sobota, 4 lutego 2023

trutrutru co ja przez tego gnoja wypisuję...

 Zima przylazła z całym swym dobrodziejstwem srejstwem... czyli śnieg wali na przemian z gradem i deszczem, temperatura przechodzi przez ZERO raz minus, raz plus. na ulicach Jazda bez trzymanki. Wczoraj się spięłam. Dziś mam problem z kręgosłupem. Raz chmury a rzadziej słońce. jest tak chujowo, że już chyba bardziej nie może. a może jednak może. z dachu zjeżdża lud żywy i zamierza trafić w moje koty i cudze koty. Zawieja z zamiecią naprzemiennie aktualnie...

W planach na dziś: Odpoczywanie, ogar kredensu z garami oraz serial The Last of Us. żadnej roboty i nawet myśli o niej. Zero. i fizycznej roboty też żadnej, puszczam Paprocha. Po wczorajszej misji samobójczej w trakcie jazdy do pracy... dziś mnie wszystko boli, powtarzam się. ale w mieście bym pojechała autobusem i już. a tak nie mam wyjścia.


**

A po prawej stronie bloga, poświęconej PODRÓŻOM zamieściłam kolejne opisy i wspomnienia z wypraw po Słowenii, Chorwacji i wyspach chorwackich. Najnowsza poświęcona jedzeniu, winu i hotelom. 

 ***

oraz co mnie wkurza? że przypomnę własne słowa:

 Wiem przecież, że o zmarłych tylko dobrze albo wcale, wedle obyczaju tutejszego. Ale powiem Wam, że gdyby żył, to bym go opluła na ulicy - Martina Kinga twórcę słownika T9. Co ja przez tego gnoja wypisuję swoim telefonem do znajomych, przyjaciół, ale co gorsza wrogów, podwładnych, uczniów, i prezesów, to się w głowie  nie miesza...  Człowiek się często spieszy, nie zdąży założyć okularów, nie sprawdzi jeszcze raz i katastrofa gotowanie. Ośmieszenie. Poprawianie w nieskończoność, że się niecenzuralne słowa cisną same pod paluszki... ludzieee.

a co mnie wkurwia?albo kto?

uuuuch 

Muszę spróbować kolejnych tabletek. podobno świat wygląda zupełnie inaczej. Piękniej.

No po ostatnich doświadczeniach samolotowych, chętnie wierzę.

także ten.

16 komentarzy:

  1. Sprobuj tych kolorowych tabletek, ktore sprzedaja pod dyskotekami, po nich to juz w ogole bedziesz miala taki odlot, ze wyladujesz w trymiga na Hawajach. A tego T9 to chyba mozna jakos wylaczyc? Tez mnie wqrza, ale ja i tak wolno pisze, bo stukam jednym palcem, wiec caly czas mam kontrole nad tekstem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno można ale... I tak trudno posac bez błędów. Niee kochana ja chce miec kontrolę nad sobą wiec te piguły nie dla mnie:) ale sa takie ze tylko odcinają ci fobie i strach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj ukochany alprazolam odcina fobie i strach😊
      Ja mam wgrane zawsze dwie klawiatury, polską i serbską, jest jazda podwójna, bo mi się czasem niechcacy przełączają i wchodzą i słowa bez sensu i znaki , których w drugim alfabecie nie ma. Można wyłączyć wszystko w cholerę, ale jak ktoś szybko pisze to sam baboli nasadzi.

      Usuń
    2. nie wiedziałam, że można się tak czuć po lekach, że ludzie w ogóle mogą się tak czuć...tak dobrze, bezpiecznie...wygodnie, normalnie. Szkoda, że są tak uzależniające.

      Usuń
    3. Są co niektóre, ale da się z tego wyjść potem. Jak osiągnęłam ogromną poprawę i, po latach przymusowo naziemnych, poleciałam do Izraela, to tabletki same mi się zapomniały i odstawiły. Od tamtej pory sięgam sporadycznie, rzadko jest taka potrzeba. Ale gdyby nastąpił zjazd, co zawsze zdarzyć się życiu może, nie mam oporów przed farmakoterapią mimo" porad" Beaty Pawlikowskiej.

