piątek, 2 lutego 2024

Gniew oceanu z wyspy Zielonego Przylądka


 No więc było bardzo bardzo dobrze nam Nad Oceanem. My słuchalysmy powieści na leżakach wpatrzone w ocean a chłopaki się poniewierały w oceanie

 Żebyście dobrze pojęli, ta postać wyłaniająca się szczupakiem z tej kolorystycznie imponującej ściany wody to Naczelnik, tadam.

W tej kipieli też jest Naczelnik

Następnie kipieli go wyplula


 No to jeszcze raz,
 chłopaki w swej zapalczywej zabawie czekają na falę 

Fala ich niesie i przez moment ich widać


A następnie następuję przemiał i w tej kipieli są obaj i nie wiedzą gdzie dół a gdzie góra i szorują pyskami i jajkami po piachu.



 No a potem to już widzieliście...
w powyższych ujęciach przy zbliżeniu widać ich fragmentarycznie

Zabawa że ho Ho
A zdjęcia robiłam ja.

Na koniec ptaszęta i roślinięta tubylcze








26 komentarzy:

  1. Dobrze, ze te kipiele majtkuf im nie pozrywaly z tylka, bylyby nie do odnalezienia. A Ty co? Spedzisz zycie na plazy i nie skorzystasz z okazji zmoczenia czlonkow (za przeproszeniem) w oceanie? Siedziec to mozesz na wlasnej werandzie, jazda do wody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kochanie nie jestem degustatorka zrywania gaci z doopy i kipieli wodnych

      Usuń
    2. Oraz woda za zimna 😂😉

      Usuń
  2. Zabawa przednia jak widzę, a taka kąpiel w kipieli to wielka radość, tyle że dużo płukania z piasku potem ze wszystkich otworów! :)))
    Udanego urlopowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaskownicę przenosiny pod prysznicem he he😁
      Urlopowanie to najlepsze określenie 😘😘😘

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ano nie za bardzo ta woda ciepła 😂ale to dla mnie

      Usuń
  4. Oesu, moja miłość przepiękna jest! I te ptaszory, chyba jakieś czapelki. Cudo oraz miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapelkowate śmieszne ptaszki. Ocean jest piękny. Mogę godzinami i robię to 😁

      Usuń
    2. Ja też. Kiedyś nawet spałam na brzegu oceanu i to była piękna noc.

      Usuń
  5. Dżizas to coś dla mnie, uwielbiam wielorybowac w falach🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz zawsze można Cos przygarnąć dla się 😂

      Usuń
  6. Ekhhh, co ja Ci mam napisać Teatru? Chłoń, nasiąkaj, oddychaj. Trochę zazdro, ale tylko trochę😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem nieskromnie że robię to 😁😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandały!!! Skąd masz sandały?🙏

      Usuń
    2. Dreamu kochana kupiłam je dawno temu w górach, w sklepie sportowym w Zakopanem, Szczyrku. Wiśle ???? Karpaczu?po przecenie. to górskie wspinaczkowe sandały zajebiste zresztą i polecam. Ale firmy nie pomne. Przykro mi

      Usuń
  8. Nie widzę tu żadnego gniewu. Ocean miło się do Was uśmiecha na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak piękny i groźny i zimny ale piękny😃

      Usuń
  9. Nie będę się tu kreować na elegancką, powściągliwą panią. Zatem:
    Jasna cholera, jak ja Ci zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😃😃😃 ale Kalino wiesz mi nie jest do końca tak pięknie napiszę dziś więcej...

      Usuń
    2. Aż się zaśmiałam w głos. Zaczęłam sobie wyobrażać, co może nie być aż tak piękne. Piasek na plaży ma odcień niepasujący do Twoich paznokci? :-DD

      Usuń
    3. Kalino wyjechaliśmy poza hotel, poza raj dla białych ... Poza luksus i przepych i zrobiło się słabo a nawet bardzo słabo.. napiszę trochę więcej w kolejnym poście☹️

      Usuń
    4. I to jest taka sytuacja, że albo wiesz i masz dziurę w sercu, albo nie wiesz i wstyd, że jej nie masz...

      Usuń
    5. Mam dziurę w sercu

      Usuń
  10. Chłopaki niech spróbują na deskach, to im się raj spodoba i dopiero nie wyjdą z wody czakając na falę, hehe

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....