wtorek, 29 listopada 2022

prowokacje niemieckie.

 Dziś będzie krótko, o tym, że mi się nie chce... ale za to zmieniłam opony na zimowe. brawo ja. i już wieczorkiem na minusie wracałam do domu, w rozgrzebanym grajdole tutejszym i po rozgrzebanej drodze na Ustkę, to się przydało. Zimno wraca. dziś cały dzień w pracach i na jodze. czyli 12 godzin. Jutro za to wolny. 

Mieszkając tu i słuchając czasami, PRZEZ PRZYPADEK, tutejszych absurdów, dostaję głupawy. czytając jakieś wypierdywanki dostaje głupawy. Matkajadwiga, jako wzorowy pisdzielec i wyznawca mi w zupełności wystarczy. i fakt, że akurat ją tolerować muszę. Innych wyznawców nie muszę i nie zamierzam. ani tolerować, ani szanować. GŁUPOTA jest najcięższym grzechem ludzkości.

Niemcy nas prowokują, bez przerwy nas prowokują dziady jedne, zaproponowali rakiety patrioty, żeby nas podejść i wkurzyć oraz wykończyć i  normalnie z pewnością coś kombinują i to jest przecież niemożliwe, żeby niemiecka rakieta przypieprzyła w ruską rakietę. to się nigdy wcześniej nie zdarzyło i nie zdarzy przecież...Stalingrad się nie wydarzył, podobnie jak cała II wojna, może ja coś źle uczę ? kurewa.

I zakrzyknijmy za Holendrami: Niemcy oddajcie nam nasze rowery.

co za dziady parszywe.

Idę uczyć o PPP, o narodowcach NSZ będzie bardzo krótko, że uciekali razem z Niemcami przed ruskimi uuuuch co za niezręczność. Ani jednego słowa nie wypowiem o jp2 i koniec z jego obalaniem komunizmu. Się jp2 doigrał pospołu z sukienkowymi pedofilami. Ani słowa o wyszyńskim w ogóle czyli rodzynki bendom wydłubywane z ciasta....Się władza tutejszo-ludowa przekona, jak to jest mieć przepierdolone u nauczycieli.

27 komentarzy:

  1. Ja tam zawsze uważam, że co trzeba to ganić a co dobre to chwalić. Pełen obraz ma wiele odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w przypadku Niemców to jest jakaś trauma narodowa...nie ma dobre, jest samo złe.

      Usuń
  2. Ty mi w ogóle wytłumacz, bo nie jesteś jedyną, o co chodzi z tymi oponami? Czy naprawdę zmienienie ich parę tygodni wcześniej na zimowe spowoduje gwałtowne zniszczenie? Upałów raczej w październiku nie ma😉 Dlaczego tyle osób czeka do pierwszego śniegu? Dla mnie niepojęte 😀
    Na jednym, znanym Ci blogu, ubawiło mnie do łez zdanie: jak PO dojdzie do władzy stracimy to, cośmy uciułali za rządów PiS. UCIUŁALI? CO? Chyba dĺugi i afery. Notabene jeden z blogerów na blogu" Rozważania po 60- tce" spisał wszystkie pisowskie afery do dnia dzisiejszego. Ponad 700 mu wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Refleksje po 60- tce" jakby ktoś chciał na własne oczy zobaczyć.

      Usuń
    2. Straszą i straszą i straszą i końca nie widać....przejęli taktykę po POi straszą ... Mnie na przykład okradają. Bezpardonowo. Może ktoś se coś uciulał )))))

      Usuń
    3. Zlodzieje to se faktycznie uciulali, poprzepisywali na zony, mezow i kochanki, poumieszczali cale rodziny w spolkach skarbu panstwa, pokupowali dzialki na terenie, gdzie ma byc budowany CPK czy inna jakas duza inwestycja, o pewnych posunieciach banku centralnego wiedza wczesniej od innych itd i moga odpowiednio dzialac. Jak wiec wspomnialam, zlodzieje sobie uciulali i teraz boja sie stracic, bo wyobrazcie sobie, ze policja, CBS, CBA i inne sluzby prawne moga to wszystko skonfiskowac jako zysk na skutek przestepstwa. Ja tez bym sie obawiala nowej wladzy.

      Usuń
    4. Wiadomo, oni nie mają wyjscia: albo wygrana, albo prokurator. Ale jak szara obywatelka pisze o zwykłych Polakach, że uciułali...🤣

      Usuń
    5. Może ona nie taka zwykła skoro uciułała? 🤔

      Usuń
    6. najbardziej to se uciułam, jak dostane rachunek za prąd w styczniu...jako szczęśliwa posiadaczka fotowoltaiki, no i jeszcze moje konto na którym mam pieniądze na płot, no w tępie giną te pieniądze w oczach tak se uciułam za rządów pisdzielców. że mi klapki spadną.