      Usuń
    4. pawlikowska to głupia dzida, coś tam mi się obiło ale nie będę śledzić wypowiedzi czegoś takiego.

      Usuń
  3. Mieszkam na wsi już zaraz 34 lata... i jedynym warunkiem tej przeprowadzki z DM było posiadanie auta do dyspozycji. Do przedszkola, do szkoły, na zajęcia dodatkowe, wszędzie trzeba było dowieźć, a praca zawodowa wiązała się z 30 km a często i 120 km podróżą w tę i nazad... o każdej porze roku. Znam ten ból. Dlatego dzieci swe wygoniłam do liceum do DM zamiast do pobliskiego Miasteczka, gdzie komunikacja ujowa, czy do ŚM, gdzie mogły dojeżdżać pociągiem, ale znając życie i nasze częste wyjazdy do ŚM, to wiadomo, jakby się to skończyło, a gdy uzyskały pełnoletność i prawko, wyposażyłam w auta. I odetchnęłam. Nie, żeby pełną piersią, ale jednak. Przeżyłam wiele ekstremalnych drogowych sytuacji...
    kiedyś lekarz przepisał mi tabletki ze słoneczkiem, pomyślałam sobie, a może poprawić sobie nastrój bardziej, bo dlaczego nie. No i doopa, bo było mi po nich tak niedobrze, że tylko rzyg... i nie tylko po tabletkach rozjaśniających życie mi niedobrze, po tych regulujących i zapobiegających również, ale szybko się też okazało, że mam zakaz. No i po ratujących też. Odruch wymiotny mam wyćwiczony i jestem w tym miszczem, do tego dochodzi alergia na niektóre piguły w tym antybiotyki. Taki ze mnie egzemplarz...
    Miłego odpoczynku i niech już nie piździ i smaga śniegiem bądź deszczem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, wieś jest cudowna ale bez konieczności codziennego dygania do miasta...to diabelskie połączenie. Przez pracę szukaliśmy domu blisko miasta a mogliśmy jeszcze dalej uciec. No i teraz przy obecnych cenach benzyny jazda na dwa auta...ech. A Mnie zmiatają tabletki przeciwbólowe, wszystkie, jest mi po nich źle i niedobrze, odruchy, zaburzona koncentracja itepe.

      Usuń
  4. Na tabsach to ja się nie znam, jakbym musiała, wybrałabym marychę medyczną. A zima niech Ci sprzyja, taka puszysta, nie lejąca się strumeiniami. Ten słownik też mnie drażni, bo ja jeszcze skaczę z języka na język. To się cuda wypisują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo marychy nie mogę...sprawdzałam ojakżemi Przykrooo

      Usuń
  5. gdybym była młodsza choć o 10 lat to kota pod pachę i na południe!

    OdpowiedzUsuń
  6. O "muj borze"! U nas takie pogody zimalato od wrzesnia do czerwca a potem to tylko wiosnolato, lato, jesien-lato, do znudzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo ja się takiej zimy nie spodziewałam i w dodatku mnie się łeb zbuntował.

      Usuń
  7. Słownik T9 jest absolutnie pierwszą rzeczą, którą wyłączam w nowym telefonie. Masakra. A wieś? Nie... Chociaż w małym mieście pieszemu wcale nie jest dużo lepiej. To co mieliśmy wczoraj na chodnikach, to muldy bez trzymanki. O piasku nikt nie słyszał...
    Na tabsach powinnam się znać zawodowo, ale... się nie znam, bo nigdy nie używałam... Wtedy, kiedy wydaje mi się że potrzebowałam, to jadłam tonami najpopularniejsze ziołowe tabletki uspokajające. Ale to było 25 lat temu i podejście było inne... Ale tamte sytuacje zahartowały mnie tak, że od tamtej pory nie potrzebowałam... I mam nadzieję, że nie będę potrzebować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nigdy nie jadłam żadnych ale sie okazało, że moje ciało ma spinkę przez łeb i spinka powoduje bóle kręgosłupa. masaże od 2 lat nie pomagają i banki i cały ten fizjoterapeutyczny front. i joga tez nie pomaga. także ten.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....