subwencje, bo jest nieprawilna i zwyczajnie jej się budżet nie domyka. Studenci, wybitni aktorzy, piosenkarze i absolwenci zbierają na grzanie dla przyszłych Artystów. Ciekawe, że w najbardziej prestiżowej uczelni, jeśli się porówna ilość studenta na jedno miejsce(1500 kandydatów na 20 miejsc) w przybliżeniu ok 80 osób na miejsce(niech ktoś to przebije)...studentom muszą marznąc dupy. I nie wiadomo co jeszcze zaszwankuje:brak prądu? pensje dla profesorów??

A czy w katolickich lubelsko-rydzykowych progach studentom też będą marznąc dupy ? jak Państwo myślą. NAWET Za komuny takich hocków klocków się nie odpierdalało. Co za chujoza i wstyd, żeby artystyczna uczelnia musiała żebrać na istnienie ... w tym zapyziałym pisdzielskim grajdole.

Dreamu mi napisała: Teatru, nie karm troli, nie mogę u Ciebie, to napiszę tu. Wymienienie kogoś z imienia, to jego uznanie. Ignoruj głupotę, niech się sama dławi swoją zajebistością. Więc unasów nie komentuję, i nie wchodzę na razie, bo może się znów czegoś ciekawego dowiem o sobie a chyba na teraz mam dość tej popularności. ...14 tysięcy wejść(łał). Niemniej muszę to napisać, bo się udławię:że krytykujesz pisdzielców, to nie kochasz ojczyzny. TAKI trend wyznawczy obowiązuje. to krąży jak mantra po sieci. W to wyznawcy wierzą, bo kurdupel kazał. No jednym breżniew kazał a drugim bóg kazał. i nie poradzisz, rozkaz jest rozkaz. taka karma u idiotów.

ps

jakoś nie mam ochoty na adwent. 

nie chce mi się zapalać świec, ani wieszać kalendarza adwentowego, ani powoli stroić domu...i nie ma to nic wspólnego z wiarą. Tylko obyczajem słowiańskim, poprawiającym samopoczucie.

39 komentarzy:

  1. Też jestem pełna podziwu dla Piotra za to zestawienie.
    A popos uczelni to w Wyborczej czytałam ostatnio o degrengoladzie KUL, z nazwy ten uniwersytet jest juz tylko lubelski. Profesorowie, którzy mają warte uwagi nazwiska, przenieśli się na UMCS. Gdzie te czasy, kiedy żałowałam, ze studiuje nie tam, a na AM, czasy wolnej myśli. Niestety KUL zatrzymał się w latach 80, kiedy było się przeciw- dalej jest przeciwko ...UE, lewicy i Tuskowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Tobie ta moja wiedza )
      no i ja jestem zbulwersowana prawdziwie tą polityczna degrengoladą, za chwilę tylko katolickie w nazwie będą wspomagane przez państwo tutejsze... uczelnie, szkoły i teatry.

      Usuń
  2. No nie karm trolli, nie karm, Te dwie idiotki niech tam sobie będą same ze sobą.

    Ja butów innych niż skórzane nie mogę, mało tego, muszę mieć cały but skórzany, ale dzięki temu ich żywotność jest dłuuuuga.

    Przeczytałam wyrywkowo listę wstydu pis i uświadomiłam sobie, jak o wielu sprawach zapomniałam, chociażby o SKOKach, pedofilstwo marszałka i inne takie wygładzone i wyciszone. I z perspektywy, pamięci mojej, nie wierzę, że ktoś poniesie za to jakieś konsekwencje. Szydło i ten chłopak od wypadku, przecież to wszystko dzieje się na naszych oczach, a wyborcy pisu, powiedzą, no i dobrze im tak. Taka Polska.

    I najgorszy minister rolnictwa ever, Szyszko, przecież to co ten facet wyczyniał, to zbrodnia, a chyba mu nawet pomnik wystawili narodowy. Ziobro, który nad prawo przekłada kolesiostwo i prywatny interes. Macierewicz wyciągający bańkę po bańce z budżetu i nikt go nie rozliczy, bo to MACIEREWICZ. I cała masa z tych afer nie zostanie w pamięci w przyszłym roku, bo pisior to stan umysłu, ważne by komuś innemu działo się źle, sąsiadowi, koleżance z pracy, z zazdrości, nienawiści, bo to takie polskiekatolicke. 

