niedziela, 23 czerwca 2024

Szwecja jest piękna a my już w Norwegii.

 

Rano taki widok. I zero deszczu a nawet słońce nieśmiało przez chmury się pchało. Kawa w piżamie a Następnie strój do biegania i kijki i w pola lasy. Taki plan na najbliższe dwa tygodnie z hakiem. 

Następnie dostałam saperkę w dłoń, papier toaletowy w drugą I poszłam w las...zanim wykopalam dołek, to mi przeszło. Kuźwa.

Naczelnik pływał w jeziorku. Temperatura 16 stopni😱

Wyjeżdżamy w stronę granicy. W kierunku Oslo. Po drodze jeszcze ulubiona Rasta z krewetkami. 


No i granica z Norwegią zupełnie taka sama, jak w zeszłym roku.😁









Przez Oslo nie zamierzaliśmy przejeżdżać wiec wybraliśmy prom z Moss do Horten. Duży wygodny z Knajpką. I zachwycającymi widokami na Oslofjord.








Pierwsze miejsce, które zwiedziliśmy czyli Midgard z wikingowym światem.
No i ważne bo kręcili tu Norsemen. Nasz ulubiony serial. 
A potem ziuuu i tu teraz śpimy we fiordzie nad wodą 






Cała kupa małż atlantyckich, muszle. Są tu legalnie zrzucane...w ramach jakiejs akcji. Zabrałam sporo do kampera.
Jutro zryw wczesny, bo odbieramy przyjaciół z lotniska.

Ps
Jest 21.40 a tu jasno jak w biały dzień 



19 komentarzy:

  1. Takie wakacje to rozumiem, z Midgardem w tle... Kopanie dołków, no ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kopałam w podstawówce na obozie harcerskim ...
      Midgard cudny.

      Usuń
  2. Szwedzkie jezioro spokojne, a to norweskie juz takie wiecej wzburzone, a moze to morze? Intrygujace sa te rekawice czy tam protezy reczne wikingow, jak oni sie tym w ogole poslugiwali?
    U nas spoko szwedzka pogoda, slonecznie i ok. 20°C, wiec sobie znow polazilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To norweskie to fiord.
      U nas dziś ok 20 także.
      Te rękawice protezy to rekwizyty do serialu Norsemen😂 zobacz bo boski.

      Usuń
  3. Kiedyś tam.bede, na razie obstawiam cudze urlopy:)
    Jest pięknie, o ile wzrok mnie nie myli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie, to w końcu Norwegia tu jest przepieknie i magicznie...

      Usuń
    2. Repo a co z Twoim.wzrokiem...

      Usuń
  4. Też bym tych muszli wzięła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teatru, ja komentować Twojej podróży nie będę, bo z każdej kropki zazdrość mi
    może wyłazić, ale na każdy wpis czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😃super. Będę się starała robić każdego dnia

      Usuń
  6. Niebieskiego nieba nad Wami zycze! Ostatnie zdjecie fajne (oczywiscie inne tez :))). Bylam wlasnie w muzeum aut "Mobila" i tam byla wystawa wlasnie pojazdow do wedrowania na czterech kolkach od okresu lat 50-tych po dzis dzien. Ogladalam takie namioty na dachach samochodow i nostalgicznie westchnelam, bo cos takiego funkcjonowalo w latach 70. Widac , ze retro jest znow modne, zawsze na czasie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ta metoda i mnie się podoba. Mieszkała w tym namiocie fajna para młodych ludzi z niemowlakiem. Sporo ludzi tak teraz wędruje. Niebo dziś niebieskie bez ani jednej chmurki.

      Usuń
  7. Pięknie odpoczywacie. Trochę Wam zazdraszczam, ale tylko trochę❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na promie boję się tego wjeżdżania samochodem stromo pod górę na ten taki podwieszany poziom. I zjazd jest potem jeszcze gorszy :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie wjechala sama. Naczelnik wjezdza bez problemu kamperem nawet tylem😁

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....