czwartek, 17 września 2015

907.underground zamiast mainstreamu

zdecydowanie nie jestem Mainstreamowa
a jestem  Undergroundowa, kontr i  sub czyli poza głównym nurtem.
 niezależna.

No nie da się, nie da i już, być pastelową i wyluzowaną,
uśmiechniętą.
bo zawsze się znajdzie sytuacja nieprzewidziana.
Wczoraj odebrałam info, które mnie wkurwiło do imentu.
a dziś była poprawka.
.
.
.
Ekh przewidziałam te kłopoty rok temu. dlatego dystans DYSTANS.
utrzymywany starannie
a i tak zostałam wciągnięta. osądzona. posądzona. obrażona. ofukana.

uprzedzam, że
Postawiona pod ścianą kopie i rozdaje razy precyzyjnie i na odlew.
pierdolę zasady, których nie uznaję.

No przyjdzie mi zamknąć tego bloga jak nic. szkoda.
wczoraj napisałam posta, który idealnie ma się do dziś...
i pewnie do jutra i po-jutra ...

LUUUDZIE świat nie zawsze kręci się wokół waszego doopska !!!

a ten blog jest mój i mam prawo wyrażać opinie
bez strachu, że kogoś obrażę, bo nie zrozumie kontekstu albo ma wyśrubowane ego.
albo inne dolegliwości kurwa emocjonalne.
i tu WYJĄTKOWO myślę o konkretnych (liczba mnoga osobach)
nie zaś o procesie, zjawiskach, które obserwuję i opisuję zazwyczaj w kontekście określonych grup
zachowań, postaw,


ps
i dodam mało oryginalnie
uderz w stół, a nożyce się odezwą ?







9 komentarzy:

  1. Więc uderzaj i patrz..... Patrzaj i dziwuj się, ile ryków będzie .....
    Bo właśnie o to chodzi, aby pozamykać usta i niechaj wszystko będzie cacy, albo udawać, udawać i udawać.... Wszak nic się przecież nie dzieje.
    Czasami trzeba porządnie w ten stół uderzyć, aby kurz poruszyć.... Czasami trzeba dla zdrowotności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. japier... Dorota ja już rzygam na to fszyssko ...

      Usuń
  2. Nie zamykaj, nie ma obowiązku czytania, komentowania i przy łażenia. Pier... system ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak dla zdrowotności ogółu, to by warto kurz poruszać ....gorzej jeśli się ma alergię na niego własną:))))))))) musisz nie wkurzać się .....ochłoń i pomyśl ,że szkoda zamykać ..bo fajne miejsce stworzyłaś ... bez ściemy ....bez nudy ....a to na wagę złota jest i ja TO LUBIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby to nie miało przełożenia na real, to bym się nie wkurzała ...

      Usuń
    2. a wiesz, że tak sobie kiedyś pomyślałam ,że cię namierzą :))) ale oprócz prawdy nic złego nie piszesz przecież ....dosadna być potrafisz ,ale najważniejsze, że masz rację !!!! i co teraz ??? chcesz ustąpić ?? czy wkurzasz się i idziesz dalej ????

      Usuń
    3. nie wiem... a dosadna to źle ??

      Usuń
    4. a czy ja mówię, że źle ??? też jestem ...ale dopiero jak mnie wkurzą do imentu:))))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....