      Usuń
    7. Repo z oponami to jest tak, że nigdy nie ma na to czasu...przynajmniej ja :-)

      Usuń
    8. Pantera - i na to liczę, że ich z tego uciulania rozliczą

      Usuń
  3. nie można odmówić Kremówie szefostwa związku wyznaniowego /to, że religia dziwaczna, to już opinia subiektywna, nie naukowa/ i państwa /rónie dziwacznego/, ale jego "obalanie komunizmu" to jakieś nieporozumienie, sporo ludzi o tym gada, nawet niekoniecznie wyznawców, ale nikt z nich nie potrafi wyjaśnić, na czym to "obalanie" miałoby polegać, cóż ta "metafora taka" metaforuje, czy też metaforzy, klepią ci ludzie, klepią, tak aby klepać tylko i jedynie... żeby nie było, to sam lubię coś klepnąć dla samego klepania, są nawet odpowiednie klepiszcza do tego celu, ale to wspomniane klepanie zakrawa na jakieś zbiorowe szaleństwo...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno gadał z Reganem )))))) w sprawie obalania komunizmu

      Usuń
    2. znaczy podpuszczał go, inspirował, może wręcz namawiał, np. "te Ronek, no weź, zrób coś", czy tylko tak sobie gadali, niezobowiązująco?... te drobiazgi akurat są istotne, aby mieć jakieś zdanie co do roli Kremówy w tym całym obalaniu... tylko, że raczej nikt ich nie zna, więc fantazja ludzka wypełnia luki informacyjne...

      Usuń
    3. nie chce mi się ich już nawet dociekać ani sprawdzać, ani nawet zaglądać do kisązek...wiesz ten przyjazd słynny z robieniem pompek pod samolotem i słowami o wstawaniu...podobno ta aura święta ludność natchnęła.... do czynu. A Regan był stara konserwa. Niemniej nie sądzę, żeby papież dał rozkaz i prezydent USa obalił komunizm. Masz rację taka bajeczka dla ubogich.

      Usuń
  4. Ucz, bo prawilna historia, to jakaś bryndza. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie też wyszlo dzisiaj - nie chce mi się...

      Usuń
    2. Margo nie chcę być siłaczką...za chwilę mi ta pensyjka wystarczy ino na benzynę...a potem na waciki. wolę książki czytać i malować i z gliny lepić.

      Usuń
    3. a kiedy mozesz to najalepiej dla siebie zakończyć?

      Usuń
    4. najlepiej natychmiast )) ale mnie proszą dzieci, żeby nie...

      Usuń
  5. Lep z gliny cudenka, byle tylko Golem Ci z tego nie wyszedl :DDD A te sasiady germanskie to huncwoty, wyrazajac sie teatralnie, gdzie dramatyka jest wiodaca (tu powinnam wstawic znow usmieszek, ale teatralnie udam, ze to na powaznie). Nauka i nauczanie, obiektywne fakta i "fack" (ze szweckiego zwiazek zawodowy) - do wyboru, do koloru. Nie pominiesz pokolenia jp2 (inaczej zwanego pokoleniem '78). Trudnosc moze sprawiac precyzja okreslenia tego pokolenia ale zeby cale pokolenie przemilczec? Wracajac do poprzedniego Twojego posta. Wielkie dzieki. Caly wieczor spedzilam na wspominkach, dzieki za podpowiec dokumentu Kuby Mikurdy, wczesniej popelnil tez dzielo o Walerianie Borowczyku. Wiele pytan sie nasuwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano wszystko będę przemilczać jeśli będzie trzeba całe pokolenia. bo ja taka antypatriotka jestę.
      o a nie wiedziałam o Walerianie Borowczyku. można gdzieś zobaczyć ?

      Usuń
    2. Poszukaj „Love Express. Przypadek Waleriana Borowczyka”. Wyglada, ze platne lub dla zalegowanych.

      Usuń
  6. W polityce zagranicznej trzeba być po prostu przytomnym. Jest dość oczywiste, że każdy kraj gra przede wszystkim na siebie (skoro z tego wyborcy mogą rozliczać), rolą dypolomacji jest natomiast dostrzec wspólne cele. Niestety PiS został wybrany przez paranoików, zwolenników biedyzmu i tępienia kułactwa. Stąd wrogowie są wszędzie, oj doloż nasza dolo, ale za to wygraliśmy pod Wiedniem, i pamientej, że bogaty nie dzie do pana Jezusa, czyli dej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech każda nasza wygrana niesie ze sobą porażki! no jak to jest?wygraliśmy pod Wiedniem i sie państwo rozpierdoliło natychmiast. gówno ugraliśmy terytorialnie, obroniliśmy dupę papieżowi i cesarzowi a potem ten cesarz wziął udział w rozbiorach a papież pobłogosławił. naiwność, ciemnota, konserwa.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....