    Co do uczelni, to jak wyżej, wpisuje się, tylko nasi i dla naszych.

    pozdrawiam środowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano i ja sobie pamięć odświeżyłam tą listą... TRAGEDIA. narodowa normalnie. kolesiostwo, złodziejstwo, bezczelność, chamstwo...zarzynanie przedsiębiorstw i Przyrody. dopłaty nam fotowoltaicznym nie dają żadnej, chcesz być eko w kraju tutejszym to płać, człowieku a syfiarzom rozdają ile wlezie...

      Usuń
    2. mam buty skórzane, straaaasznie stareee, bo ja butów jakoś nie niszczę ale od lat już nie kupuję z racji ograniczenia cierpienia zwierzętom.
      i szukam samych parcianych, latem sprawa prosta jest ale zimą tragedia. aktualnie mam dwie pary starych kozaków skórzanych w ogóle nie zniszczonych, i te za duże śniegowce.na jesień mam gumiaki stylowe i zachciało mi się botków...kurde.

      Usuń
    3. Wiesz, z tymi butami ecco i ze skóry to na dwoje babka wróżyła, bo wyprodukowanie tych syntetyków jest bardziej szkodliwe i dla Ziemi, zwierząt i dla Ciebie. Dlatego jedna para butów na dwie dekady, tak jakoś. By nieco oszczędzić Ziemię i zwierzęta.

      Usuń
    4. Ech Margo gdzie nie próbujesz lepiej ekologicznej w co łap nie wsadzisz dupa z tyłu...

      Usuń
    5. bo ekologicznie, to jednak rozsądnie, bez terroru ekologicznego, bo jak patrzę kto truje najbardziej środowisko, to wychodzi, że te wszystkie plastiki/syntetyki/poliestry

      Usuń
  3. Musze stanac w obronie wyznawcow palacych w piecach czymsieda. Czesc z nich niestety nie ma na porzadny opal, nie ma tez ochoty zamarznac, wiec pali byle czym, zeby choc troche te swoja chudobe ogrzac. To rzad ponosi wine za smrody wydobywajace sie z kominow, nie ci, ktorzy pala i smrodza. Tyle, ze rzad chwilowo zajety jest dokradaniem do wypeku, zeby wystarczylo na dobrych adwokatow albo na startup gdzies za granica, w panstwie, ktore nie ma z Polska podpisanej umowy o ekstradycje. Chociaz nie wiem, czy nie za wczesnie sie pakuja, skoro kolejny klecznik przykoscielny o niewielkich zwojach mozgowych zatrutych kadzidlem, ani mysli budowac koalicji z Donkiem. Kosciol jest mu wazniejszy od dobra panstwa, wiec moze sie zdarzyc, ze ten mlaskacz z lupiezem w dwoch roznych butach jeszcze porzadzi i zdewastuje panstwo do reszty. Mnie to oczywiscie lata, ale Ciebie i kilku innych mi troche szkoda.
    Ja tez mam w dupie adwenty i te cala histerie okoloswiateczna, nie zdobie domu juz od lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz Panteo, jakiś czas temu gmina kupiła drona, żeby ludzi palących czymsieda namierzać i karać, nie beż powodu...i gdzie te czasy i komu to przeszkadzało? poprzednia władza dawała kasę na modernizację systemu i gminy i Unia...ale to tak, jak z tymi gornikami, chyba. A po co? a przepierdolą pieniądze na co innego...ja mam w dupie, że teraz pieniędzy nie mają, serio. LATA MI TO i nie żal tych popaprańców, to moja planeta, mój kraj, i moja wioska i miasto i ja nie chcę zdychać na raka...

      Usuń
    2. co Ty mnie wkurzasz od rana? że breżniew na stołku zostanie...klęcznik czyli Hołownia? Opozycji bym w dupę nakopała już dawno z KO na czele.

      Usuń
    3. Jesli popaprancy glosowali na brezniewa, to niech sobie zamarzaja, nalezy im sie, ale niestety rykoszetem walnelo w biednych innych opcji politycznych.

