wtorek, 10 stycznia 2023

To jest kraj dla starych ludzi.

i najlepiej niepracujących emerytów...

co widać najlepiej w rozliczeniu z urzędem skarbowym. dwa fakultety nie pomogą, żeby rozgryźć ten złodziejski system. w mętnej wodzie wiadomo można ludzi potopić. na amen. niedajbuk być przedsiębiorcą, mieć firmę czy pracować na kilka etatów.

 No więc poczułam, że w kraju tutejszym zostały przekroczone moje granice po wielokroć... Tak, podobno ludzie odchodzą, z kk po cichu znikają, nie uczestniczą, młodzieży szkoda czasu na religie. A im bardziej odchodzą, tym bardziej kk a zwłaszcza wyznawcy i instytucje świeckie typu sraja g.czy ordojurni, zaciskają szczęki prawne. Bo jeśli wolna wola pokazuje faka, to trzeba zmusić do katokalifatu. i nie ma w tym żadnej sprzeczności. Wręcz przeciwnie. klechy przyzwyczajone do brania i panoszenia się, oraz wpływu na władzę, tej władzy dobrowolnie nie oddadzą i stanowiska bezczelnego nie zmienią. Wspomagani przez strebaby.

O czym tu myśleć i pisać? skoro nie dzieje się NIC dobrego. a raczej coś niedobrego cięgiem wisi w powietrzu. chyba pierwszy raz początek roku jest jedną wielką Obawą. Depresją. Rozpadem. Chorobą.

Dla ludzi wrażliwych, to jest koszmar.

Taki okropny rozkład towarzyszy mi od początku zarazy. że nie dość, że jest chujowo, to jeszcze nie ma gdzie uciec. i że świat jest chujowy. bo jest.

 Przez trzy dni nie wychodziłam z domu. układałam ten dom, bo miałam plan działania i się go trzymałam. prawie się udało. tylko nie wiem czy odpocząć się udało? fizycznie kręgosłup mi zmieliło od odkurzania i zmywania podłóg. 

Złożyłam wniosek o paszport.

21 komentarzy:

  1. Paszport zawsze się przyda. Indie, Japonia, Grenlandia...

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest kraj dla żadnych ludzi. Że skomentuję tytuł, również żeby sprawdzić, co się stało z poprzednim komentarzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moderuję komentarze Agniecha a że pracuję to nie jestem na bieżąco. Tak i ja mogę uogólnić, że to nie jest kraj dla ludzi. w ogóle.

      Usuń
    2. Nie macie racji. To jest kraj dla elektoratu. Niech piją to piwo, którego sami nawarzyli!

      Usuń
    3. to by było najsprawiedliwiej ale wiesz jak jest...Wszyscy dostajemy po dupie, i dostaniemy po dupie. A elektorat jako, że jest stary i ma alcchajmera uprzejmie zapomni, kto burdel zrobił i będzie napierdalał na opozycję, gdy przejmie władzę.

      Usuń
  3. No patrz, a ja złożyłam wniosek o nowy dowód😀 oczywiście zdjęcie, jak zwykle, mam koszmarne, chociaż i tak lepsze od paszportowego, bo przynajmniej moje słoniowe uszy są zasłonięte. Zawsze się zastanawiam, czy te zdjęcia nie mówią prawdy- może ja rzeczywiscie właśnie tak strasznie wyglądam? 🤣 A krygowanie się przed lustrem daje bardzo wypaczony obraz?
    Wierzę w sinusoidę życiowa, to tak nawiązując do sytuacji krajowej, jest już tak strasznie, że czas na falę wznoszącą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie moje paszportowe to koszmar jest ))) i zabuliłam 40 złotych za zdjęcia, które pragnę wywalić i zapomnieć. Mam nadzieję, że mi się Twoja wiara udzieli )) ale na razie mam depresję. Ratuje się planami wyjazdowymi.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie wiadomo, co robic, to najlepiej zabrac sie za wiosenne porzadki, odebrac paszport, wyjechac i zostawic chociaz po sobie porzadnie czysta chalupe. :)))
    Pochwale sie, ze tez mam automatycznego pomocnika, wiec sobie odkurza, a ja leze i staram sie pachniec, zas koty i pies na razie bardzo sie dziwuja. Moj pomocnik zmywa tez na mokro, pieknie umyl podlogi w kuchni i przedpokoju, ale u mamy pod lozkiem co rusz zaplatywal sie w kable i trzeba go bylo wyciagac kijem od szczotki. Nie jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paqproch jest dobry jak niewiem co ale powiem ci, że tak byliśmy rozłożeni chorobą, że nie mieliśmy siły nawet Paprocha uruchomić. więc przez dwa dni ogarniałam podłogi które zmieniły ko0lor na nieco ciemniejszy )))) zwłaszcza na dole w kominkowym.

      Usuń
  6. Czyli kolejne wakacje poza unią. Najważniejsze, że dobrze Ci jest w Twoim domu, że masz ten cudowny azyl. Co do papierkow, tej biurokracji nie rozumiem, cały świat upraszcza procedury, u nas to nawet urząd wszystko odwala za Ciebie, a jak masz jakieś odliczenia, logujesz się do konta i wypełniasz odpowiednią formę o zwrot nadpłaconego, czy niedopłaconego podatku. A jak masz kilka etatów, firmę, to i tak Ty tego nie robisz, tylko księgowa przez Ciebie wyznaczona, a reguły są jasne nawet dla ucznia szkoły średniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tunezja w lipcu.
      no mnie chuj strzela zwyczajnie, bo nie rozumiem co oni z tym pitami, odpisami kombinują. a Naczelnik musi księgowej bulić grube pieniądze za przeorganizowanie firmy.koszmar.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Moj nawet dwukrotnie jest, może zjadł Twój 😀

      Usuń
    2. ej Pantero no nie ma . wiesz przecież, że moderuje bo mnie sie starebaby czepiają ))))))

      Usuń
    3. A zwłaszcza jedna sklepowa, która już zupełnie popierdoliło.

      Usuń
  8. Chyba tobie coś się popierdoliło. Sklepowa? buchachacha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i sklepowa, ale przede wszystkim ty jesteś stare psie gówno, które się do buta przykleiło. Powtórzę za Rybeńką
      spierdalaj.

      Usuń
  9. Wróciłam.
    Potwierdzam, chujowo jest.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, byłam zostawiłam koment :-) ciekawe, czy może być chujowiej.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....