      Usuń
  4. Adwent, jakby nie patrzeć,ma być radosnym oczekiwaniem. A radości jako malo, z czekania na podwyżki też trudno się cieszyć.
    Nie było u mnie w domu i nie ma nadal tradycji wieszania wieńców, palenia świec i generalnie dekorowania domu a propos, jest dekoracja stała, że tak powiem😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nabyłam z czasem, bo mi się na skandynawskich blogach podobało ) w moim katolickim domu raczej tez nie było adwentowania.

      Usuń
    2. Skandynawia jest w okresie siwiat bardzo ciemna. Cale swieta to mozna nazwac swietami swiatel. Te swieczki, lampiony lodowe, inne swiatelka i grzance do popitku, i pierniczki z korzeniami pomagaja przetrwac okres tej ciemnoty :). Rowniez oswietla sie drogi wjazdowe do domow. Wlasnie sie zaczal na polnocy okres nocy polarnej i troche potrwa. Okolice bardziej na poludnie tez szare. Okres bardzo przygnebiajacy bez swiatla naturalnego.

      Usuń
    3. No tak to zrozumiałe. Ale i nas ciemno raczej, gdy zima bez śniegu. Depresja gotowa. A teraz, przy oszczędnościach moja gmina wyłącza lampy we wsi....

      Usuń
  5. buty przez net?... nie zaryzykuję takiego zakupu, co najwyżej może klapki... rzecz w numeracji, w tej branży obowiązuje dziwna arytmetyka, w której liczba N niekoniecznie jest równa samej sobie... a z pomysłem na mierzenie online jeszcze się nie spotkałem...
    u mnie jeszcze jakoś nie piździ, choć potrafi, a wtedy piździ to jest mało powiedziane, po prostu napierdala niczym chóralny wiew ton broch...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja nabyłam po raz ostatni !!! no pacz a u nas nad morzem zdecydowania piździ...

      Usuń
  6. Nie zawsze spacer to zdrowie. Pędzę na plażę, gdy nie ma wiatru, bo jak jest wiatr, to dla mnie jest bardzo bardzo niezdrowo.

    Z trollami to jest fakt. Jeśli ktoś Ciebie wymienia kilka razy na tym samym blogu, to po prostu znaczy, że za pierwszym razem na to zareagowałaś i tfórca zauważył, że z łatwością chwytasz haczyk. Wspólne napierdalanie zwiera szyki i niektórzy blogerzy tylko takich mają komentatorów. Gdy jednak braknie odgramiacza (osoby atakowanej, która się odgryza, ale nie ma szans na wygraną, skoro nie ma dostępu do terenu przeciwnika), kąsający po jakimś czasie zauważają, że wcale nie są do siebie tacy podobni, jak im się z początku wydawało, gdy tylko napierdalali w Ciebie. To jest ten moment, gdy przynoszę popcorn ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie taka sytuacja spotyka mnie na blogu Boji ...więc raczej się tam Nie będę pojawiała. nie ma sensu, żeby emerytomi robić za darmo rozrywkę )))) Albo on sam jest całym tym anonimowym cyrkiem a już z pewnością te dwie konserwy. Ponieważ On bywa tu, z grzeczności bywam tam. Natomiast konserwy katopatolki to Inna historia ...nikt na tego bloga kolosrazji tam nie zagląda ...to żałosna samotna stara kobieta zionąca jadem ))))) nienawiścią głównie do mnie i artystów generalnie. Oraz do Ciebie, Pantery...Frau Be ...dla mnie chora z nienawiści do ludzi w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bywam u niej, nie komentuje a pacz napierdala gdzie może i gdy tylko może))) aż mnie to bawi. Bo raczej możliwości ma ograniczone.

      Usuń
    2. Luz jest potrzebny. Pani bloga nieodwiedzanego o której wspominasz, zaczęła karierę od komentowania postami mojego bloga. Założyłam, że z głową autorki jest coś nie teges (sposób zaczepiania miała z letka autystyczny) i spoko, gdy zablokowałam (po pierwszym komentarzu brzmiącym "zgadzam sie z kloszard"), okazało się, że to nie karmi jej ego w sposób wręcz wspaniały (okrutnam, dzięki czemu jej blotki z tamtego okresu zniknęły bez ani jednego mojego komentarza do niej, kimkolwiek jest). Poza tym komentatorów wyglądających na trollowskie z zasady nie czytam, dlatego jeśli u kogoś odpisuje mi troll, zapominam o tym po pięciu sekundach i kontaktuję się tylko z autorem bloga lub komentatorami, których znam i cenię. Ludzie szukający atencji są w gruncie rzeczy przewidywalni do porzygu. Było to dla mnie interesujące 12 lat temu, teraz po prostu cenię swój czas.

      Usuń
    3. No nie jestem całym tym anonimowym cyrkiem. Wiem, że moja wiarygodność jest zerowa, ale nie komentuję jako anonim, tylko i wyłącznie jako Boja. Chyba, że loguję się przez Facebook, wtedy jako Mikołaj Mika.

      Usuń
    4. no i tak trzeba robić, ignorować i już. pewnie niepotrzebnie wdałam się raz, dugi w dyskusję, bo byłam naiwna ))) znudzona? miałam za dużo czasu? byłam chora ? no jakieś wytłumaczenie muszę mieć :-)

      Usuń
    5. Bojo, i wszystko jasne.

      Usuń
    6. oraz dodaje ale za ten cyrk odpowiadasz ...

      Usuń
  8. Mnie się też trochę nie chce
    Ale może jednak rzucę na balkon trochę lampek

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałaś te afery, Teatralna? Niektóre są naprawdę zajebiste. Najbardziej rozbawiła mnie afera jakiegoś Wąsika, który ukrywał swój homoseksualizm. Ciekawi mnie jak opozycja będzie go rozliczać po przejęciu władzy. Ukarze go za gejostwo czy za to że ukrywał swoje gejostwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że wymiekłam po drodze...ale masz zacięcie:-) poza tym trochę sobie chyba żartują panowie...no i nie przesadzajmy z tym rozliczaniem. Nikt nikogo rozliczał nie będzie w kraju tutejszym NIESTETY. Mam nadzieję że choć tłuste koty dostaną po dupach

      Usuń
  10. Wiesz moja droga T. weszłam na te blogi gdzie hejt i trolowanie jest czymś, czego autorzy oczekują w komentarzach, prowokacje, szowinistyczne pitupitu, emeryckienudziarstwo, kołtunizm, prymitywne i z barku laku wzajemne dokarmienie, a pustka bez dna, więc pragnie więcej i więcej. Nie bywaj tam nawet z grzeczności, z ludzkiego odruchu. Jeżli autor bloga ma fun z tego, że ktoś kpi z Ciebie w komentarzach u niego, też niech idzie w niebyt, to świadczy tylko o jednym, o nabijaniu statystyk, nic więcej. Ten cyrk u Boi to żenada, dno dna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i napisałam o tym cały post...ale wiesz Margo ja tam grzeczna jestem...i myślę, że ta banda tylko czeka, aż się pojawię ;-) żeby się rzucić do gardła, jeden tu się pojawił anonim z tego grona...z wylewem, po wylewem, bo coś tak bez ładu i składu gaworzył...ale masz racje oczywiście.

      Usuń
    2. pojebane grono - sorry za ton, ale o takich, tylko tak.

      Usuń
  11. A teraz weszłam na dziwnego bloga na a
    Jestem wrażliwa na odniesienia religijne.
    Tam jest coś, że pani chce ograniczyć blogowanie w trakcie adwentu.
    Mamy 5 dzień tegoż
    I 4 posty🤣🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szczuj nooo nie mogę tam teraz wejść, obiecałam sobie dawkować to szaleństwo, grafomaństwo, kopiowanie kurwizji, i dziennika naszego czy waszego, że tylko raz w miesiącu ))))))))))))))))dla rozrywki i fanu ale też, żeby zobaczyć jak postepuje degrengolada umysłowa właścicielki.

      Usuń
    2. Nie no, bez przesady, nie czytam tego ścieku bezrozumnego. Nie da się.

      Usuń
    3. o pacz, to ja bardziej ambitna jestem, otóż jak zajrzę, to jednak czytam )))) Z PRZERAŻENIEM.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....